Gå til innhold

Kvinner med to uker gammel hårvekst


Gjest Kaffomann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 4 uker senere...

Dette er en av grunnene til at jeg ikke kjøper VG og Dagbladet, og så og si aldri leser nettsidene deres.

Jeg husker da jeg var ung og dum ( ;) ) og kjøpte Her & Nå - helt til jeg kom over et oppslag om en kvinnelig Hollywood-stjerne som var på vei til en premiere, de hadde zoomet inn på leggene hennes med en rød ring rundt med nyheten "Se! Hun har nettopp barbert seg - porene har ikke lukket seg enda".

Fra da av boikottet jeg all kjøp av Her & Nå, Se & Hør og lignende tabloid-blader. I tillegg mistet jeg troen på menneskeheten som en intelligent rase og fikk lyst til å flytte til månen.

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Noe sier meg at du foretrekker kjendis.no framfor Urix.

Betyr det noe for deg hva jeg foretrekker da? Jeg leser 10 forskjellige aviser HVER dag, i tillegg til kjendis, side2, seher, herogna og div månedsmagasiner o.l..

Bare fordi du sitter med forstørrelsesglass over børsmeldingene, så betyr ikke det at du er så jævla mye bedre menneske enn meg, så mye smartere enn meg eller så mye mer belest enn meg.. Kvasi-intellektuelle mennesker er det morsomste jeg vet.. :legrine:

Dessuten burde faktisk folk sette av en halvtime til dagen - minst - til personlig pleie.. Enten man er mann eller kvinne.. Skremmende å se hvordan verden forfaller.. Vi lever faktisk i 2007 og ikke i steinalderen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest 1
Belest

Det er ingen garanti for god refleksjonsevne at en har lest aviser og bøker.

Det kan hjelpe veldig men garanterer verken for fornuft eller logiske resonnement. På den annen side skulle en ikke tro folk ble verre enn opprinnelig av å lese aviser og bøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kaffomann
Betyr det noe for deg hva jeg foretrekker da? Jeg leser 10 forskjellige aviser HVER dag, i tillegg til kjendis, side2, seher, herogna og div månedsmagasiner o.l..

Bare fordi du sitter med forstørrelsesglass over børsmeldingene, så betyr ikke det at du er så jævla mye bedre menneske enn meg, så mye smartere enn meg eller så mye mer belest enn meg.. Kvasi-intellektuelle mennesker er det morsomste jeg vet..  :legrine:

Irrettesettelse tatt til følge.

Dessuten burde faktisk folk sette av en halvtime til dagen - minst - til personlig pleie.. Enten man er mann eller kvinne.. Skremmende å se hvordan verden forfaller.. Vi lever faktisk i 2007 og ikke i steinalderen..

Eller, forresten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irrettesettelse tatt til følge.

Eller, forresten...

Haha - liksom..

Jeg er hvertfall glad jeg har bil, så jeg slipper alle de skitne folkene på kollektiv transport.. Jammen ikke rart vi har så høyt sykefravær her til lands..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, man blir jo ganske syk av å stå ved siden av noen som ikke har barbert seg under armene og leggene.

Hvorfor tror du influensa stort sett kommer om vinteren? Det er selvfølgelig fordi færre barberer seg om vinteren! Og sett i sammenheng med at flere tar kollektiv-trafikk når det er kaldt, så blir det jo enda større smittefare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest grønnsåpe

Nå var denne diskusjonen om hår under ARMENE da, og jeg nekter å tro at jeg fikk influensaen fordi jeg ikke barberte meg under armene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk det er ganske så vulgært å ikke fjerne hår fra steder som armhuler, bikinilinje og legger.

Hvis man stadig har et problem i forhold til tidsklemmen, er det da bare å få det vokset bort! Jeg gjør det i salong, og jeg trenger ikke gjenta behandlingen før det er gått flere uker. Så det er ingen grunn til å være sjuskete! :)

Endret av Deidre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aurora Vaniljesaus
Jeg synes faktisk det er ganske så vulgært å ikke fjerne hår fra steder som armhuler, bikinilinje og legger.

Gjelder dette begge kjønn? :sjarmor: Eller er kvinner av natur bare mer vulgære enn menn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...