Gå til innhold

Er jeg en rasist?


Gjest graceland

Anbefalte innlegg

Gjest Silmarill

Du kan mene hva du vil om asiatere og ytre din mening her og til dine nærmeste. Det er din menig og den må du få ha. Du er ingen rassist av den grunn.

Ser helst at du har den meningen innen nevnte krets, og ikke sier dette høyt da det kan virke rassistisk overfor de som hører deg og ikke kjenner deg og som kan misforstå deg å føle seg støtt av det utsagnet

Noen mener at brunetter er penere enn blondiner. Noen av de som mener det mener samtidig at det finns mange vakre blondiner også.

Jeg sa en gang til en venn av meg at jeg ikke likte utseendet til asiatiske mennesker.

Når du sier at alle asiatere er mindre pene, hvordan kan du egentlig vite det når du ikke har sett dem alle?

Tilføyer at jeg er enig med bla. Tocogos innlegg

Endret av Silmarill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest graceland

3,9 milliarder er noe ganske annet enn 4 milliarder. Det utgjør faktisk 100.000.000 mennesker.

Men, fint, dere velger å latterliggjøre meg fordi jeg ikke har et politisk korrekt standpunkt. Det er jo så forferdelig å mene noe som ikke alle andre mener (eller, rettere sagt, tør å si!)

Og forresten, dersom jeg utelukker 3.9 milliarder mennesker, har jeg da fortsatt 2.6 milliarder mennesker å harve over. Kresen er vel neppe ordet. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest graceland

Men uansett gidder jeg ikke å diskutere med så usaklige folk, så jeg går i seng og lar dere tro at dere har vunnet diskusjonen. Måtte dere le lenge og vel og kose dere på min bekostning. God natt! :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silmarill

Hvorfor svarer du ikke på det jeg spør deg om?

Om det så hadde vært kun 100.000 asiatere i verden har du fortsatt ikke sett dem alle! De du har sett mener du at er mindre pene, men det blir drøyt å si at alle asiatere er like stygge!Om du ikke sa det direkte var det vel det du mente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er rasistisk..overhodet ikke.

Jeg faller for en spesiell type menn. Det utelukker dermed veeeldig mange på jordas overflate...både med tanke på utseende, livssyn, verdisyn, religion og den generelle væremåten deres.

Rasistisk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er rasistisk jeg heller egentlig... Det må være lov å ha preferanser, jeg kan på generelt grunnlag si at jeg ikke faller for hverken asiater, afrikanere, sør-europere eller sør- amerikanere - men det vil kun si at jeg foretrekker noe annet når det kommer til utseendetrekk jeg synes er attraktive. Det betyr ikke at jeg har noe imot alle de ovennevnte, ei heller at jeg er rasistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sa en gang til en venn av meg at jeg ikke likte utseendet til asiatiske mennesker. I den forstand at jeg generelt ikke syntes de var pene å se på (...)

Jeg interesserer meg kun for nordisk utseende mennesker. Vanskelig å forstå?

...og DER ble det straks mer snevert, det er nå min mening...jeg vet egentlig ikke hva som er nordisk utseende heller, jeg er "heilnorsk" men har ved ulike tilfeller blitt tatt for å være tyrker, brite og canadier. :klø: Å ja, det er vel fordi jeg har mørkebrunt hår og folk fra Norden er nok blonde. Ergo ser jeg ut som en asiat iflg TS' utsagn som gjengitt over, men denne har gått og lagt seg så jeg får nok aldri noen forklaring på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke registrert mange som antyder at trådstarteren er rasist. Derimot registrerer jeg betydelig støtte til min antydning om at trådstarteren ikke er spesielt smart. Den tydeligste støtten kommer i så henseende fra trådstarteren selv.

Jeg faller bare for smarte mennesker, i tillegg til at de har ymse andre egenskaper jeg identifiserer meg med. Strengt tatt er ikke det noe "bedre" enn å bare falle for nordisk utseende mennesker, men sorteringen tar litt lenger tid enn bare et raskt blikk på hud og hår.

Dessuten gjør det sorteringen mer spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har rett. Det bor bare 3,902,404,193 mennesker der. Grov feilinformasjon.

