Gå til innhold

Har du noen DVD-tips?


Frøken Labb

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe gave til en jeg flørter med/har noe på gang med. Vi begge er ganske involverte, men har er ikke "klar" enda, etter relativt nylig brudd med eksen.

Derfor trenger jeg en gave som sier at jeg tenker på han/bryr meg om han uten at det blir for mye. At han ikke føler at jeg stresser han med å kjøpe veldig dyrt eller veeeldig kjæresteaktig... om dere skjønner... :sjenert:

Vet, eller tror i alle fall han kjøper noe til meg også.

Jeg har da bestemt meg for å kjøpe DVD. Han samler. Men hvilken? Noen som har noen gode forslag? Gjerne en romantisk komedie som vi kan se sammen kanskje...? Men den må være guttete nok da. ;)

Så tenkte jeg og kjøpe godis i tillegg som jeg vet han liker.

Hva tücks? Bra/dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva skal det bety?

Gutter er gutter...? :klø:

Jeg vet han har en del romantiske komedier i samlinga si, og liker sliker filmer. Og jeg skal besøke han i jula, dette har vi gleda oss til lenge, fordi han bor langt unna. Tenkte at når vi da har tid, så hadde det vært koselig å sett en film som passer å se sammen. Som er litt koselig, ikke sånn blod, gørr, skrekk å gru.

Kan gjerne være morsom. Men blir det ikke litt mer personlig om jeg kjøper en film som er litt koselig og morsom som er beregnga for å se sammen...? Hadde tenkt å skrive et kort der det sto et eller annet om at vi kunne kose oss sammen med den.

Men har du spesifikke forslag til morsom film? :)

Er ikke oppdatert på filmfronten, lenge siden jeg har vært på kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vidvandre

Gutter er gutter er en film ;) Heter About A Boy på engelsk.

Billy Elliot

Nightmare Before Christmas (Eller en annen Tim Burton film, Edward Saksehånd eller Corpse Bride)

Wallace & Gromit film

Kanskje en morsom tv-serie? Black Books, The Office, Black Adder ol

Noe av Monty Python

En Charlie Chaplin film (The Dictator er bra)

Forrest Gump

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Herrejemini så lite peiling jeg har...

Når jeg tenker meg om, så har jeg jo hørt om den...hihi...

Tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vidvandre
Jeg synes Gutter er gutter er gørr kjedelig.

Syntes jeg og egentlig... Også syntes jeg ikke det er så mye "guttehumor" i den. Men det virker som mange andre syntes den er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vidvandre
"Billy Elliot" er ikke noe særlig for gutter.

Kanskje ikke, men det er litt rart, det er jo mest gutter i filmen :P Og ikke bare "ballettgutter" faren og broren som er i gruvestreik er jo også en stor del av filmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo kikke på noen av Woody Allens filmer. Han har mye som er hysterisk morsomt, men det faller vel ikke inn under sjangeren romantisk komedie akkurat - kanskje bortsett fra Everyone Says I love you;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Oj, så mange tips! :)

Var og handla i dag, men angrer allerede. De hadde ingen av de DVD-ene jeg så etter og det var SYKT mye folk på senteret, så jeg ble litt stressa.

Kjøpte Pirates av the Caribbean - dead man's chest. Tror ikke det er midt i blinken. Han har nr 1, men er veldig i tvil..

Åhhh...at de t skal være så vanskelig.... :sur:

Har mer lyst til å gi han 50 first dates... Passer jo litt i grunn og, ettersom vi bare dater, og det skal vi sikkert gjøre en stund.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattblomst
Sambo er ikke så veldig glad i romantiske komedier vanligvis, men den han likte godt var "50 first dates" med Drew Barrymore og Adam Sandler. Morsom og søt film  :)

Ja, denne likte min kjære også. Og han liker vanligvis ikke romantiske komedier han heller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg bytter jeg, hihi...! Jeg er så ubesluttsom...:roll:

Håper bare de har den nå da! :)

Tuuusen takk for masse tips!! :tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...