Gå til innhold

En uke siden gjestestenging


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Ja hva synes dere om forumet etter stengingen?

Jeg synes det har blitt veldig stille her, og til tider litt kjedelig. Men på den annen side er det litt godt å slippe tull i seriøse tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Silmarill

Derfor meldte jeg meg inn! Har vært gjest her på KG. av og til før. Da jeg så hvordan noen brukere ble behandlet av gjester, hadde jeg ikke lyst til å registrere meg før nå.

Tror det er mange nye brukere etter den gjestestengningen :)

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er mange nye brukere etter den gjestestengningen :)

Det har jeg og inntrykk av og koselig er det fordi selv om det er deilig å slippe trollete gjestepostinger, så gikk det og utover mange seriøse gjester. Derfor er det hyggelig at så mange har registrert seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betydelig bedre!

Ikke spam, ikke stalkergjester som spyr ut eder og galle før de logger seg på og blir "sympatiske" igjen, mindre tull og tøys, etter hvert mindre sutring fra dem som ikke fikk stalke lenger, flere hundre nye medlemmer i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker det. Den aktiviteten som forsvant er ikke av den typen jeg savner uansett. Debattene blir mye ryddigere når man slipper å forholde seg til fem forskellige gjester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Eir og AK. Det begynte å bli skikkelig utrivelig de siste ukene før det ble stengt for gjesteposting, følelsen var at alle gode tråder ble trollet ihjel av idiotiske gjester. Jeg vurderte faktisk å finne meg et annet forum å være på - og jeg kommer fra forumet på sol, altså med de mengdene dritt som er der!

Er riktignok litt mindre aktivitet, spesielt på natterstid. Men det er bare positivt, for da får jeg faktisk lagt meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å kunne skrive uten at gjester troller rundt.

Jeg synes at det mest fine med alt dette er at gjestene fortsatt er her. Gjestene er tross alt noe mer nyansert og positive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

følelsen var at alle gode tråder ble trollet ihjel av idiotiske gjester.

Det stemmer nok, veldig mange tråder ble jo bare kaos. Samtidig opplevde jeg som var gjest da å bli slengt dritt til og beskyldt for det ene og det andre selv om jeg hadde skrevet et helt saklig og nøytralt svar, det samme med flere gjestesvar i samme tråd (edit: må vel presisere at beskyldningene ble rettet direkte mot hver gjest, det var ikke en misforståelse av typen fire gjester har skrevet før meg osv). Mulig det skyldtes at noen av brukerne hadde blitt så hetset med at de tolket alle gjesteinnlegg som dritt, men jeg fikk vel litt følelsen av at noen kanskje la opp til å misforstå bare for å klage en ekstra gang...

Skal bli interessant å se hvordan det blir med aktivitet her, hadde vært morsomt om ledelsen la ut noe statistikk etter hvert, både på aktivitet og modereringsmengde. Synes forumet virker mer oversiktlig nå, og greit å kunne åpne en tråd som faktisk handler om omtrent det den ble startet for, ikke bare kveruleringer om ingenting. Og nå kan jeg jo faktisk ignorere de brukerne jeg ikke har sansen for her.

Endret av puffy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grønn Frosk

Mye mindre drittslenging og krangling, men det her blitt veldig rolig er inne. Det tar lengre tid før tråder blir besvart, og det er ikke like mye liv. Men alt i alt er jeg ganske fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at i en generell debatt burde folk få poste som gjest. Det er flere tråder her jeg ikke svarer på nå fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent i mitt daglige liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Merker ikke den store forskjellen, men setter pris på at en del "trollete" innlegg er vekk. Som flere har sagt her så er trådene blitt mer oversiktlige når brorparten av sure oppgulp og usaklige avsporinger er vekk. Samtidig så var jeg en av dem som syntes gjestepostinger var greit - helt til det ble for mange av de usaklige gjestene.

Dessuten var det greit at spam'en forsvant. Har ikke brukt "rapporter" på mange dager, jo. :)

Edit: Dårlig språk....

Endret av Cata
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at i en generell debatt burde folk få poste som gjest. Det er flere tråder her jeg ikke svarer på nå fordi jeg ikke ønsker å bli gjenkjent i mitt daglige liv.

Enig med Flowery her. Det er mange tråder der folk har bedt om konkrete råd om ting som jeg nå ikke svarer på, selv om jeg har hatt gode råd å komme med, rett og slett fordi det kombinert med andre innlegg jeg har skrevet her hadde gitt for mye informasjon om meg.

Jeg synes det var mye mer behagelig å få være gjest. Jeg synes enkelte her er temmelige naive i forhold til hva de legger ut av informasjon. Det er mange som ukritisk legger ut nok informasjon til at man, ved å legge sammen flere av inleggene deres, kan finne ut hva de heter, hvor de jobber, hvor de bor, hva -barna- deres heter, at barna går alene til og fra trening og skole, hva barna trener med (ergo vet man hvor man at man kan finne barna deres vandrende alene på den og den strekningen i det og det tidsrommet) osv. Det er ikke bare seg selv de dermed legger ut private opplysninger om, neida, mannens ereksjonsproblemer blir gjerne tatt opp til diskusjon også. Jeg kommer til å måtte slette og registrere meg -ofte- for å prøve å unngå at summen av mine innlegg gir folk mer informasjon om meg enn jeg føler meg komfortabel med, så jeg ser ikke poenget med å da være registrert.

En annen ting er at nå er det mange registrerte forumtroll. Jeg har merket meg opptil flere nye brukere som bare skriver tulleinnlegg, og innlegg kun ment for å provosere. Så jeg for min del synes dette har vært en negativ endring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...