Gå til innhold

Linn3c

Anbefalte innlegg

Skrevet

Åh, ja no har eg sove masse og kvilt meg godt! :)

liv: Sikkert like greit..Vart litt masse, eg passar jo R sine byar også innimellom, så då blir det jo ekstra masse...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra at du fikk sovet litt. :)

Hvordan går det med kynnere og slikt i dag, da?

Og hva er egentlig forskjellen på kynnere og veer?

Skrevet

Kynnarar er tåpelige greier eg klarar meg fint utan, for å sei det slik. :fnise:

Neida, skal ikkje tøysa. Kynnarar er samantrekkingar i livmora for å klargjera ho til fødselen skal starta. Tørrtrening på ein måte. Dei går oftast frå øvst til nedst i livmora. Og resulterer i, på utsida, knallhard mage. Og kan vera ubehageleg for den vordande mammaen.

Rier og veer er forskjellige namn på samantrekkingar i livmora for å få ut babyen. Det er forskjellige typar rier, maserier som eg har hatt no er den typen som er mest lik på kynnarar. Korte ogueffektive greier som ikkje leder til fødsel. Og så har ein vanlege rier, det er sånne eg har lyst på no, slik at det blir fødsel i løpet av dei neste tre dagane. Og så er det pressrier; det er dei mest effektive riene, dei som hjelper til å presse ut babyen. Ein heilt merkeleg følelse av at ein må heilt ekstremt på do, syns eg...

Skal prøva å finna ein litt meir vitskapleg måte å forklara forskjellen på veer og kynnarar, men dette er mi oppfatting av det då... :sjenert:

Skrevet (endret)

Jeg ønsker deg lykke til jeg! :kose: (Enda du ikke fødte på dagen jeg gjettet :sukk: Neida :fnise:)

Endret av Reka
Skrevet (endret)

Oppdatert tippeliste:

Ballerina: 2. mai

Amused: 7. mai

Monja: 7. mai

Linn3c: 8. mai

Ballerina: 9. mai

liv: 10. mai

Reka: 10. mai

Saeria: 10. mai

Malama: 10. mai

linky: 11. mai

EL-termin: 12. mai

Glossy: 12. mai

Jente79: 12. mai

UL-termin: 12. mai

Epona: 13. mai

Saeria: 13. mai

Felicity: 15. mai

Pysepus: 16. mai

Susiepia: 16. mai

Trulselinemor: 16. mai

Linn3c: 17. mai

La Traviata: 18. mai

DaMitT: 21. mai, etter å ha ombestemt seg frå 14. og 11. - Han vil ha bryllupsdagspresang... :fnise:

Skal tru om Epona og Saeria får rett? Kjennes ikkje slik ut no, men det KAN jo hende....

Fleire som vil tippe? :hoppe:

*oppdatert med Felicity og Pysepus*

Endret av Linn3c
Skrevet

Jeg får tippe 15 jeg da:) eller 14? hmmm. nei tar 15 jeg :)

Skrevet
Kynnarar er tåpelige greier eg klarar meg fint utan, for å sei det slik. :fnise:

Neida, skal ikkje tøysa. Kynnarar er samantrekkingar i livmora for å klargjera ho til fødselen skal starta. Tørrtrening på ein måte. Dei går oftast frå øvst til nedst i livmora. Og resulterer i, på utsida, knallhard mage. Og kan vera ubehageleg for den vordande mammaen.

Rier og veer er forskjellige namn på samantrekkingar i livmora for å få ut babyen. Det er forskjellige typar rier, maserier som eg har hatt no er den typen som er mest lik på kynnarar. Korte ogueffektive greier som ikkje leder til fødsel. Og så har ein vanlege rier, det er sånne eg har lyst på no, slik at det blir fødsel i løpet av dei neste tre dagane. Og så er det pressrier; det er dei mest effektive riene, dei som hjelper til å presse ut babyen. Ein heilt merkeleg følelse av at ein må heilt ekstremt på do, syns eg...

Skal prøva å finna ein litt meir vitskapleg måte å forklara forskjellen på veer og kynnarar, men dette er mi oppfatting av det då... :sjenert:

Aha, tror jeg skjønner. Det vil si, så godt jeg kan skjønne uten å ha vært gjennom en fødsel selv. ;)

Skrevet (endret)
Jeg ønsker deg lykke til jeg! :kose: (Enda du ikke fødte på dagen jeg gjettet :sukk: Neida :fnise:)

:fnise: Du får velja deg ein ny dato då... ;)

Felicity: Takk for tips, kanskje du får rett? I så fall får eg forhåpentlegvis koma heim til 17. :)

lunacia: Ja, håpar det klarna opp litt for deg, eg veit ikkje kor masse eg hadde forstått av det utan å ha fødd/ gått gravid ein gong sjølv. Men det er ikkje vanskeleg å skjøna når du står oppi det, liksom...

Nei, eg får finna husarbeidslista mi.. Og så må eg finna ut om eg vil henta poden eller om mannen skal få gjera det...

Endret av Linn3c
Skrevet

Lista mi for 13. mai:

* føde... :ler:

* sova :Nikke::ler:

* ta utav oppvaskemaskina

* setje inn i oppvaskemaskina

* setja på ny klesvask

* rydda litt sånn generelt

-> nede (gong, soverom, vaskerom)

-> kjøkken

-> stova

-> soverom

-> bad

* leggja saman kle :Nikke:

* leggja på plass kle

* støvsuga

* vaska golv

* tørka støv

* laga middag

* vatna blomar

* sy MT

Gjest Pysepus
Skrevet

Siden denne lille jenta verken kom 2. eller 9. så får jeg vil ta 16. da :ler:

Skrevet

Da tipper jeg... 14!! :juhu:

(Tenk om du får en 17mai baby da! Da vil det være mange som flagger for henne :ler:)

Skrevet (endret)

Oppdatert tippeliste:

Ballerina: 2. mai

Amused: 7. mai

Monja: 7. mai

Linn3c: 8. mai

Ballerina: 9. mai

liv: 10. mai

Reka: 10. mai

Saeria: 10. mai

Malama: 10. mai

linky: 11. mai

EL-termin: 12. mai

Glossy: 12. mai

Jente79: 12. mai

UL-termin: 12. mai

Epona: 13. mai

Saeria: 13. mai

liv: 14. mai

Reka: 14. mai

Felicity: 15. mai

Pysepus: 16. mai

Trulselinemor: 16. mai

Linn3c: 17. mai

La Traviata: 18. mai

DaMitT: 21. mai, etter å ha ombestemt seg frå 14. og 11. - Han vil ha bryllupsdagspresang... :fnise:

Skal tru om Epona og Saeria får rett? Kjennes ikkje slik ut no, men det KAN jo hende....

Fleire som vil tippe? :hoppe:

*oppdatert med Pysepus og Reka*

Endret av Linn3c
Skrevet

Ja, det kan jo hende Reka. Er jo faktisk ikkje sååå mange dagane til 17.

Men hadde no vore kjekt om ho fekk sin eigen bursdag då, og ikkje måtte dela den med heile resten av landet..

Skrevet

Då går eg til bussen. Skal henta H i barnehagen! :vinke:

Skrevet

Håper du ikke føder i bussen, da. ;):ler2:

Skrevet (endret)

:ler:

I morgen har mamma bursdag, så føder du ikke i dag, får du vente til den 15. :fy_fy::ler:

Endret av Saeria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...