Gå til innhold

Stedatteren min på 8...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fantastisk! Nå ble jeg så glad!!

God jul til hele familien! :hoppe::hoppe::hoppe:

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Fantastik! :hoppe: Dere kunne ikke fått en bedre julegave :klem:

Skrevet

hei

puh så godt det gikk bra da, jeg syntes så utrolig synd på familien og jenta, håper dere klarer og få en fin jul da

Men det f.n s sykehuset da, tenk og si slik før di var sikre og bestille mr undersøkelse, bra du klarer og gi f.n men jeg er neimen ikke sikker på det, jeg syns ikke leger bør informere foreldre vis di ikke er 100% sikre på at det er noe, enten at det er noe alvorlig, eller at flere undersøkeleser er helt sikkert nødvendig for og slå fast noe, og overtolke bilder syns jeg er drøyt, vet ikke om jeg ville ha gjort noe, men om jeg hadde hørt om en familie som hadde opplevd det samme på samme hus ville jeg kanskje ha gjort noe

litt merkelig det at hun besvimer slik da, har di gjitt noe svar på det, syns kanskje di burde prøve og finne ut va det kan vere, har hørt om noe som heter katapleksi og det er ikke serlig morsomt og ma leve med

uanset syns du trenger en slik til jeg :klem: del dem med jenta og familien din og familien til jenta

hilsen

Skrevet

Ønsker deg og dine en nydelig jul....og takk for at du delte :klem:

Skrevet

Ååå dette var fantastiske nyheter !! :hoppe:

Ha en kjempefin jul, jeg er sikker på at dette er den beste julegaven dere kunne fått !! :kose:

Skrevet

hei, søster Flaca.

Dette var de beste nyhetene vi har fått på lenge :)

Gleder oss til å se dere og Emilie i julen.

En dag skal hun få vite hvor glad alle sammen i Trondheim ble da vi fant ut at hun ikke var dødssyk.Og hvor mye vi bekymret oss og gråt til vi fikk vite at alt var bra.

Men til da skal vi bare klemme masse på og vise henne at vi er glade for at hun kommer :):):)

Store varme klammer fra søster Guapa

Skrevet

Nå får dere sikkert den beste julen noensinne, og det unner jeg dere. Så utrolig flott at det endte godt... selv om dere (og vi her inne også) var nokså sjelven av beskjeden dere fikk først. Selv har jeg tatt dette til meg, og setter nå ekstra stor pris på at ungene og familien min er friske. Det er jo ikke sånnt man går å tenker på til daglig, men akkurat nå gjør jeg faktisk det.

God jul, og :klem::klem::klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...