Gå til innhold

Stedatteren min på 8...

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, for en beskjed å få (ja, uansett årstid!) :tristbla:

Men jeg syns det virker som at du har et nøkternt og realistisk (forsiktig optimistisk?) syn på tingenes tilstand, derfor tror jeg ikke at du tar skade av å lese mer via nettstedene som du skrev om i begynnelsen her. Det kan være godt å vite, og samtidig ha et sterkt håp om at alt skal gå godt til slutt.

Lykke til både til deg, barnet, mor og far. :klem:

Skrevet

Så trist å lese. Har ikke så mye å komme med nå, bortsett fra en :klem: . Vi har sluppet utrolig heldig fra det i vår familie, men man vet aldri hva fremtiden bringer.

Håper undersøkelsene viser at dette kommer til å gå bra, og at dere alle klarer dere igjennom dette.

:klem:

Skrevet

Så utrolig vondt å få beskjed om noe slikt, man vil jo bare barna sine det beste. Håper og krysser fingrene for at dette skal gå bra! :klem:

Skrevet

Da venter vi spent på onsdag, og sender over varme tanker og klemmer så lenge :kose:

Skrevet

Jenter, nå har vi fått telefon fra St.Olav i Trondheim som har fått oversendt bilder fra Tynset sykehus:

De har vurdert bildene, og bottom line;

Det er ikke no galt med ungen!!! :overrasket::ler::hjerte:

De sier at de diskuterte saken over telefon med Tynset sykehus, men fikk ikke sett ct-bildene før i går ettersom dette sykehuset ikke er med i en avtale der de sender sånt på mail, så det måtte gå postgangen. Over telefon har Tynset sykehus fått beskjed om at "funnet" på bildene dreide seg om en svulst. Men i realiteten er det snakk om en overtolkning av noe som kunne se unormalt ut, men faktisk ikke er det. De har funnet en sprekk i kraniet som følge av fallet, men det har ikke noe med dette å gjøre og vil heles av seg selv.

Pappan tror jeg ikke har tatt det til seg, han greier ikke å få det til å synke inn tror jeg. Men jeg?

:hoppe::smilyblomst::heiajente::kose::tommelsmil::hjerter_rundt:

Jeg har ikke ord for hva jeg føler. Jo forresten, jeg har maaaange. Men mest av alt en hoppende glede i hjertet mitt som jeg nesten ikke tror jeg har kjent maken til.

Så kan man si hva man vil om det å underette familien om slike ikke- eksisterende "funn".Men akkurat det gir jeg blanke i nå.

Så til alle sammen:

GOD JUL! :klem::nisseblunk:

Skrevet

For en julegave!!! Den aller beste!! :klem::hoppe:

Skrevet

Nå ble jeg så glad at tårene triller her. Så glad dere slipper å gå gjennom et helvete jeg ikke unner min værste fiende en gang.

Så godt å høre La Flaca :klem:

Skrevet

For en deilig julegave. Må si som Alwa; tårene trillet her også.

Skrevet

Ja, dette er bare ikke til å tro. Mamman til jenta er hysterisk happy og forbanna på samme tid.

Hun var på skolen i dag for å svare på spørsmål og passe på at jenta ikke ble konfrontert med noe hun ikke skulle vite om enda. Og vi fikk ikke tak i henne etter at legen ringte oss med nyheten. Så vi ringte rektor, slik at mamma ikke skulle få et eneste minutt til og tro at datteren hennes er alvorlig syk. Hun knakk selvfølgelig helt sammen. Tenk den følelsen... Åh, som jeg unner henne den nyheten. :hjerte:

Skrevet

For en gledelig nyhet til slutt... :hoppe:

Da trenger jeg ikke å fortelle om min historie, som "beviser" at alt kan gå bra...

I blandt får man en tankevekker, som kan være hard...

Kos dere med barna, og nyt livet...

God jul til dere... :klem:

Skrevet

Å for en fantastisk nyhet!! Jeg var på vei til å skrive et "klemme-på-og-jeg-sender-deg-mange-gode-tanker-innlegg", men nå slipper jeg det!!!

:hoppe:

Skrevet
Å for en fantastisk nyhet!! Jeg var på vei til å skrive et "klemme-på-og-jeg-sender-deg-mange-gode-tanker-innlegg", men nå slipper jeg det!!!

Ja, nå slipper dere det alle sammen! :ler: Men dere er altså innmari gode å ha når det røyner på jenter. :hjertesmil:

Skrevet

Jeg sitter her med tårer i øynene, jeg er så glad for at alt er bra :hoppe:

Men fy f..... tenk å få en slik beskjed også er det ikke noe galt alikevel :frustrert:

Skrevet

Det var det jeg skulle gjøre også. Og så ble jeg så glad at jeg begynte å grine i stedet!

GOD JUL! :)

Skrevet

Da jeg begynte å lese tråden lurte jeg fælt på hva jeg skulle skrive... men dette var jo en utrolig fin slutt! :tommelsmil: Så godt at dere fikk de gode nyhetene før julaften da. Hadde vært vondt å få julen "ødelagt" uten grunn. :klem:

Den telefonen må være den beste hun noen gang har fått! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...