Gå til innhold

I påvente av Bøllefrøets komme, del II

Hildegard

Anbefalte innlegg

Rista brød og gulrot....Hm, det var en snål kombinasjon :) Jeg levde også på rista brød, gjør det forsåvidt enda, selv om kvalmen for det meste har gitt seg - det er godt, og gulrot er jo sunt,, du får sikkert en orange unge :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I forgårs var formen topp, ikke kvalm i det hele tatt! Da hadde jeg også matlyst, og spiste litt for mye litt for fort, og magen holdt baluba hele natten. Dagen etter var jeg helt pudding og skikkelig dårlig. Fant ut at jeg er ganske godt til å sikte når jeg spyr stående. Til nå i dag har jeg vært ok, men det er veldig travelt. Håper formen holder seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte meg best stående. Lettere å unngå at noe "setter seg fast" på vei opp, med påfølgende hyperventilering og oppkast gjennom nesa :ler:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å spy gjennom nesen er undervurdert :) !! Nei uff, det er i grunnen bare vondt...

Det er ganske skummelt å være på et sted det er intet mindre enn TO ultralydapparater tilgjengelig.... :sjenert: . Men jeg vet jo ikke helt hva jeg skal se etter, og kommer til å stresse meg opp dersom jeg ikke ser noe, eller det ser annerledes ut enn hva jeg forventer.

Spørs om jeg klarer å styre meg likevel da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

:ler::ler: *ser for meg Hildegard som står med to ultralydapparater og sånn gelè og gøsjer og smører utover seg selv og scanner ivei som en galning.*

Se etter noe som ligner på en bønne,Hildegard! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bestilt litt tøy på Ellos, t-skjorter og topper som har plass til litt ekstra over buken :) .

Ikke vært kvalm siden søndag, da var jeg mer generelt uggen enn kvalm. Ting går bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lillelou

Det er verdig og rett at du har klær som er romslige over buken,

du som har hatt nærkontakt med ***en!

*i serien lillelou serverer usmakelige dikt,sender vi nå "kapittel 1" *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lillelou

Ja,og det kapittelet er rett rundt hjørnet!

:sjarmor:

Her kommer en litt forebyggende utgave,om enn litt for seint i ditt tilfelle:

Den som absolutt må drive på og pule

blir ofte liggende på en madrass og ule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er sannhetens ord :ler: !

*uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (løper rundt på en teatralsk måte og vifter med hendene)uuuuuuuuuuuuuu, jeg er med barn, jeg må beskytte min baby mot alt ondt! Dreeeep nabolagets katter og hunder og kanarifugler også! De vil spiiiise mitt barns øyne. Få inndratt nabolagets førerkort, for her kommer min baby til å leke. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu*

Dagens utblåsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...