Gå til innhold

Flere symptom jegere her?


Litle Lady

Anbefalte innlegg

Er nok blitt litt symptomjeger her... men d er vel vanskelig å la være?;) Åssen symptomer har dere? Mine "symptomer" er : Svimmelhet, kvalme, noe smerter i mage til tider, økt luktesans, ømme bryst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mensmurringer og??

...har nemlig hatt masse mensmurringer i dag...men har ikke sett noe til tanta enda... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du IKKE Capri??? Åhh....når tid er IKM??! Dærsken! Spennende! *krysser fingre, tær og ben her*

Med meg hadde jeg mensmurringer (som angelou) og vondt (øm) i lysken, oppblåst mage og 3 dager etter IKM tok jeg test og det ble 2 blå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du IKKE Capri??? Åhh....når tid er IKM??! Dærsken! Spennende! *krysser fingre, tær og ben her*

Har begynt å komme litt nå...bare bittelitt da...så da gidder jeg ikke håpe lenger.... :grine:

Første pergo-kur rett i dass... :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fikk tilbake mensen for bare en uke siden...etter pilleslutt. Og det er først nå vi skal begynne å prøve for fullt ..MEN i tiden fra jeg sluttet på pillen til jeg fikk min mens igjen, så tok det altså seks uker - og jeg trodde selvsagt jeg kunne bli gravid når som helst og det kan man jo faktisk og, da..for eggløsning kommer jo en eller annen gang) - og da hadde jeg ØRTI symptomer. Jeg hadde vond korsygg, ømme brystvorter (irriterte meg grenseløst for at ikke heeele brystet var ømt, for det var liksom det som var mest vanlig forsto jeg), kvalm, svimmel...

Jepp, sånn kan det gå når man ønsker seg et lite nurk. Men jeg tror også at kroppen er i ubalanse med hormonene sine etter pilleslutt. Plutselig skal alt frungere på egen maskin :)

Vel, nå har jeg lært meg litt om dette, og tror nok at den dagen jeg faktisk er gravid (hvis jeg kan bli det), så er nok symptomene noe sterkere....evt bare utelatt mens. Hvem vet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Gammel tråd, men jeg svarer likevel.

Jeg venter mens på fredag. Symptomene jeg har hatt siden El er:

Trøtt - fra 9 dager etter EL til i dag. Har gitt seg nå

Forkjølet - dag 8 etter EL. Hørt at ens immunsystem reduseres ved graviditet.

Murringer nederst i magen - i dag. Det er fortsatt 4 dager til Mens, og har hatt det sånt sist gang jeg var gravid at det kjentes som om mens skulle komme i 2 uker uten at den kom.

Luft i magen - fra dag 8 etter EL. Veldig plagsomt. Og jeg har ikke spist noe jeg vanligvis ikke spiser, så jeg håper det er en tegn på graviditet.

Endret av May Helen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er på dag 44 og sitter bare og venter på mensen:/ Har vært veldig svimmel denne måneden, og håpte det var noen symptomer men testen jeg tok dag 42 var negativ :/

(Har aldri opplevd så lang syklus før, men jeg går utifra at det har noe med at jeg sluttet med p-plaster i januar, altså noe hormonkrøll)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Hmmm..... da d klaffa her kjente jeg ingenting jo! ;) Ingen symptomer i d hele tatt.... ingen mensmurringer el noe.. hehe.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...