Gå til innhold

Penisstørrelse og variasjoner


Gjest Tom

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cronos_*
Selvfølgelig trenger du ikke godta at du er god nok for kjæresten din, dump dama du  :sjarmor:

Der var KG-svaret, ja! :ler:

Tre innlegg fra usikker mann = Ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at den er like lang som ein ølboks. Men like tjukk? Nei veit du kva, det trur eg faktisk ingenting på!!!

Jeg tror henne ;) Har vært med mange som har vært enten små,normalt stor,stor og så to stykker som var ekstremt stor og tykk. Tykkelsen var slett ikke langt unna en ølboks. At de har plass til noe slikt i buksen er fasinerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gutt i dameklær

Jeg vegrer å gå til sengs pga jenter og deres krav til str....hvordan ville dere reagert hvis en gutt hadde pratet skit om kroppen din "små bryster , tjukk du er" osv....det hadde vel ikke vært særlig hyggelig nei ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Erfaren dame
Jeg tror henne ;)  Har vært med mange som har vært enten små,normalt stor,stor og så to stykker som var ekstremt stor og tykk. Tykkelsen var slett ikke langt unna en ølboks.  At de har plass til noe slikt i buksen er fasinerende.

Rundt 15 cm er mer vanlig enn man skulle tro ;)

Ikke døm gutter pga str :tristbla:

Jeg er godt voksen (i midten av 30-åra) og har erfaring deretter.

Kan med hånden på hjertet si at de fleste kvinner ikke er særlig opptatt av størrelsen så lenge den ikke er oppsiktsvekkende den ene eller andre veien. Rundt 15 cm, som det sies over her, er normalt så det holder.

Det er stort sett menn som er mest opptatt av størrelse. Når vi jenter skryter av størrelsen er det oftest for å tilfredsstille mannens ego, ikke fordi vi er så opptatt av det selv.

Når det gjelder selve følelsen og nytelsen under samleie er det en ting som er mye viktigere enn antall cm i lengde og omkrets: hardheten! En medium size steinhard en kjennes mye bedre enn en større som er mykere i konsistensen. F.eks. får jeg utmerkede orgasmer av en hard finger selv om den er liten og tynn i forhold til en penis.

Merkelig det der, men mykere ting gir ikke samme presset på skjedeveggen, uavhengig av størrelse faktisk. Harde ting derimot kjennes svært godt! Nervene der inne er laget slik.

Dere gutter/menn lager der unødige bekymringer, det kan jeg love dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Cronos_*
Dere gutter/menn lager der unødige bekymringer, det kan jeg love dere!

Så det visuelle ved det er ikke et issue i det hele tatt? :)

At du synes det ser mer imponerende ut? Eller er det vi gutta som er mest opptatt av det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir litt tjukkere når den blir stiv ja, men ikke så veldig mye da... Har ikke dradd frem målebåndet enda, så jeg vet ikke de eksakte målene.

Har ganske lange fingre, men jeg når ikke rundt den ihvertfall, det mangler 3cm ca.

Og når han ligger på ryggen så når den ca 10 cm forbi navlen, så det sier seg selv at jeg ikke har nubbsjangs å ta inn hele ham. Jeg liker helst å ri ham, da kan jeg på en måte bestemme selv hvor mye jeg vil ha :)

Har fått målt den nå, var litt lur og hadde målebåndet klart på soverommet fordi jeg "skulle ta mål til nye gardiner" (det kalles kvinnelist...:-)).

Gidder ikke skrive målene her, for da kommer det en masse kommentarer om at jeg skryter, overdriver og lyver.

Hvis noen er genuint interessert i detaljene kan de sende meg en privat melding, så skal de få vite det. Har også noen morsomme mobilbilder:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått målt den nå, var litt lur og hadde målebåndet klart på soverommet fordi jeg "skulle ta mål til nye gardiner" (det kalles kvinnelist...:-)).

