Gå til innhold

I påvente av Bøllefrøets komme, del II

Hildegard

Anbefalte innlegg

Begynner å savne julegløggen allerede! Hva hvis jeg dravkoker gløggen, slik at alkoholen fordamper? Eller lager den av alkoholfri vin? Liker den litt bitre ettersmaken i en god gløgg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er noe som foregår, det er helt sikkert! Alt av eksem har eksplodert, leppne er knusktørre og jeg sprekker i munnvikene, selv om jeg smører hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men dere kan gjerne ha en nedteller som link i signaturen deres. Da vil denne komme opp i nytt bilde hver gang noen trykker på den ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasha: Det er ikke heeeelt det samme...

Nå er alle de kommende tantene informert, samt de kommende besteforeldrene. Stor åtgaum og fagnad i heimen :) .

Det er fortsatt ganske uvirkelig. Eneste jeg kjenner er ubehag nederst i magen. Rart det skal bli et badn av dette..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann vennen, hvordan har helgen vært?

Min har vært :kvalm: så jeg er tydeligvis ikke "normal", for da skal vel kvalmen gi seg rundt 12.uke. Her blir det bare verre. Klarer ikkeet glass vann engang i dag, så det ble hjemmedag på meg :tristbla: Men belønningen som venter er vel verdt det ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helgen har vært så ok som jobbehelger kan bli.. Er ikke blitt kvalm foreløbig, men merker at sjokolade og søte kaker ikke står på topp 10-listen akkurat nå.

Idag skal vi prøve å rydde litt i heimen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg litt lei av å ha vondt i magen. I hele går og i hele dag har jeg hatt kraftige menssmerter. Begynner å bli litt bekymret for at noe ikke er som det skal, og det hjalp IKKE at jeg ble sittende å bla i en tysk bok fra ca 1912 som beskrev alle mulige mindre morsomme syndromer. Illustrert til og med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre! Magen har vært bedre i dag, men var faktisk litt uvel i morges. Gleder meg ikke til å henge over doskålen. Nå får jeg ikke gå over i dagstilling heller :forvirret: . Krise på jobb, så man får ikke dekket alle vaktene. Slipper nattevakter da, men må jobbe både kveld og helg! litt surt, for jeg var så mentalt forberedt på det. Og det lager krøll på utenom-utdanningen min også... Rompe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen, hvordan står det til med magen?

Menssmerter er ikke uvanlig, nei... Men det er skadelig for helsa å lese i legebøker :troest:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, akkurat nå er jeg ganske uggen... har trillet på bøttevis med hjemmelaget sjokolade og marsipankonfekt, og har VIRKELIG IKKE lyst på.... :sjenert: kjenner det står i halsen på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest lillelou

......og også her.....

*trommevirvler og trompetister*

:nissekonekyss: Riktig god juuuuuuul, Hilders! :nissekonekyss:

til både deg, den lille bølla, Husbonden, hun med tightsene, Gutten til Mor og lille store A. :klem:

*vi snakkes* :sjarmor:

Endret av lillelou
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig hjemme! Har vært kjekt, men blir alltid litt stressende med full familie og middagskos. Har vært uvel hele tiden, men i dag har jeg spist kakemenn og konfekt på trass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...