Gå til innhold

da ble det min tur også..for å skrible ned noen or


treningsjenta

Anbefalte innlegg

Jammen meg skulle det ikke litt ensomhet for at jeg skulle skrible ned noen ord her inne i den "såkalte" dagboken min på kg......

vel, saken er slik, jeg har vel alltid hatt den tanken at dagbok er ikke rette tingen for meg, nettopp fordi det er veldig så jevt de to tre første dagene, og det var det! jeg har vel i grunnen kun skrevet dagbok en gang tidligere i mitt liv, men hvem har vel ikke det, i sine tenåringsår?? da måtte jo alle følelsene ned et sted..

så dette blir min andre dagbok...en litt annerledes enn, da denne er åpen, mens min første var låst fast så godt som overhodet mulig...

vel, som jeg nevnte, det skulle ikke mer enn litt ensomhet til for at en dagbok ble til...... her ligger jeg, i den stooooore sengan mutter alene.... :grine: sambo er ute med venna og koser seg, og jeg sitter hjemme..... sannheten er vel at jeg misliker det sterkt, men det er vel en annen lang historie som kan starte med "sjalusi" og ende med ordet "sjalusi"..men det er meg i et nøtteskall!

han sa så fint da han dro klokka 21 at han var hjemme i 00.00 tida... men klokken er 3 og han er fortsatt ute å farter.....og lille meg da, i den stooore senga.... jupp..meget ensomt i grunn...... også jeg som ikke får sove da, når jeg ligger sånn alene..så da var kg godt å ha:)

imorgen skal jeg ut å ordne de siste julegavene, med et håp om at da er det nok!! vel jeg blir vel like lurt hver gang, for jeg er av den typen som bare må ha en til, og en til og atter en til..... selvom lommeboka for lengst har satt frem stoppskiltet.....

ved siden av julegave shoppingen, skal det pakkes inn, og gjøres innkjøp av juletre....og ikke minst, imorgen skal det pyntes!!!

ja noen synes jeg er spikspennagærn! en uke for tidlig...men de kan si hva de vil, mitt hus mitt tre og min jul! jeg pynter det akkurat når jeg vil:) og imorgen vil jeg pynte juletreet! og det skal bli sååå kos å få denne lukten inn i huset...

vel, det ble jo noen ord i mitt første innlegg her.... så får vi se hva fremtiden bringer.. men skal prøve mitt ypperste for å prøve å få inn noe vesentlig dann og vann...

inntil videre, ha en riktig så god natt... :)

treningsjenta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvorfor er det aldri slik at når jeg våkner opp så har det lagt seg et hvitt teppe ute???

de er nettopp det jeg forbinder med jul, og det er det jeg trenger nå....... hereguuuud vi er laangt inni desember, og det er grønt og varmt!!!!! noe riv ruskende galt er det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juletreet er pyntet...julegavene kjøpt inn...nå skal jeg slenge bena på bordet og slappe av før de pakkes inn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sukk..så kjedlig all tingen er..

ikke noe spennende skjer..hva i all verden skal man finne på?

tralalalalala

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurer på om dette var en dum ide jeg...

ser at de andre som har dagbok skriver så det griner, samtidig som alle andre titter innom... vel.. ingen titter innom og legger igjen noe hos meg :grine::grine:

begynner nesten å lure litt på hvorfor :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg tittet innom og la igjen noen ord hos deg! ;)

Jeg har selv en dagbok her og de få som har skrevet i den er ofte fordi jeg selv har stikket hodet innom hos de først. Slik oppdager jeg de og de meg.

Dagbok er kjempedeilig for å skrive ned noen viktige og alldeles uviktige tanker så lykke til :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann..

sååå kooslig at noen tittet innom.. jeg får titte litt innom hos folk jeg også:)

idag er en gruuuusm kjedlig dag.. har hundre ting jeg skulle ha gjort, men kommer ingen steder, pga bilen min som dessverre røk i morres. å jeg er billløs og totalt avhengig av alt og alle......... så ikke mye jeg får gjort idag...så dte blir mange titter innom her idag... kjedlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei treningsjenta, og gratulerer med dagbok :)

Har litt igjen av juleforberedelsene, men stresser ikke. Tar det litt som det kommer, og er det rot i stua i morgen ettermiddag tar jeg rett og slett frem en balje, legger alt rotet i den, og gjemmer hele greia i kjelleren noen dager. Er det noe jeg ikke vil, så er det å være dødssliten og trøtt når julaften kommer. Så her er oppfordringen: ta livet med ro, jula kommer uansett!

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei pellegrino og dere andre som har tittet innom...

her har det vært stilt noen dager, men jeg har ikke glemt dere!

neida, treningsjenta har vært på en fantastisk fin juleferie på hytta på fjellet sammen stor familien.. og det har vært såååå koslig:)

vi reiste på fredagen tidlig, tidlig og kom nettopp hjem.. jeg har dog hatt med meg pcn, ja for det måtte jeg, fo jeg måtte besvare kg sin kalender, men med mobilt kontor på en ødeforlatt hytte langt inne på fjellet skal jeg love dere at nettet gikk musesakte, så min tolmodighet holdt ikke til skrive dagbok. men plikten er ikke glemt! :sjarmor:

vel, vi hr nettopp kommet oss hjem! og jammen meg var det faktisk meget så kjedlig å komme tilbake! føler nå at julen er over jeg da, så fort pakkene var åpnet på søndagen falt julen for min del vekk igjen..

tenk her har vi stresset i en mnd, om ikke mer, og en dag så var alt over...men, vi har storkost oss. har vel egentlig spist og sovet om hverandre, føles dte ut som.... neida vu har vært i bakken og vi har gått turer, spilt spill og masse annet hyttekos:) virkleig storkost oss, og det er vel derfor tiden har gått så fort også..

julegavene ble jeg meget så fornøyd med, fikk drømmegaven som fikk frem en liten tåre i min øyekrok, så man kan trygt si at det var perfekt for min del:)

nå tar de vanlige dagene pån igjen, men jeg har fri en uke til så jeg skla nyte det før skole og alt starter på nytt, ja for det vil komme fortere enn jeg tror..

imorgen skal jeg ut en tur og få byttet noen julegaver. føler dte slemt å bytte gaver, men nesten slemmere å gjemme det innerst i skapet. regner med at jeg ikke er den eneste som skal dte imorgen, men det er jo en del av sjarmen det da:)

jeg håper virkelig at dere har hatt en like fin jul som meg, fått mye fint, spist masse god mat, og ikke minst: hatt god varm tid med familien deres, og deres nærmeste:)

fortsatt en god jul da folkens :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skikkelig deppe dag!!!!!!!!!!!!!!!!!

kg kalenderens vinnere er trukket, OG JEG VINNER AAAAAAAAAAAAAAAALDRI!!! føler meg som en bortskjemt drittunge som syter og klager nå, men jeg vinner jo aldri:( :grine::grine::grine::grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

generelt sett synes jeg nyttårsaften er kjedlig.... dte er bare oppskrytt hele greia.. MEN når de står på, da får man en sånn litt kriblende magefølelse om at det er meget spesielt....

jaja, planenen er store i år også.. men lysten er liten:( lurer på om jeg skal finne på en unnskyldning for å slippe :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...