angelou Skrevet 8. januar 2007 #61 Del Skrevet 8. januar 2007 Rista brød og gulrot....Hm, det var en snål kombinasjon Jeg levde også på rista brød, gjør det forsåvidt enda, selv om kvalmen for det meste har gitt seg - det er godt, og gulrot er jo sunt,, du får sikkert en orange unge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 8. januar 2007 #62 Del Skrevet 8. januar 2007 Min 16-ukers spire er bokstavelig talt flaska opp på cola.... Høres ut som din diett er litt sunnere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 9. januar 2007 #63 Del Skrevet 9. januar 2007 Hvordan er det med den gravide i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #64 Del Skrevet 10. januar 2007 I forgårs var formen topp, ikke kvalm i det hele tatt! Da hadde jeg også matlyst, og spiste litt for mye litt for fort, og magen holdt baluba hele natten. Dagen etter var jeg helt pudding og skikkelig dårlig. Fant ut at jeg er ganske godt til å sikte når jeg spyr stående. Til nå i dag har jeg vært ok, men det er veldig travelt. Håper formen holder seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 11. januar 2007 #65 Del Skrevet 11. januar 2007 Likte meg best stående. Lettere å unngå at noe "setter seg fast" på vei opp, med påfølgende hyperventilering og oppkast gjennom nesa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 11. januar 2007 Forfatter #66 Del Skrevet 11. januar 2007 Å spy gjennom nesen er undervurdert !! Nei uff, det er i grunnen bare vondt... Det er ganske skummelt å være på et sted det er intet mindre enn TO ultralydapparater tilgjengelig.... . Men jeg vet jo ikke helt hva jeg skal se etter, og kommer til å stresse meg opp dersom jeg ikke ser noe, eller det ser annerledes ut enn hva jeg forventer. Spørs om jeg klarer å styre meg likevel da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. januar 2007 #67 Del Skrevet 11. januar 2007 *ser for meg Hildegard som står med to ultralydapparater og sånn gelè og gøsjer og smører utover seg selv og scanner ivei som en galning.* Se etter noe som ligner på en bønne,Hildegard! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 12. januar 2007 #68 Del Skrevet 12. januar 2007 Har dere sånn apparat for innvendig UL også? Bare å smøre på og stappe den inn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. januar 2007 Forfatter #69 Del Skrevet 12. januar 2007 (endret) Et lite, bøllete hjerte banker i inni meg .. Endret 12. januar 2007 av Hildegard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 15. januar 2007 #70 Del Skrevet 15. januar 2007 Kjenner du det? Har du sett`n??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. januar 2007 Forfatter #71 Del Skrevet 15. januar 2007 Fikk en av legen våre til å hjelpe meg, og vi kunne se noe bittelite med et hjerte som slo . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 16. januar 2007 #72 Del Skrevet 16. januar 2007 Så flott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. januar 2007 Forfatter #73 Del Skrevet 17. januar 2007 Nå har jeg bestilt litt tøy på Ellos, t-skjorter og topper som har plass til litt ekstra over buken . Ikke vært kvalm siden søndag, da var jeg mer generelt uggen enn kvalm. Ting går bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 18. januar 2007 #74 Del Skrevet 18. januar 2007 Det er verdig og rett at du har klær som er romslige over buken, du som har hatt nærkontakt med ***en! *i serien lillelou serverer usmakelige dikt,sender vi nå "kapittel 1" * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 19. januar 2007 #75 Del Skrevet 19. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #76 Del Skrevet 19. januar 2007 Og vi venter i angst og spenning på Kapittel 2!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 21. januar 2007 #77 Del Skrevet 21. januar 2007 Ja,og det kapittelet er rett rundt hjørnet! Her kommer en litt forebyggende utgave,om enn litt for seint i ditt tilfelle: Den som absolutt må drive på og pule blir ofte liggende på en madrass og ule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 22. januar 2007 #78 Del Skrevet 22. januar 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 23. januar 2007 Forfatter #79 Del Skrevet 23. januar 2007 Ja, det er sannhetens ord ! *uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu (løper rundt på en teatralsk måte og vifter med hendene)uuuuuuuuuuuuuu, jeg er med barn, jeg må beskytte min baby mot alt ondt! Dreeeep nabolagets katter og hunder og kanarifugler også! De vil spiiiise mitt barns øyne. Få inndratt nabolagets førerkort, for her kommer min baby til å leke. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu* Dagens utblåsning... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vingedama Skrevet 24. januar 2007 #80 Del Skrevet 24. januar 2007 Har hørt at bebbisen inni der suger all fornuft ut av sin mors hjerne..... Men du har det vel bra???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå