Gå til innhold

I påvente av Bøllefrøets komme, del II

Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, den har jeg fått med meg! Tror jeg heller til gaskluter som suger godt til seg. Og skal ha lammeskinn i vogn og evt vogge. Helseteppe også, ikke fordi det er helseteppe, men bare fordi det er et teppe rett og slett. Og nå er de på salg på Princess :) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke farge® skal du ha?

Jeg kjøpte gult og grønt. Kan bare ikke noe for det, men jeg får helt noia av lyserosa... :gravid::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

:heiajente: Flanell eller gas, fanell eller gas ,ingen av delene beskytter mot flass! :heiajente:

edit: det skulle kanskje vært flas, men... :sjenert: :rødme:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Og det er fine bilder gjennom hele boka, og da er det snakk om fine fotografier,ikke tacky sukkerslafsete tegninger fra en gang på 90tallet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho: blir ikke lenge på side 9 skjønner jeg :) !

Blir hvit og lime her også. Regner vi får mye rosa i gave etterhvert fra besteforeldre og tanter, så vi prøver å begrense oss.

Babyboken hørs spuerfin ut! Fant ut i dag at mannen til en av legene våre er barnebokforfatter. Skal se om jeg finner ut litt mer.

Begynte dagen ganske sunt med firskegrateng til middag, men nå bare MÅÅÅÅÅ jeg ha sjokoladekake, har rørt sammen en røre med hjelp fra Toro. Lillebøllen kommer til å bli spinnvill inni der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nuh er børnerummet tomt og det er klart for gipsplater. Planen for helgen er gipsplater, sprakling og tapetsering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, han skal snekre, jeg skal sitte med hånden i godteposen og komme med oppmuntrende tilrop :sjarmor: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Gubben skal male i pinsen, men da tror jeg det er mer effektivt at jeg reiser bort og lar ham holde på i fred :hoho:

God helg til deg også :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...