angelou Skrevet 20. april 2007 #181 Del Skrevet 20. april 2007 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. april 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 20. april 2007 God helg til deg også! I dag har det vært den store Shopping For Mom-dagen! Har kjøpt en bukse på H&M i noe bomull/linaktige greier, en topp med ammemuligheter, klogger fra El Naturalista og gravidjakke fra Polarn o Pyret. Fant ut jeg måtte ha noen sko jeg kan trø rett oppi, sånn at jeg slipper å bøye meg ned for å knyte, hihi. Var utrolig mye fint på Polarn, der skal jeg shoppe til jeg dropper!! Gipsplatene er kommet i hus ihvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 21. april 2007 Forfatter #183 Del Skrevet 21. april 2007 To gipsplater er på plass!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. april 2007 #184 Del Skrevet 22. april 2007 Flinke mannen! Håper du skryter masse av Superdad Polarn er kjempebra. Farger etter min skala, liksom. Fant ei lita babylue med sorte (kanskje egentlig veeeldig blå) og gule striper, som bebbisen skal ha på seg når hun debuterer på tribunen sammen med bestefar på hjemmekamp i august. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. april 2007 Forfatter #185 Del Skrevet 22. april 2007 Alle gipsplatene på plass OG strien på plass. Maling og montering av skap er avtalt med en av de kommende tantene. Har skrytt masse av superdaden .... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 23. april 2007 #186 Del Skrevet 23. april 2007 Veldig viktig å skryte mye av mannfolka ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 23. april 2007 #187 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, jeg har i alle fall en som trenger masse skryt Så flinke dere har vært i helgen, Hildegaard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 25. april 2007 #188 Del Skrevet 25. april 2007 Måtte bare innom og se... Ble spent på når du har termin, må vite. da jeg kun har liten tålmodighet, og dessuten må rydde, kom jeg ikke lengre enn til å anta at det er en gang i august. Jeg har to barn selv, nå er de store. likevel glemmer jeg aldri gravistida. Den var en eneste stor tålmodighetsprøve. Bedre ble det ikke av at jeg gikk laaangt over tiden med begge to. ----Og nå er jeg, som kjent, opptatt av kattefødsel (hvis det i det hele tatt blir noen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. april 2007 #189 Del Skrevet 26. april 2007 Hvordan er formen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 26. april 2007 Forfatter #190 Del Skrevet 26. april 2007 Går bra! Skal en tur til ho mor i helgen, da skal vi kjøpe baystæsj. Sengetøy oog sånt. Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. april 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 28. april 2007 nå har jeg shoppet masse! -dyne -pute -4 laken -4 sengetrekk ( har ikke kjøpt alle selv da) -helseteppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 29. april 2007 #192 Del Skrevet 29. april 2007 Bare å shoppe videre Det dukker stadig opp noe mer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. april 2007 Forfatter #193 Del Skrevet 30. april 2007 I dag har vi kjøpt gulv til børnerummet også. Tror jeg hadde kynnere i dag. Da jeg var på vei hjem fikk jeg sånt rart sting liksom utenpå magen. Det spredde seg over hele magen etterhvert, og gikk ikke bort før jeg fikk satt meg ned og hvilt litt. Ganske ekkelt faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. mai 2007 Forfatter #194 Del Skrevet 2. mai 2007 Huffa meg! Måtte en tur til føden i dag. Så ut som jeg lakk fostervann, så fikk komme opp dit for en sjekk. Møtte en hyggelig jordmor, og underbuksen min ble nøye besiktiget og (urk) luktet på. Det var nok bare vandlig utflod fikk jeg beskjed om, men hun lyttet på fosterlyden (som var fin og typisk jentelyd) og så kom en lege og tok både utvendig og innvendig ul. Livmorhalsen var lukket og lang, og Lillebøllen duppet rundt der inne i masse deilig fostervann . Ganske skummelt, men det gikk godt . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 3. mai 2007 #195 Del Skrevet 3. mai 2007 Alltid greit å få det sjekket Og godt at det gikk bra Det er noe som renner hos meg også. Velkommen i lekkasjeklubben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #196 Del Skrevet 4. mai 2007 Forresten: Hva er typisk jentelyd?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #197 Del Skrevet 4. mai 2007 Og er det ikke på tide at vi får deg en side lenger her inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 4. mai 2007 Forfatter #198 Del Skrevet 4. mai 2007 hihi! Med typisk jentelyd tror jeg jordmoren mente selve hjertefrekvensen, at jenter kan ha en litt høyere frekvens enn gutter. Jeg er alltid klar for en ny side ! Var hos jordmor i dag. Det var hyggeligere enn sist, er glad jeg byttet. Alt sto bra til, og vi snakket litt om de forskjellige fødetilbudene her i byen. Ble nesten overbevist om å "føde naturlig", men bare nesten.... Det kommer også an på om morkaken flytter seg fint og at det ikke dukker opp noen andre komplikasjoner. Men modningsakupunktur vil jeg ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #199 Del Skrevet 4. mai 2007 hihi! Med typisk jentelyd tror jeg jordmoren mente selve hjertefrekvensen, at jenter kan ha en litt høyere frekvens enn gutter. ← Jeg spurte nemlig om det i går under ctg`en, og fikk det samme svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 4. mai 2007 #200 Del Skrevet 4. mai 2007 Vi må lage en "dumme morkake"-klubb også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå