Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så skal jeg prøve å dra litt utav min kjære om arbeid neste uke (som jeg tror skal være overkommelig)

Så får vi komme tilbake til å se om vi finner en dag som passer alle :)

(jeg antar Småtten sine planer for dagene stort sett ikke inkluderre overtid i alle fall, så han er forhåpentligvis relstivt tilpassningsdyktig? :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jo - han er rimeleg tilpassingsdyktig, men me kan ikkje vera ute så lenge om kveldane som før.

Snakka med mannen no:

Måndag - ut og eta

Tysdag - overtid

Onsdag - ledig!

Torsdag - kanskje overtid

Fredag - sannsynlegvis til foreldra mine..

Så med andre ord: passar det for dykk på onsdag Malama? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Onsdag er den dagen min kjære teoretsik sett har fotballtrening. Men dette er TEORETSIK, han har ikke hatt fotballtrening en eneste gang hittil i år, ikke siden november tror jeg, så det er ikke så stor reel sjangs for det da...

(og uansett varer det bare til klokka fire eller noe sånn, så om han ikke må på jobb igjen etterpå, så blir det ikke så lang dag av det)

Jeg skal ta en prat med min kjære om hans planer for onsdagen jeg.så skal jeg rapprtere tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malama: Gode greier! :kose:

Cr@sh: God helg til deg og! :klem:

liv: 67 cm! Det tok si tid... Er det fordel om eg kjøper stoff til MT på førehand? Kva treng eg i så fall, og kor mykje av kvart? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er alt bra, her!

Alt er tilbake i gjenge (mensen kom i går og greier... *sukk* Trudde no at eg kunne vera utan ei lita stund til i det minste, menmen..)

Har hatt overnattingsbesøk av systra mi, ho er på diil-weekend i helga. Så eg kjørte henne til skulen det er på i formiddag. Etterpå drog eg heim igjen til gutane mine og me gjekk tilbake i senga og koste oss litt der, heile familien. Herleg! :-D

No skal me snart ut og kjøpa bursdagspresang! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sier at onsdag nok skal gå greit, fotballen er HELT teoretsik...

Han arbeider ikke på sin faste arbeidsplass på onsdag, så han har neppe sjangsen til å komme seg hjem på tre-toget, men vi skal nok fint klare å få til en sosial ettermiddag. Hva passer best for den tilpasssningsdyktige Småtten da, å ha besøk der han har soverommet sitt, og dermed får legge seg (sovner han med folk i huset?) eller å besøke andre og komme seg hjem i fornuftig tid (eller blir det mye styr med tanke på nettopp kveldsrutinene hans?)

VI er i alle fal tilpassningsdyktige, så lenge det ikke kræsjer med å komme seg fra jobb, men det skal jo din mann også, så det ordner seg vel.

Ellers håper jeg du har i trivelsig helg, selv om du fikk et noe uvelkomment "besøk" på fredag (urettferdig, når han er så liten..)

Kos deg, og ha en strålende bursdagsfeiring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Tusen takk! :)

No har me nett vore på barseltreff på helsestasjonen, veldig kjekt bortsett frå at min vesle var så trøytt at han ikkje visste kor han skulle gjera av seg, stakar. Sovna med ein gong me gjekk derifrå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trøtt.... verden er ikke så ille når man bare kan sovne da, tross alt.

Håper dere koser dere (også får vi avtale noe med tanke på onsdag?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...