Gjest Frk Åberg Skrevet 10. desember 2006 #21 Del Skrevet 10. desember 2006 Det betyr bare at innvandringstilhengerne fornekter virkeligheten når de ønsker å utydeliggjøre skillet mellom oss og dem. Noe som gjør meg utrygg, da innvandringstilhengerne er den førende part i utformingen av innvandringspolitikken. ← Kan du vise til at det å tydeliggjøre et skille er positivt? Vil du si at integrering er negativt? Selvfølgelig skal man ta vare på en del av forskjellene, det er bare bra for innvandrere og etniske nordmenn. Men at etniske nordmenn skal sitte og peke på "de-der-borte" kan ikke være positivt for noen. Alle har behov for å føle at man er en del av et samfunn. Jeg hørte noen si at Frankrike har lykkes bedre i forhold til innvandrere enn Tyskland. Dette fordi man i Frankrike anses som fransk om man har fransk statsborgerskap, mens man i Tyskland må ha tyske foreldre for å kunne kalle seg tysk (eller noe sånt). Mulig dette ikke er offisielt, men bare hvordan folk tenker, men det går jo nesten for det samme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciara Skrevet 11. desember 2006 #22 Del Skrevet 11. desember 2006 Du har ikke nettopp laget en dokumentar om dette, Gulphild? ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Generalfrua Skrevet 2. januar 2007 #23 Del Skrevet 2. januar 2007 Blir litt oppgitt av TS snevre tankegang og tydlige fremmedfrykt. Med det menneskesynet mister du min respekt i allefall. Trangsynte folk som setter seg selv høyere enn alle andre er bare patetiske i mine øyne. Takke meg til utleningene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest toppi Skrevet 2. januar 2007 #24 Del Skrevet 2. januar 2007 Utlendinger har t-shirt med reklametrykk på magen og fotoapparat hengende foran, og videokamera i en hånd og kart i den andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå