Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #1 Skrevet 24. november 2006 Noen tips? Tror ikke fotoapperater liker meg, ser grei ut på video og i speilet, men på bilder ser jeg alltid helt grusom ut! Og det er urettferdig for alle andre er så pene!
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #2 Skrevet 24. november 2006 Studere alle Top model episodene med lupe?
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #3 Skrevet 24. november 2006 Ja, nettopp; men de ser jo ofte ganske vanlige ut når de filmes, men supervakre og fotogene når de blir tatt bilde av. Urettvist! Hvorfor er noen mennesker fotogene og noen ikke? Sitter å ser på svart bilder bilder jeg tok av venninner her om dagen, og de er alle kjempefine, og de to-tre av meg var så utrolig fæle at jeg bare måtte slette de
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #4 Skrevet 24. november 2006 Øv deg foran speilet! Se på deg selv i alle mulige vinkler og med mange forskjellige typer utrykk så finner du ut hvordan du synes du tar deg best ut!
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #5 Skrevet 24. november 2006 Joaaa, men som sagt, foran speilet ser jeg jo helt fin ut, det er med en gang det er kamera inni bildet (haha) at jeg ser fæl ut. Tror det er helt feil konstruert; vanligvis er blitzen flink til å fremheve fine ting hos folk, men hos meg er det helt motsatt.
Gjest Gjesta Skrevet 24. november 2006 #6 Skrevet 24. november 2006 hmm... du får leke litt modell og få noen til å knipse haugevis av bilder av deg til du finner den magiske formelen
Dizzy Skrevet 24. november 2006 #7 Skrevet 24. november 2006 Noen tips? Tror ikke fotoapperater liker meg, ser grei ut på video og i speilet, men på bilder ser jeg alltid helt grusom ut! Og det er urettferdig for alle andre er så pene! ← Jeg har det samme problemet som du har.....irriterende Jeg rømmer hver gang jeg ser et kamera...men så er det jo litt trist å ikke ha noen fine bilder av seg selv og da.
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #8 Skrevet 24. november 2006 Jeg rømmer hver gang jeg ser et kamera...men så er det jo litt trist å ikke ha noen fine bilder av seg selv og da. Ja ikke sant! Da må jeg gjøre som Vampyra foreslår; ta kjempemasse bilder av meg selv og får kanskje et "ok" bilde av meg tilslutt. Men jeg vil ha fine bilder av meg på fester, ferieturer, med venner og familie osv. også, ikke bare av meg som poserer hjemme i stua.
Gjenglemt sykkellås Skrevet 24. november 2006 #9 Skrevet 24. november 2006 Heeeer er artikkelen for deg (oss)! http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=127039
Gjest Pax Skrevet 24. november 2006 #10 Skrevet 24. november 2006 Jeg er heller ikke fotogen. Men det er jo også slik at man er mest selvkritisk. Kanskje venninnene dine som du syntes så bra ut på bildet synes de ser teite ut, mens du ser pen ut? (lang setning )
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #11 Skrevet 24. november 2006 Heeeer er artikkelen for deg (oss)! http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=127039 Hehe, jeg får pugge og øve i vei! Kanskje venninnene dine som du syntes så bra ut på bildet synes de ser teite ut, mens du ser pen ut? (lang setning ) Hehe, njaa, litt give-away når venner/famile tar bilde av meg og sier etter på "mmm, nei, det ble visst ikke så bra".. hver gang!
Gjest Gjesten Skrevet 24. november 2006 #13 Skrevet 24. november 2006 Etter å ha bodd sammen med en fotograf noen år er det utrolig hvordan det går seg til altså... Kniks hodet litt på skrå, og ikke kikk direkte på kameraet, men smil til fotografen i stedet. Ikke smil for mye, men vis tenner så vidt. Og ikke ha hodet rett frem, men litt på siden om du skjønner hva jeg mener. Om du står så er det lurt å høre på den artikkelen ja. Kanskje ikke så mye som modellen som er avbildet da, men det er lurt å vise seg litt fra siden så man ser slaaaank ut, og så ha vekten på en fot. Se i speiliet hva som gjør at du ser bra ut, og tenk på det hver gang du ser et kamera....
skanky Skrevet 24. november 2006 #14 Skrevet 24. november 2006 Velkommen i klubben ja! Jeg er såpass innbilsk at jeg synes jeg er dødspen når jeg ser meg selv i speilet, men på bilder ser jeg helt ufattelig jævlig ut. Det er akkurat som alle mine små skavanker og mindre pene trekk blir fremhevet og smelter sammen til et eller annet veldig uattraktivt. Jeg har prøvd å ta bilder av meg selv noen ganger, og ut av 50 bilder blir kanskje ett bra. Men kanskje du skal ta det som et kompliment hvis noen sier at du ikke så så bra ut på et bilde. Hvis man sier at noen er fotogene, betyr det jo (av og til på et vis nesten) at de er styggere i virkeligheten Okei, den var litt tynn, men la meg nå trøste meg med det..
