Gå til innhold

I påvente av Bøllefrøets komme, del II


Hildegard

Anbefalte innlegg

Der satt den gitt! Hyperventilerer fortsatt, dette er ganske skummelt. Alt virket så gjennomtenkt og riktig FØR jeg ble gravid. Nå er jeg ikke fullt så tøff i trynet lenger....

Etter man begynner å prøve, får man aldri fred. Først er man redd for å ikke kunne bli gravid. Så er mann redd for å miste. Etter fødselen er det angsten for krybbedøden, dårlige venner og idretten...uff :) .

Jaja, formen er grei. Knip i magen og jeg fiser som en avgud.

Har bestilt legetime og ul til etter jul. Håper jeg rekker julematen før kvalmen kommer :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen over her :klem: Er fremdeles helt i skyene på dine vegne :hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Kvalmen, ja... min blir bare verre og verre, nå som den ifølge alle leger og nettsteder skulle avta :overrasket: Skal aldri drikke blåbærjuice mer... trodde jeg blødde innvendig da det kom opp igjen :ler: Og om 1 time skal vi ha julelunsj...

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til oss (ny)gravide :) Når har du termin da? Må melde deg inn i augustklubben du vel? Er stadig på vervekampanje jeg :ler: Jeg er snart 7+0 og er ikke så veldig kvalm enda, så det kan jo hende du er heldig også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Toblerone og Crash: Tusen hjertelig :) !

Angelou: Termin er i slutten av august. Skal inn og se på terminklubben etterhvert :) .

Lubelillen: Begynner å føle meg uggen, men tror det er mest psykisk. Håper julelunsjen din går bra ;) .

Ronja: Ja, det kan du trygt si :) !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bobler vel litt i magen nå, tenker jeg :hoppe::hoppe::hoppe: Tar litt tid å lande igjen, liksom...

Overlevde julelunsjen. Gjemte meg nederst ved bordet sammen med alle mannfolka, for de er ikke sånne som kommenterer alt mulig - sånn som at man er blek om nebbet og finspist :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, ja det bobler i magen.....både av luft og spenning.. Det er ganske uvirkelig fortsatt. Kikket på alle magene på kjøpesenteret i dag, var ute og kjøpte litt julegaver.

Bestemte meg for å ikke slutte dansetreningen likevel. Men må bytte klasse og dag, siden forelesningene er på tirsdager. Det kjentes ut som en rett beslutning :) .

I morgen skal jeg ha min første kraniosakrale terapitime. Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiihiii, ja, er det ikke fantastisk! Man kikker på alle magene og så klapper man litt på sin egen lille oppblåste ballong og kjenner hvor glad man er :hoppe::hoppe::hoppe:

Lykke til i dag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg være litt gledesdreper her - dere må være supermedlemmer for å ha tickere (prøvde meg på det jeg også en gang, men fikk beskjed om å fjerne den av en av moderatorene ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest lillelou

Slemme rumper som tar tickerne! :sur:

Din var skikkelig søøøt da,Hildis, så ut som du hadde en ordentlig kålåkerunge under produksjon. :sjarmor:

Jeg drikker vin. Noen få små gleder skal vel vi uheldige som ikke er på tjukka også ha. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...