Gå til innhold

Penisstørrelse og variasjoner


Gjest Tom

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Kan bare svare for meg selv nå, og jeg mener at så lenge gutten vet hva han gjør og hvordan han skal bruke tissen har størrelsen egentlig lite å si. Har ikke allverdens grunnlag, men har noen. Men en ting er sikkert: har du banan tissefant, er du ikke noe god i senga! Da kjenner ikkje jenta en ting, mens han synes alt er tipp topp å fyre på.... ikkje kjekt...

Mener du slik som krummer seg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg har hatt sex med har vært 15, 15 og 17 cm.

Størrelse har noe å si, både lengde og tykkelse, men mest tykkelse :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har ganske liten penis. Godt under det som er gjennomsnittet. dette har bestandig vært et problem for meg. kjæresten min har aldri sett en så liten en. Det er et problem for oss når ingen av oss kjenner at vi har sex. noen forslag til noe vi kan gjøre for at vi ska få det bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ganske liten penis. Godt under det som er gjennomsnittet. dette har bestandig vært et problem for meg. kjæresten min har aldri sett en så liten en. Det er et problem for oss når ingen av oss kjenner at vi har sex. noen forslag til noe vi kan gjøre for at vi ska få det bedre?

Det finnes da andre måter å ha sex på en vanlig inn-ut...

Eks, slikking, suging, runking, leketøy osv osv.

Vær litt kreative så finner dere noe som passer for dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes da andre måter å ha sex på en vanlig inn-ut...

Eks, slikking, suging, runking, leketøy osv osv.

Vær litt kreative så finner dere noe som passer for dere  ;)

joda det er mange ting man kan gjøre, men er ganske tragiskt at jeg ikke kan tilfredsstille kjæresten min med penisen min :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda det er mange ting man kan gjøre, men er ganske tragiskt at jeg ikke kan tilfredsstille kjæresten min med penisen min  :grine:

Har full forståelse for at du føler det slik, men om du leser litt i andre tråder her inne så finner du fort ut at det er mange som foretrekker andre varianter for å bli tilfredsstilt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har full forståelse for at du føler det slik, men om du leser litt i andre tråder her inne så finner du fort ut at det er mange som foretrekker andre varianter for å bli tilfredsstilt :)

joda det er vell mange varianter man kan prøve, har prøvd en del fra før. Er deili å bare ligge å kysse og jeg elsker å få og gi oral, men det er liksom noe som mangler. Det er veldig fint å bare elske i mange timer, men skulle ønske det var mulig å bare ta en kjappen i ny og ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting hun kan gjøre er å trene opp muskulaturen sin. Om knipeevnen er god, kan man holde fast en blyant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

De jeg har hatt sex med har som regel gjennomsnittlig.Mellom 15-17cm.Har kun en gang hatt en på 23 cm og det var direkte vondt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...