Uff!

:ler:

Men dog: Disse tallene er fra juli 2002. Rekk opp hånden de som tror at det ikke har vært befolkningsvekst der de siste fire og et halvt år.

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Uff!

:ler:

Men dog: Disse tallene er fra juli 2002. Rekk opp hånden de som tror at det ikke har vært befolkningsvekst der de siste fire og et halvt år.

:sjarmor:

Kan jo ikke ha vært noe befolkningsvekst i en verdensdel som består utelukkende av stygge mennesker. Det finnes bare ikke nok alkohol i verden til det... eller? :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke ha vært noe befolkningsvekst i en verdensdel som består utelukkende av stygge mennesker. Det finnes bare ikke nok alkohol i verden til det... eller?  :ironi:

Tjah, ølbrillene har en tendens til å komme på ganske kjapt men :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter
Tjah, ølbrillene har en tendens til å komme på ganske kjapt men :klø:

Jammen er'em ikke sånne musslimer alle sammen, dem drekker vel ikke uansett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jammen er'em ikke sånne musslimer alle sammen, dem drekker vel ikke uansett?

Godt poeng. De har vel heller medlidenhetssex med hverandre der borte :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts - hvem og hva du faller for er din personlige sak.

Jeg har hittil heller aldri falt for noen med asiatisk opprinnelse, men jeg innbiller meg at det har delvis sammenheng med at jeg ikke har kjent så veldig mange. Jeg har imidlertid ikke vanskeligheter med å se at noen av de asiatiske mennene jeg ser rundt meg, ser på film, ser på tv osv kan ha svært tiltalende utseende (mens andre igjen har det ikke. Som med nordiske menn, basicly).

Syns det er litt merkelig at kultur og religion blir trukket inn her - et menneske med asiatisk opprinnelse kan da ha den samme kulturelle/religiøse bakgrunn som hvem som helst. Og i en dyptgående diskusjon om hvem som er pene og hvem som er stygge, blir det tull å trekke inn overflatiske ting som religion og kultur! ;)

For meg må du gjerne gå rundt og peke på alle mennesker du syns er stygge, men når du kaller befolkningen i en hel verdensdel for stygg, da blir du for meg umoden og snever. Sålly! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finst dei som er omvendt av trådstarter: Eg kjenner ei som BERRE ser på (aust)asiatiske menn når ho ser etter potensielle partnarar. På grunn av at ho meiner dei behandlar damene sine betre enn vestlege/norske menn.

Ho meiner at dei er veldig høflege, snille, hjelper til, jobbar hardt, og alltid gjer sitt beste (og smiler mykje meir enn mennene her!). Kanskje litt av same grunnen som alle dei kontaktannonsane i avisene for tida der norske menn søkjer etter asiatiske kvinner.

Det er vel like mykje ei generalisering, kanskje, berre i motsett retning....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så dersom man kun interesserer seg for blonde nordisk utseende mennesker er man dum og totalt blåst for normale verdier? Og ikke glem at vi snakker om seksuell tiltrekning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dersom man kun interesserer seg for blonde nordisk utseende mennesker er man dum og totalt blåst for normale verdier? Og ikke glem at vi snakker om seksuell tiltrekning.

Nei jeg mener ikke at man er mer eller mindre dum avhengig av hvilken hårfarge man foretrekker. Men å hevde at det ikke finnes et eneste attraktivt menneske fra en hel verdensdel virker litt snevert på meg. De fleste har vel ett eller annet de syns er ekstra fint, men å utelukke at man kan falle for noe annet? Også blir det kanskje litt sånn "alle asiater er klin like"-preg over det?

Så skal du også huske på det, Jack: Hun spør hva vi syns. Hun spør om vi syns hun er rasistisk. Man bør ikke spørre hvis man ikke ønsker tilnærmet ærlige svar. :sjenert:

Endret av Embla s
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg spør bare om dere synes alle som liker blonde jenter er dumme. Det er vel slik at dersom man svarer i en debatt må man tåle et lite motspørsmål?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg spør bare om dere synes alle som liker blonde jenter er dumme. Det er vel slik at dersom man svarer i en debatt må man tåle et lite motspørsmål?

Klart det! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...