Gå til innhold

Utlendinger


Gulphild

Anbefalte innlegg

- Vi har jo de unge guttene, de som har store armer og skuldre, men utrolig tynne liv. Og de går med TRAAANGE gensre! USMAKELIG, og ofte juggel her og der, ikke helt ulikt hip hoperne bare at her er det om å gjøre å ha trangest klær.

- Kvinner i laken som ofte halter og går litt sånn skjevt, stakkers de, at de lever under det tyranniet. Hadde DU som norsk kvinne tålt det?

- Mennene som titter mistenksomt rundt seg HELE tiden, og hvis du får tilfeldig øyenkontakt med de nærmest forfølger de deg pga de er så mistenksomme eller noe. :overrasket:

Og ofte har de den mest grufulle stilen jeg kan se på en dag. TRAGISK. :grine: Pluss at de stinker hvitløk.

Dette var deilig å få ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Frk Åberg

Ja, de er skumle, disse utlendingene. Antar at du føler deg tryggere ved å putte dem i båser og tydeliggjøre oss-dem-distinksjonen...

Klart stereotypier gjør livet lettere å leve, men jeg vil nå si at du går glipp av en del også ved å være blind for nyansene.

Og hva som er galt med annerledes klær og hvitløk, har jeg enda til gode å forstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Colubra
- Vi har jo de unge guttene, de som har store armer og skuldre, men utrolig tynne liv. Og de går med TRAAANGE gensre! USMAKELIG, og ofte juggel her og der, ikke helt ulikt hip hoperne bare at her er det om å gjøre å ha trangest klær.

Her hvor jeg bor er det nok av hvite (beklager; etnisk norske) gutter som går kledd sånn også, og det ser ikke så fryktelig bra ut på dem heller, der de går og snakker gebrokkent norsk fordi de tror det er kult.. :roll:

Og jeg må vel si at jeg foretrekker hvitløkslukt framfor duften av gammel svette og tobakk som kommer fra enkelte norske menn og kvinner.. Jæsh!

Og fulle gamle menn med spritånde som kommer og skal fortelle deg og alle venninnene dine hvor attraktive dere er, gjerne mest mulig opp i ansiktet ditt er vel også å foretrekke framfor de med flakkende blikk, sånn du ser det? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm......

Dette ble for dumt.........

Hvorfor det? Det er jo fakta, at de damene i laken ofte halter!

Og de pakkisguttene ser bare helt :overrasket: ut ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de er skumle, disse utlendingene. Antar at du føler deg tryggere ved å putte dem i båser og tydeliggjøre oss-dem-distinksjonen...

Jeg for min del hadde oppnådd en betydelig trygghetsfølelse dersom de som lager det innvandringspolitiske regimet var virkelighetsnære nok til å gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Frk Åberg
Jeg for min del hadde oppnådd en betydelig trygghetsfølelse dersom de som lager det innvandringspolitiske regimet var virkelighetsnære nok til å gjøre det samme.

Vil du utdype det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leiababe

Jeg har en onkel som er utlending. Han er fra England, og jobber som lærer. Virkelig en skummel mann :ironi: Han jobber som lærer og greier.. Jeg mener herregud liksom. Også husker jeg han lukta litt hvitløk en gang, ganske tragisk ;) Dette var virkelig en menigsfull tråd :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, de er skumle, disse utlendingene. Antar at du føler deg tryggere ved å putte dem i båser og tydeliggjøre oss-dem-distinksjonen...

Klart stereotypier gjør livet lettere å leve, men jeg vil nå si at du går glipp av en del også ved å være blind for nyansene.

Og hva som er galt med annerledes klær og hvitløk, har jeg enda til gode å forstå.

Innvandrere gir meg ingenting, hva skulle de gi meg? "Spennende" mat? Er det virkelig ALT? Lære seg om kulturen deres? "Ja, jeg skal reise tilbake til Pakistan, skal gifte meg med fetteren min".

Innlegget er endret.

- Nigo (mod)

Endret av Nigo-san
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en onkel som er utlending. Han er fra England, og jobber som lærer. Virkelig en skummel mann :ironi: Han jobber som lærer og greier.. Jeg mener herregud liksom. Også husker jeg han lukta litt hvitløk en gang, ganske tragisk ;)  Dette var virkelig en menigsfull tråd :overrasket:

Ja, det var virkelig trist. :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skumleste utlendingene er svenskene. De tar fra oss alle jobbene.

Pluss at de dreper andre som ikke er enige med de. :overrasket: Vold er ofte løsningen ... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil du utdype det?

Det betyr bare at innvandringstilhengerne fornekter virkeligheten når de ønsker å utydeliggjøre skillet mellom oss og dem. Noe som gjør meg utrygg, da innvandringstilhengerne er den førende part i utformingen av innvandringspolitikken.

De skumleste utlendingene er svenskene. De tar fra oss alle jobbene.

Nei, de skumleste utlendingene er slettes ikke svensker. At svensker er utlendinger i Norge er i all hovedsak bare en statsformalitet. Jeg vil si at en pakistaner med norsk statsborgerskap er langt mer utlending i Norge enn en svenske. Med svenskene deler vi både etnisitet, kultur og språk. Det eneste vi har til felles med pakistanerne i Norge er et rødt pass.

Men det er sant at svensk arbeidsinnvandring til Norge har hatt en negativ effekt på arbeidsmarkedet for norske arbeidere. Lønnsnivået i sørvisnæringa i Oslo blir utvilsomt holdt nede av den svenske tilstedeværelsen der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...