Gå til innhold

utroskap


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

:tristbla:

Eg har vert utro med kjæresten min som eg elska så høgt :grine:

Men det var fordi eg trudde han ikkje elska meg meir, fordi han holdt seg plutseleg mykje vekke..og vi klarte ikkje snakke sammen på en normal måte. Eg følte meg rett og slett ikkje elska, fekk aldri nerkontakt med han eller ett kjærleg ord... :klø: :klø:

Eg fortalde det til han at eg var utro, og han vart utruleg lei seg..ei lang stund..vi begynte endeleg å snakke skikkeleg sammen..etter 3år!!

Og no føler eg kun skyldfølelse ovanfor han fordi eg såra han...

Han sa at han aldri kom til å gå ifrå meg uansett.

:sjokkert: Hadde eg berre visst det litt før så hadde eg aldri gjordt det eg gjorde..

Har dykk noken råd til meg kva eg skal gjere???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest =tentacle=

Gjort er gjort, og spist er spist.

Han sier at han ikke vil gå fra deg. Da er det opp til deg å reparere tilliten igjen. Hvordan skulle det å være utro hjelpe på den situasjonen at du trodde han ikke elsket deg? Hadde du ingen andre måter å si fra på? Dere må lære dere å snakke sammen. Tar dere ikke vare på hverandre, forteller hverandre hva som er viktig for dere og lytter til hverandre, så ryker forholdet uansett, utroskap eller ikke. Eller dere lever sammen som fremmede. Samlivskurs, f.eks PREP, kan hjelpe dere igang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skamme deg burde du!!!

Jeg syns ikke "angrep" mot mennesker som har vært utro er rette veien å gå..

Greit, det er ikke verdens fineste ting å gjøre, men man gjør feil, og det er ikke verdens undergang heller. Hun kommer hit for å få råd, ikke for å få mer skyldsfølelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med siste taler. Jeg har forsøkt å skrive nyansert om saken her på forumet, men klarte til slutt ikke å forholde meg til slike kommentarer. Jeg er i nesten samme båt som TS.

Jeg ba aldri om medlidenhet eller forståelse, bare en saklig grei tråd. Temaet engasjerer såpass mye at jeg har funnet at det er håpløst å debattere det.

Den som er utro er en sviker, har dårlig selvkontroll, dårlig moral, er egoistisk, har ingen viljestyrke. Det er hva en får høre, og alle forsøk på å ha en voksen dialog om dette temaet blir tilbakevist som egoistiske bortforklaringer. Dessverre.

Verden er ikke alltid så svart/hvit og unyansert som mange tror.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:tristbla:

Eg har vert utro med kjæresten min som eg elska så høgt  :grine:

Men det var fordi eg trudde han ikkje elska meg meir, fordi han holdt seg plutseleg mykje vekke..og vi klarte ikkje snakke sammen på en normal måte. Eg følte meg rett og slett ikkje elska, fekk aldri nerkontakt med han eller ett kjærleg ord...  :klø:  :klø:

Eg fortalde det til han at eg var utro, og han vart utruleg lei seg..ei lang stund..vi begynte endeleg å snakke skikkeleg sammen..etter 3år!!

Og no føler eg kun skyldfølelse ovanfor han fordi eg såra han...

Han sa at han aldri kom til å gå ifrå meg uansett.

:sjokkert:  Hadde eg berre visst det litt før så hadde eg aldri gjordt det eg gjorde..

Har dykk noken råd til meg kva eg skal gjere???

jeg har sittet i din kjærestes sko, så ja jeg står for det jeg sa før i tråden. du burde dumpe han, han fortjener noe bedre enn deg. ikke hans feil. tåpelige unnskyldninger, hadde du virkelig elsket han hadde du uansett ikke gjort no sånt. beklager, men det er min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant. Man svikerikke den man elsker på den måten uansett. Man setter seg ned og forteller at ikke ting er som det skal, og at man ikke vet om man trives i forholdet eller hva annet som er problemet.

Du burde kunnet komme til han og si at du ikke føler deg elsket....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du først vært utro burde du leve med følelsen sjøl, det er utolig egoistisk av deg å først ha deg med en annen for så og ause din dårlige samvittighet over på partneren.

Det han ikke vet har han ikke vondt av!!!

Og visst du ikke kunne leve med det du hadde gjort så burde du pakke baggen din å dra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anne_*
Ja, eg veit jo at eg burde skamme meg...

Men eg har aldri hørt om ett feilfritt menneske enda...

Unnskyldningen "ingen er feilfri" er utrolig tynn du........Gjør det at man kan gjøre hva som helst, og så bare si" ingen er jo feilfri...." Nei, tror ikke det gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ferskvannsblekksprut

For en tråd full av gretne vulvaer! :overrasket: Skjerpings!

Trådstarter: Jeg synes du var tøff som fortalte han det. Det er ikke annet du kan gjøre enn å takke din lykkestjerne (hoho) for at han faktisk har tilgitt det. Du får det nok bedre med tiden, en skal visst ikke føle seg bra etter utroskap ;)

Ingen er feilfri nei. Jeg har aldri vært utro, men gjør mye andre klovnerier som folk har mye imot. Så der har du rett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda..men saken er jo den at eg fekk drapstrular med fyren som eg var utro med....og eg ville ikkje utsette typen min for noke slikt i det heile..

Fyren eg var utro med er en psykopat..og han skal gjere alt for å gjere mitt liv til ett helvete..

So dokke bør vere litt forsiktig med kva dokke skriver syns eg før dokke veit heile historien. Eg er imot utroskap sjølv...så eg er ikkje stolt av det.

Eg har ei datter som eg ville beskytte midt opp i dette her..så eg valgte den enklaste løysninga for at han ikkje skulle lage ett helvete med meg, typen min og datra mi.. So det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
joda..men saken er jo den at eg fekk drapstrular med fyren som eg var utro med....og eg ville ikkje utsette typen min for noke slikt i det heile..

Fyren eg var utro med er en psykopat..og han skal gjere alt for å gjere mitt liv til ett helvete..

So dokke bør vere litt forsiktig med kva dokke skriver syns eg før dokke veit heile historien. Eg er imot utroskap sjølv...så eg er ikkje stolt av det.

Eg har ei datter som eg ville beskytte midt opp i dette her..så eg valgte den enklaste løysninga for at han ikkje skulle lage ett helvete med meg, typen min og datra mi..  So det.

Truet han deg med at han skulle drepe deg hvis du ikke lå med han? Voldtekt kalles det, og han bør anmeldes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja..

Fyren er syk...

Han ringte tilogmed mora til kjæresten min for å fortelle at eg var sånn og sånn... Heldigvis så visste dei kossen han var fordi eg hadde fortalt om han før, og vist dei ett drapstrusselbrev.

kjæresten min veit at han har gjordt dette før, så han støtter meg (mens alle andre her er dritsure med engong dei høre ordet UTRO..)

Det var ikkje sånn i det heile tatt :/ Søren...

Eg trenge kun ett råd om kossen eg får vekk skyldfølelsen min. For eg føle skyld uansett :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
(mens alle andre her er dritsure med engong dei høre ordet UTRO..)

Selvsagt blir vi det, men om du ble voldtatt var du ikke utro. Da blir det en helt annen sak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Ja..eg veit ikkje kva eg tenkte på i det heile tatt..å møte fyren..

For eg har jo en snill kjæreste fra før av..no veit han jo alt om han som skulle ha sex med meg.. For eg fekk jo drapstruslar med han engong før og trusselbrev (som eg dessvere har brent opp) Så eg har ingen bevis heller mot han. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...