Gå til innhold

bør jeg reise med norwegian eller british?


Dagensdiva

Anbefalte innlegg

skal til london..og har fått et rimelig tilbud med norwegian til STANSTED(har aldri vært der)..eller british airways noen hundrelapper ekstra..er det dyrt å ta drosje/buss til london sentrum??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stansted Express (tog) bruker i underkant av en time inn til Liverpool Street, og koster £25 t/r, så vidt jeg husker. Jeg reiser stort sett alltid til Stansted, synes det er like greit som Heathrow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best å reise til Heathrow. Kanskje fordi jeg synes det er så greit å bruke banen til/fra flyplassen, selv om det tar 45 min eller noe sånt.

Da vi var i London for et par uker siden synes jeg å huske at vi betalte £3,50 for en vei med banen. Dette var med Oyster Card.

Vi var veldig uheldige på Stanstead for noen år siden. Toget var over 1 time forsinket noe som i tillegg til firkantede regler med Ryanair gjorde at vi ikke rakk innsjekk og måtte vente 6 timer på neste fly samt betale for ny billett, så det har kanskje ødelagt litt mitt forhold til Stanstead. :(

Nå sist reiste vi med SAS bortover og BA hjem (Heathrow).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naar jeg har vaert i London har jeg alltid reist via stansted. Er kjempegreit, gaar som sagt tog frem og tilbake, og ikke like stort og ikke like masse mennesker og mas som paa heathrow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt British airways, ikke pga flyplassen, men fordi man får sjekke inn bagasjen på togstasjonen tidlig på dagen. Hvis man reiser med et fly som går på ettermiddagen kan man tusle rundt i London uten bagasje og gå rett til gaten når man kommer på flyplassen. Genialt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville valgt British airways, ikke pga flyplassen, men fordi man får sjekke inn bagasjen på togstasjonen tidlig på dagen. Hvis man reiser med et fly som går på ettermiddagen kan man tusle rundt i London uten bagasje og gå rett til gaten når man kommer på flyplassen. Genialt!

d visste jg ikke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vurderer jeg heller å reise i februar..er sikkert billigere og bedre da..pluss at jg muligens får bo på Lords..der jeg er kjent! :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går raskere å fly via Standsted pga at det er færre passasjerer som frekventerer flyplassen. Så synes du det er gøy med mye kø og mye folk; velg Heathrow :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går raskere å fly via Standsted pga at det er færre passasjerer som frekventerer flyplassen. Så synes du det er gøy med mye kø og mye folk; velg Heathrow  :ironi:

Man slipper all køen hvis man sjekker inn på togstasjonen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...