Gå til innhold

Penisstørrelse og variasjoner


Gjest Tom

Anbefalte innlegg

som singel og gladkåt om dagen har jeg hatt ett par "erobringer" og PV i det siste... Og synes det er mange gutter med liten penis der ute:-(

Er ganske trang selv, så sånn sett spiller det ingen rolle, men merker veldig at det er turn-off når jeg finner det ut... Liker å se en stor, hard, stiv pikk... Rart med det kanskje men sånn er jeg...

men er nok bruken som har mest å si. Han ene PV jeg har hatt har utrolig liten penis (kanskje den minste jeg har vært borti), alikevel hadde vi fantastisk bra sex. Han jeg styrer med nå har litt større, alikevel føler jeg at sexen ikke gir med så mye... Tenker ofte på at jeg synes den er liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ganske trang selv, så sånn sett spiller det ingen rolle, men merker veldig at det er turn-off når jeg finner det ut... Liker å se en stor, hard, stiv pikk... Rart med det kanskje men sånn er jeg...

Men sånn er jo alle dere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg har ikke for vane å kommentere størrelsen jeg heller. Men 19 cm stemmer godt med det jeg har vært borti av peniser. Ikke at det er så mange, så det kan jo hende jeg har har vært "heldig". Jeg er i grunn veldig lite opptatt av størrelsen på en manns penis.  ;)

Å fyttifhaan!! Skarru haræ en rett på tygge, ell? Du har hengepupper!!!! :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er spredningen? Ligger de fleste rundt gjennomsnittet? (noe sånt som 15cm +/- 1 cm) Eller er det mer jevnt fordelt over en større skala?

Vet du hva? Det har jeg faktisk ikke tenkt over. Jeg antar at jeg ville lagt merke til det dersom jeg støtte på noen med giga - eller minitiss, men siden jeg ikke har det, regner jeg med at de fleste har vært +/- gjennomsnittet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som singel og gladkåt om dagen har jeg hatt ett par "erobringer" og PV i det siste... Og synes det er mange gutter med liten penis der ute:-(

Er ganske trang selv, så sånn sett spiller det ingen rolle, men merker veldig at det er turn-off når jeg finner det ut... Liker å se en stor, hard, stiv pikk... Rart med det kanskje men sånn er jeg...

men er nok bruken som har mest å si. Han ene PV jeg har hatt har utrolig liten penis (kanskje den minste jeg har vært borti), alikevel hadde vi fantastisk bra sex. Han jeg styrer med nå har litt større, alikevel føler jeg at sexen ikke gir med så mye... Tenker ofte på at jeg synes den er liten...

Kan vi få det i antall cm også? ;) Finnes mange som ville sagt at en stor er liten osv. så det blir litt bedre om du skriver hva du anser som smått, stort nok osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Størrelsen teller, men bruken teller mer!!

For en tid tilbake var jeg en kort periode sammen med en fyr som var stor og velutviklet. Det visste han godt selv også. Men han kunne overhode ikke bruke utstyret sitt. Han mente det var nok å være stor, bænge løs og ferdig med det.

Min trofaste elsker gjennom flere år nå har vel en gjennomsnittlig størrelse, eller kanskje litt mindre. Men han vet til gjengjeld nøyaktig hvordan utstyret skal brukes, hele spekteret... :sjarmor:

Endret av Helene
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Vidvandre

Typen min nå har mindre penis enn eksen og må innrømme at jeg ble pittelitt bekymra fordi noen av favorittstillingene jeg hadde med eksen forutsetter litt stort utstyr, og ble litt "hvordan skal nå dette nå", når vi fomla første gang. Men vet du, det gjør ikke noe, vi finner våre egne favorittstillinger. :) Det blir så bra så!

Det som er positivt med at han er litt mindre, ihvertfall for hans del, er at jeg har ingen problemer med å ta hele ham i munnen ;) Med eksen hadde jeg ikke sjangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde bedre likt en tilbakemelding på at hun satte pris på at min var så stor - uten noen sammenligninger forøvrig.

Hvorfor hadde du likt å få en tilbakemelding på om hun satte pris på om den var stor? Hadde du likt en tilbakemelding hvis hun ikke satte pris på det? Hvis det var vondt til henne fordi den var for stor, og du hadde truffet kvinnen i ditt liv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi få det i antall cm også? ;) Finnes mange som ville sagt at en stor er liten osv. så det blir litt bedre om du skriver hva du anser som smått, stort nok osv :)

Hvorfor vil du vite dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel som mange her sier, er ikke størrelsen som teller, men hvordan man bruker saken/e.

Jeg er 16, har gjennomført samleie 1 gang tidligere, og var sammens med ei veninne i helgen, vel, vi endte i senga. Hun er 1 år eldre, og har vært sammens med 2 fyrer tidligere, han ene i 1år.

Var ikke noe stort problem å holde ut med henne, selvom jeg var _grisekåt_ og hun nådde klimaks før meg.

Altså, utstyret er jo ikke digert iforhold til skrekkhistorier på 20-25cm , er vel rundt 16-17 stiv vel, men blir vel kanskje ikke _helt_ stiv..

Men det jeg lurer på litt mer er det jeg leste litt over, at det er mer som teller, feks hvor stiv den er , og formen.

Hva er best ? Litt stiv, eller grise stiv ? Og formen ?

Hei forresten, er ny her :)

Endret av FirstPrice
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor hadde du likt å få en tilbakemelding på om hun satte pris på om den var stor? Hadde du likt en tilbakemelding hvis hun ikke satte pris på det? Hvis det var vondt til henne fordi den var for stor, og du hadde truffet kvinnen i ditt liv?

Herregud! Selvfølgelig setter jeg pris på at hun liker det jeg har. I hvert fall når jeg ikke kan endre på det faktum at jeg har en stor kølle. Jeg vet jo at smaken er som baken, og denne tråden dreier seg ikke om sånt.

Jeg spør jo bare om spredningen (og de som kjenner en normalfordelt kurve er nok ekstra med her...) En slags uhøytidelig undersøkelse om damers erfaringer. Kjør på, rulla bandet, som han sa svensken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest Christine72

De aller fleste ligger vel rundt normalen av de 14 stk jeg har vært borti, men min nåværende elsker overgår de andre ganske volsdsomt...

Når den er "liten" er den på størrelse med en stor ølboks!(har faktisk et bilde)

Fikk rimelig hakeslepp da jeg tok på den første gangen må jeg si, og var både litt redd men samtidig vanvittig kåt da jeg kjente den første gangen. Men han er heldigvis veldig forsiktig med "drapsvåpenet" da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste ligger vel rundt normalen av de 14 stk jeg har vært borti, men min nåværende elsker overgår de andre ganske volsdsomt...

Når den er "liten" er den på størrelse med en stor ølboks!(har faktisk et bilde)

Fikk rimelig hakeslepp da jeg tok på den første gangen må jeg si, og var både litt redd men samtidig vanvittig kåt da jeg kjente den første gangen. Men han er heldigvis veldig forsiktig med "drapsvåpenet" da... :)

På størelse med en ølboks... Mener du i både tykkelse og lengde, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Christine72
En liten ølboks..... :ler:

Mente en vanlig ølboks, de er vel 0,4 liter eller der omkring, ikke sånn Cola-boks.

OK, den er ikke fullt så stor da, men det er ikke mye om å gjøre! Tok et bilde for en stund siden, der han holdt en ølboks inntil den :) Ganske kult, men det er vel ikke pent å legge det ut her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...