Gå til innhold

Sikkert et fryktelig dumt spørsmål


LindaL

Anbefalte innlegg

Er det mulig og bli gravid en uke etter eggløsning,,,,?,,,,er gravid nå,og hadde sex når jeg hadde eggløsning(tok en eggltest)men hadde også sex 6 dager etter eggløsningen,,o nå sier legen at ikke alt er som det skal og da lurer jeg på om det kan skje når man ikke har eggløsning,og at det er pga det at ikke alt er ok,

har vært på ultralyd,og han sa at har man jevn syklus så er det umulig at det kan ha skjedd utenom eggløsning,han sa også at slimposen min hadde skrumpa inn,hva nå enn det betyr,,tyder ikke bra

uff,søker vel bare litt trøst og håper at alt går bra,,men måtte bare høre med dere jenter :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bjørnsdatter

Du kan ikke bli gravid utenom eggløsning.

Hvis det skulle gå galt, så er det slett ikke deres feil fordi dere hadde sex på feil tidspunkt! Tenk heller på at hvis det går galt tidlig, så er det fordi det har skjedd noe feil med embryoet. Det er kroppen som ordner opp, for det bedre å begynne på nytt i stedet for å bære på noe som ikke er levedyktig. :troest:

Hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare 5 uker og 3 dager,,,vet jo innerst inne at det ikke kan ha skjedd da,,men når man får en sånn beskjed av en spesialist så blir man små rar,han sa jo ogå at det skjer bare ved eggløsning,men man blir super frustrert når han står og ser på skjermen og sier at nei dette vil nok ende i en spontanabort.Men hvor tidlig kan man se embryoet?

har tatt 3 hcg prøver og de har steget fra 69 til 781 og på torsdag var den på 2.500 fikk jeg vite i dag..

takk for at du gadd og gi meg svar :klem:

Endret av LindaL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo ingenting som har gått galt enda,,,takk og pris,,kever jo i håpet,men fikk faktisk en u.lyd time i morgen kl 16, så det skal bli spennende,men tror dere at han kan se noe da?når jeg bare er 5+5 dager?når begynner hjertet egentlig å slå,,står på babyverden at det liksom skal begynne og slå i morgen faktisk,målt ut fra eggløsning og siste mens,,

myyyye spm her nå,men må bare høre,,får jo mange svar i morgen da,men ,,,, :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt var sålangt helt iorden,den lille målte 2.3 mm og det lille hjertet pulseerte litt,,,ikke lett og se da men,,er 6 uker på lørdag så det er jo veldig tidlig enda,men krysser fingre og tær for at det skal gå bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...