Gå til innhold

Vil du ha gjestene tilbake?


Gjest Chrizzy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg stemmer "vet ikke". Egentlig var jeg for gjester, men etter helga for to uker siden så økte motviljen sterkt. Så nå er jeg neimen ikke sikker på hva jeg synes. På den ene siden er det for galt å stenge ute en gruppe brukere- særlig ettersom de fleste gjester er normale forumdebattanter, på den annen side så sørget de uregjerlige gjestene for at temmelig mange tråder ble uleselige og direkte kjedelige. Det er grenser for hvor mye hakking og surmuling man gidder lese på en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Gjester som oppfører seg vil jeg ha tilbake, men mange av de tidligere gjestene har jo registrert seg. Jeg for eksempel :)

Jeg svarte derfor NEI.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på nippet til å slette meg på grunn av alt gjestebråket like før sperringa kom, så jeg vil definitivt ikke ha dem tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er fordeler og ulemper med alt.

Men, jeg syns det er mer ryddig og enklere å forholde seg til en registrert bruker enn fem-ti forskjellige gjester å forholde seg til i en og samme tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en vil ha frie diskusjoner så kan en ikke legge på begrensninger som å nekte gjester å delta.

Det er ikke verre enn at man regger seg om man vil være med å leke. Det er nok ingen som har problemer med at eks-gjester er med i diskusjonene. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trives best som gjest, jeg skriver mye her og er en av de snille. Ja til gjester. Litt smuss må man bare ta med på kjøpet. Kjære kgere dere må o9mbestemme dere. :smilyblomst::kghjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler

Jeg har vært veldig for gjester, og er overrasket over hvor godt jeg liker er gjestefritt KG. Min stemme går til "vet ikke"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at gjestene nå må registrere seg. Mye morsommere nå. Ikke må du gjette hvem av hvem gjest er hvilken gjest. Ikke er det drittslenging mer. Og ingen kommer å legger igjen dustemeldinger etter hvert svar jeg skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...