Gidder ikke skrive målene her, for da kommer det en masse kommentarer om at jeg skryter, overdriver og lyver.

Hvis noen er genuint interessert i detaljene kan de sende meg en privat melding, så skal de få vite det. Har også noen morsomme mobilbilder:-)

Litt kvinnelist må til av og til ja.;)

PM kjem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_lily_*
Har fått målt den nå, var litt lur og hadde målebåndet klart på soverommet fordi jeg "skulle ta mål til nye gardiner" (det kalles kvinnelist...:-)).

Gidder ikke skrive målene her, for da kommer det en masse kommentarer om at jeg skryter, overdriver og lyver.

Hvis noen er genuint interessert i detaljene kan de sende meg en privat melding, så skal de få vite det. Har også noen morsomme mobilbilder:-)

Si det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Don Giovanni
Har fått målt den nå, var litt lur og hadde målebåndet klart på soverommet fordi jeg "skulle ta mål til nye gardiner" (det kalles kvinnelist...:-)).

Gidder ikke skrive målene her, for da kommer det en masse kommentarer om at jeg skryter, overdriver og lyver.

Hvis noen er genuint interessert i detaljene kan de sende meg en privat melding, så skal de få vite det. Har også noen morsomme mobilbilder:-)

ja jøss, dette kan også være en måte å få tak i mobilnummer til å vise pikken sin frem på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror helt klart på det med størrelsen som en øl boks. Hadde en kompis en gang som plutselig visste frem pikken sin etter at jeg og en venninne satt å diskuterte elskeren hennes. må si jeg var temmelig :overrasket:

Kanskje vi kjenner samme mann Chistine72 :ler:

i slapp tilstand hang den jo nesten ned på knærne :forvirret:

det var kvalmende stort.

Usj....

Men over til mine erfaringer, har nok de fleste mennene jeg har hatt sex med vært på rundt 16-17cm.....

så har det vært en som var veldig liten at det var flaut (kjente ingen ting) :legrine:

men nå har jeg funnet det perfekte til meg :P og den er 21 (mener jeg han sa) og det tviler jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så det visuelle ved det er ikke et issue i det hele tatt? :)

At du synes det ser mer imponerende ut? Eller er det vi gutta som er mest opptatt av det?

Kan bare svare for meg selv her: nei, det visuelle ved en diger pikk er heller uinteressant. Tror nok det er noe i det at dere menn har et mye mer visuelt tenningsmønster enn oss kvinner. Tenner på lidenskapen hans, det maskuline ved kroppen og luktene hans, måten han tar i meg på, osv. Selvsagt liker jeg pikken hans også, fordi den er hans!

!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All den tid jenter tror dette

-------------------------------------------------

er 20 cm, så har ingen noen som helst grunn til å bekymre seg..... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"men nå har jeg funnet det perfekte til meg :P og den er 21 (mener jeg han sa) og det tviler jeg ikke på."

er ikke det ubehagelig da? om han bånner deg hardt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest =tentacle=
All den tid jenter tror dette

-------------------------------------------------

er 20 cm, så har ingen noen som helst grunn til å bekymre seg.....  ;)

Dagens :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv nå, og jeg mener at så lenge gutten vet hva han gjør og hvordan han skal bruke tissen har størrelsen egentlig lite å si. Har ikke allverdens grunnlag, men har noen. Men en ting er sikkert: har du banan tissefant, er du ikke noe god i senga! Da kjenner ikkje jenta en ting, mens han synes alt er tipp topp å fyre på.... ikkje kjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan bare svare for meg selv nå, og jeg mener at så lenge gutten vet hva han gjør og hvordan han skal bruke tissen har størrelsen egentlig lite å si. Har ikke allverdens grunnlag, men har noen. Men en ting er sikkert: har du banan tissefant, er du ikke noe god i senga! Da kjenner ikkje jenta en ting, mens han synes alt er tipp topp å fyre på.... ikkje kjekt...

Kva alle dagar er banan tissefant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...