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #15 Skrevet 24. november 2006 Velkommen i klubben ja! Jeg er såpass innbilsk at jeg synes jeg er dødspen når jeg ser meg selv i speilet, men på bilder ser jeg helt ufattelig jævlig ut. Det er akkurat som alle mine små skavanker og mindre pene trekk blir fremhevet og smelter sammen til et eller annet veldig uattraktivt. Jeg har prøvd å ta bilder av meg selv noen ganger, og ut av 50 bilder blir kanskje ett bra. Men kanskje du skal ta det som et kompliment hvis noen sier at du ikke så så bra ut på et bilde. Hvis man sier at noen er fotogene, betyr det jo (av og til på et vis nesten) at de er styggere i virkeligheten Okei, den var litt tynn, men la meg nå trøste meg med det.. Hehe, høres akkurat ut som meg! Men jo, vi får vel trøste oss med at vi er penere i virkeligheten da
Gjest Gjesten Skrevet 24. november 2006 #16 Skrevet 24. november 2006 Velkommen i klubben ja! Jeg er såpass innbilsk at jeg synes jeg er dødspen når jeg ser meg selv i speilet, men på bilder ser jeg helt ufattelig jævlig ut. Det er akkurat som alle mine små skavanker og mindre pene trekk blir fremhevet og smelter sammen til et eller annet veldig uattraktivt. Jeg har prøvd å ta bilder av meg selv noen ganger, og ut av 50 bilder blir kanskje ett bra. Men kanskje du skal ta det som et kompliment hvis noen sier at du ikke så så bra ut på et bilde. Hvis man sier at noen er fotogene, betyr det jo (av og til på et vis nesten) at de er styggere i virkeligheten Okei, den var litt tynn, men la meg nå trøste meg med det.. ← Ja den var tynn, og nesten litt slem? Jeg tror nå heller det er slik at om man er naturlig pen er man det på bilder også? Selv om mange pene mennesker jeg kjenner ser lite bra ut på bilder? Syns jeg er pen både på bilder og i veirkeligheten jeg Litt i alle fall....
loffen Skrevet 24. november 2006 #17 Skrevet 24. november 2006 Må visst pugge disse tipsene jeg også. Jeg ser pen ut i speilet, men som Unni Lindell på bilder. (Ikke noe stygt om henne altså, det er bare det at jeg overhodet ikke ligner på henne, bortsett fra at jeg er mørk.. )
Gjest Norwegian Blue Skrevet 24. november 2006 #18 Skrevet 24. november 2006 Hehe, nei, altså ingen er stygge i virkeligligheten, det mener jeg fullt og fast. Finner alltid noe vakkert i et menneske, spesielt hvis de er sympatiske. Og noen mennesker er sånn at når man tar bilder av de, skinner det vakre, det som man kanskje ikke legger merke til til vanlig, ekstra igjennom. Sånn er altså ikke jeg i det hele tatt For selv om jeg ikke vil kalle meg stygg i virkeligheten, blir de fleste bilder av meg skikkelig stygge.
loffen Skrevet 24. november 2006 #19 Skrevet 24. november 2006 Hvis man sier at noen er fotogene, betyr det jo (av og til på et vis nesten) at de er styggere i virkeligheten Okei, den var litt tynn, men la meg nå trøste meg med det.. ← [/quote
*melis* Skrevet 24. november 2006 #20 Skrevet 24. november 2006 Hoho, har ingen råd, men kjenner så til de grader igjen problemet! Ser helt ok ut når jeg ser meg i speilet, men på bilder ser jeg alltid så rar ut i trynet! Av den grunn hater jeg også å bli tatt bilde av, noe som fører til anspente smil og et enda rarere tryne! På absolutt alle skolebilder har jeg samme anstrengte smilet og ser rett og slett ikke ut! Har blitt mobbet mye for særlig ett skolebilde hvor jeg i følge en kompis så ut som en 90 år gammel dame uten sminke Fryktelig irriterende når man feks. tar et vennebilde og bildet ble kjempefint og alle ser fine ut bortsett fra meg. De eneste bildene som av og til blir bra er når jeg tar bilde av meg selv med mobilen. Da slipper jeg blitzen (den store skrekken) og blir litt mer normal i trynet. Men så er det jo ikke så veldig kult å drive å ta bilde av seg selv heller. Merkelig at noen er kjempefotogene og ser bedre ut på bilder enn i virkligheten mens andre ser normal ut på 1 av 100. Tror det har mye å si hvor konfortabel man er med å bli tatt bilde av.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå