Hildegard Skrevet 24. januar 2007 Forfatter #81 Del Skrevet 24. januar 2007 Jeg har det bra! Og har ingen planer om å drepe verken kattene mine eller den røykende naboen, liksom..... Hisset meg opp over et innlegg, men heldigvis misforsto jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 25. januar 2007 #82 Del Skrevet 25. januar 2007 Hører med til å være gravid! Jeg er inne i en sippeperiode Håper alt står bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #83 Del Skrevet 25. januar 2007 Her er det bare velstand ! Bøllefrøet hadde to hjernehalvdeler, to armer og to bein, et hjerte som slo og verdens minste urinblære sukk .. Hjertefrekvensen var på 167, legen sa hjertet slo litt fortere på denne tiden enn det ville gjøre på den ordinære ultralyden. Fikk tre bilder med også, Lillebøll er 3.8 cm lang, akkurat passe stor iforhold til hvor langt jeg er på vei. Huh, føler sukkerlaken tar meg nå, ass !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 25. januar 2007 #84 Del Skrevet 25. januar 2007 Godt å høre at Lillebøll har det bra. Det er slikt et vakkert øyeblikk å se den lille Hvor gammel er Lillebøll nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. januar 2007 Forfatter #85 Del Skrevet 25. januar 2007 Jeg er 10+3 i dag . Ja, det var virkelig spesielt å Lillebøllen. En av de få gangene det er ok å ligge med knærne bak ørene og et kaldt instrument kjørt opp loveboxen, kunne ligget sånn i hele dag *sukkerlaker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 26. januar 2007 #86 Del Skrevet 26. januar 2007 Nå har jeg også få sett bilde av Lillebøll! Og h*n er småååååå! Og sikkert supersøt,men jeg er jo ikke akkurat ekspert på sånne ultralydbilder. Artiiiiiig! *går for å hente strikkepinnene* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 26. januar 2007 #87 Del Skrevet 26. januar 2007 Hi hi... Ja, det skjønner jeg, lillelou! De er jo så bedårende på den alderen! Hadde større utbytt av innvendig ul i 12.uke (som vist seg å være 11. uke) enn hva jeg hadde av ordinær ul i forrige uke. I 12.uke kunne jeg jo seg hele nurket, men nå var det bare en arm her og et bein der Og svupp, så var hele nurket borte... Håper du har det bra, Hildegardvennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #88 Del Skrevet 29. januar 2007 Uuuuuh! Drømte at jeg var på en hytte på snaufjellet sammen med han der Tv-presten. Han drev og ba for meg, og så samtalte vi. Uuuuuuh! Det var veldig følsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2007 #89 Del Skrevet 29. januar 2007 Og dette kan bare bety èn ting! Nemlig at Lillebøll er superkristeliøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 29. januar 2007 Forfatter #90 Del Skrevet 29. januar 2007 Uuuuuh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 29. januar 2007 #91 Del Skrevet 29. januar 2007 KØDDA! Selvfølgelig er ikke Lillebøll overveldende kristeliøs. Men urkh,å drømme om han fæle tv2pastoren,da...det kaller jeg mareritt! Jeg hadde skomareritt i natt...masse fine sko på salg,men de lå på toppen av en vindeltrapp,og den var helt gyngete og grusom.Jeg fikk folk til å klaste ned sko,men alle sammen var i feil størrelse. I tillegg jobbet en viss cellist der...gå vekk og slutt og plag meg,drømmespøkelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 30. januar 2007 #92 Del Skrevet 30. januar 2007 Oi, et skikkelig omen! Pass deg for menn med hvit krage i fremtiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #93 Del Skrevet 30. januar 2007 Jeg skal skygge unna menn med hvite krager og følsomme, tette øyne... Nå er jeg så sliten av å være kvalm! Vurderer å gå til legen og høre om å få bli halvt sykemeldt. Jeg har vært daglig kvalm siden romjulen, slitt meg på jobb hver dag, brekket meg over pasienters sure tær og rivende post-op-ånde. Hadde jeg vært så kvalm og IKKE vært gravid, hadde ingen forventet at jeg stilte på jobb. Men nå skal jeg liksom gå på jobb, og smile mens jeg spyr.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 30. januar 2007 #94 Del Skrevet 30. januar 2007 Kor langt er du på vei no? Eg var sjukemeldt fram til veke 10, trur eg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 30. januar 2007 Forfatter #95 Del Skrevet 30. januar 2007 Er i uke 11 nå, så etter boken skal det være på bedringens vei snart, men jeg er så sliiiiten av å være kvalm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 31. januar 2007 #96 Del Skrevet 31. januar 2007 Du er i din fulle rett til sykemelding, vennen! Kollegaen min var 50% sykemeldt de to første mnd. Skjønner ikke at hun holdt ut det lille hun var her. Så skaff deg en skikkelig sykemelding og stell pent med deg selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 31. januar 2007 Forfatter #97 Del Skrevet 31. januar 2007 Snille Dr. Legen sykemeldte meg! Takk og lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. februar 2007 Forfatter #98 Del Skrevet 1. februar 2007 Nå er jeg sykemeldt da, blir stusselig å være borte fra jobben så lenge. men oooooorker ikke mer spying og brekninger og kvalme mens jeg må være blid og imøtekommende mot folk mens jeg aller mest har lyst til å spyle dem fulle av spy....ikke fordi jeg er et ondt menneske alså, men fordi oppkastet ligger og vaker øverst i halsen og jg vet ikke om jeg klarer å holde det nede! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 1. februar 2007 #99 Del Skrevet 1. februar 2007 Bra med den sykemeldinga, vennen! Håper du får slappet av og at kvalmen snart gir seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. februar 2007 Forfatter #100 Del Skrevet 2. februar 2007 Ørf, Rachel Ray er liksom bare masse munn og lyd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå