Gjest Fresh Skrevet 29. november 2006 #41 Skrevet 29. november 2006 Jeg tenker at kanskje jeg har gått så lenge med alle disse symptomene, at det er blitt normalt for meg på en måte.... Jeg er så vant til å føle meg som jeg gjør, at jeg ikke husker hvordan det faktisk er å være helt frisk... ← Sånn var det for meg også Og det er derfor jeg ber deg om å gå til legen og legge kortene på bordet, for det funket særdeles dårlig med "hodet i sanden"-teknikken for meg! Så la oss si at jeg går foran med et veldig dårlig eksempel. Uansett hva det er er det best at du finner ut nøyaktig hva det er som er galt, og husk at det er mange som har slike problemer - det er bare ingen som snakker om det.
Rainbow Brite Skrevet 29. november 2006 #42 Skrevet 29. november 2006 Du kan ikke fremskyve timen din litt da? Skjønner godt at du gruer deg, jeg hater å gå til legen selv. Men det er veldig viktig, og som Fresh sier, det er veldig viktig at du skriver en liste med ALLE symtpomer du kan komme på! Absolutt alt. Det være seg at du blør fra tarmen til om du har vondt i hodet eller lenge har følt deg slapp osv osv. Absolutt alt må ned! Jeg glemmer i hvertfall rubbel og bit når jeg skal til legen, og går alltid derfra med en litt uggen følelse fordi jeg først da begynner å huske hva som egentlig var problemet. Og ikke stopp å lese opp fra listen, selv om du føler det er teit. Les opp absolutt alt. Og du er IKKE hypokonder!! Hvis du fortsatt blør fra tarmen, etter så mange dager så kan du være hundre prosent sikker på at det ikke er normalt. Man skal ikke blø fra tarmen en eneste gang, før det er unormalt. Krysser fingrene for deg!! La oss vite hvordan det går med deg da, vil gjerne vite at du får det bra!
smaksløk Skrevet 29. november 2006 #43 Skrevet 29. november 2006 Har ikke lest alt her, men har hatt lignende erfaring for en stund siden. Kvalme og oppkast i tillegg, det kan rett og slett være en magekatarr. Det vil muligens gå over av seg selv, men det hjelper å spise lite, og ofte, og nøytral mat..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå