Gjest Ylva Virvla Skrevet 9. desember 2006 #21 Del Skrevet 9. desember 2006 Prøvde en øvelse på en aerobic-time i går som reiv skikkelig godt i nedre del av magen. Du ligger på ryggen med beina så høyt du greier. Så løfter du rumpa opp. Du kjenner det når du får det til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 9. desember 2006 #22 Del Skrevet 9. desember 2006 Ser for meg det i hodet ja Men tør jeg? Er livredd for å bli så lemster i magen igjen som jeg var, varte i 4 dager og jeg måtte ta meg fri fra jobb for jeg klarte ikke bevege meg Haha! "Hodet" begynner iallfall å komme seg nå da, og spiser litt oftere. Og det er jo viktigst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tweek Skrevet 9. desember 2006 #23 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har å hatt spiseforstyrrelse, og holdt på å få det for 2 gang faktisk Men det er 2 år siden, men det hjelper veldig å bare si det. Få din mamma til å hjelpe deg å spise osv. Høres teit ut, men det var vel grunnen til at jeg ikke fikk det igjen. Nå må jeg bare få 2 av gutta på jobben til å slutte å tulle med at jeg er feit, har små pupper og har stor rumpe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå