Gå til innhold

Hverdagsliv

Gjest Epona

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

LinnKri: Ja, det må gjentas! Kanskje vi kan trille en tur til uken? :smilorange:

Mayamor: Hei! Kjekt du følger med på alt og ingenting da! For det er det det er :ler: Hesten har det litt bedre nå faktisk, og fikk komme hjem igjen. Men klumpen i magen til meg og venninnen min som eier henne er ikke borte enda.. Men foreløpig går det bra heldigvis! :legrine:

Evergood: Velkommen hit, og takk for helgehilsen! Ha en god helg du også!

Nå skulle jeg egentlig ringe legen, for jeg har bihulebetennelse delux som har vart i drøye to uker og bare blir verre, men så havnet jeg på nett likevel.. ;) Gullet sover søtt akkurat nå. :)

I går kveld la jeg han litt før kl 22 og han sovnet helt av seg selv oppi sengen!! :klappe: Når kl var 21 gikk vi på badet og tok kveldsstellet og så fikk han pupp etrepå. Han var trøtt, men våken da jeg bar ham inn i sengen, pakket ham inni dynen, kysset ham på kinnet og sa god natt. Han lå og kneket litt, men ikke en protestlyd av noe slag. Hadde døren på gløtt og gikk inn og kikket flere ganger. I løpet av 10 minutter sov han! Det er første gang jeg har lagt ham på den måten! Han fant roen fint oppi der, men så er sengen godt skjermet med sengehimmel, så verden blir rolig og liten for ham. Ingen forstyrrende ting, bare ro. Vi har en uro vi fikk, med lyd og alt og han elsker den, men den har vi bevisst plassert i stuen for å ikke forstyrre ham i sengen.

Og det ble tur i går forresten. Gikk og trillet i rask gange, det var herlig. Bortpå en mark borti her løp det tre rådyr på rekke og rad da vi gikk forbi, så i går var den store vilt-dagen - føst elg og så tre rådyr. :)

Men nå får jeg ringe legekontoret hvis jeg skal ha håp om å få time i dag... Hvis ikke blir det legevakt, for jeg tror nok jeg trenger en antibiotikakur hvis dette skal forsvinne...

Der var Cr@sh også - god helg til deg og!

Edit: En morsom skriveleif :ler:

Endret av Epona
Videoannonse
Annonse
Gjest Myztica
Skrevet

:vinke:

Vi kan godt trille en tur til uka ;)

Ønsker dere en god helg :klem:

Skrevet

Innom og konstaterer glad at det står bra til med deg og Gullet. :) Håper det går bra med hesten også!

:klem: og god helg.

Skrevet

Mrs.P: God helg! :vinke:

LinnKri: Ja, kan vi ikke! Sender deg PM jeg!

Miiip: Alt vel her ja! Håper alt er bra i det Miipske hjem også! God helg!

LInn3c: Vi skal hjem til Bergen og holde dåp ;) Kjøpte biletter på nett nå i kveld, og presterte å kjøpe returbilett på feil dag. Har nå biletter til et fly som går to timer etter dåpen :sur: Har sendt mail om det, der vi spør pent om å få endret. Men må vel endre mot gebyr tenker jeg.. Drar fredagen den helgen, og skal hjem mandagen. Men foreløpig søndag :ler:

Hadde ikke bihulebetennelse, og legen visste ikke hva hevelsen i pannen var.. Ville ikke gi AB siden det var så uspesifikt, og siden jeg ammer. Så jeg er like langt og har like vondt.. :sjenert:

Nå: Leggetid...

Skrevet

Hei og god morgen vennen :)

Hvordan er formen? Så merkelig at det ikke var bihulebetennelse da, når du var så sikkert på det.. Uansett så håper jeg du er mye bedre nå :)

Kjedelig med flybilletter hjem TO timer etter dåpen da.. Får satse på at dere får forandret på det, hvis ikke så blir det vel en noe hektisk dåp vil jeg tro :ler:

Håper du får en strålende søndag :klem::klem:

Skrevet

:ler: Har hørt om speeddating men ikke speeddøping :ler:

Håper virkelig de kan endre det for dere uten at dere får noe pes...

:klappe: Flinke minien da!

Hmm...hørtes ikke noe godt ut å ha så vondt nei..Var han helt sikkert påat det ikke var bihulebet?Jeg har mistet så mye tro på disse legene jeg at fy...

Ønsker deg i allefall god bedring og ei fin uke!

:klem:

Skrevet

Shatika: Formen er bedre. :) Var så sikker på bihulebetennelse fordi jeg hadde trykkende smerter sånn som når man har tette bihuler (og det hadde jeg jo..) og i tillegg en hevelse som vokste og var ekstremt vond. Men hadde jo ingen feber, ingen infeksjonstegn, så derfor ville hun ikke gi AB mot ingenting, og særlig ikke når jeg ammer. Er litt mindre vondt nå, men har sporadiske smertestikk i ansiktet - type avkelmming av nerver. Har noen voldsomme knuter i nakke/skulder for tiden, og lurer på om det er det som forflytter seg på en måte.. Kanskje har det hatt noe med hevelsen å gjøre, men det virker usannsynlig.. Den hevelsen nok bare var tilfeldig.. Ikke vet jeg, og jeg får vel aldri vite det heller ;)

Skytte: Ja, speddøping hadde vært noe! :ler: Skal nok få byttet ja, skal ringe nå idag. Men det blir nok mot et lite tillegg... :sur: Nå har vi gjestelisten nesten klar. Og så har vi kommet over den dåpskjolen som sambo ble døpt i. HVis den passer skal Gulelt bli døpt i den også :) Så får vi starte egen tradisjon med nestemann i stedet ;)

I går var vi på lang kjøretur og solgte ene bilen. Og Gullet var i tillegg på harryhandel i Sverige for første gang i sitt liv ;) Og første gang i utlandet og greier! :ler:

Han ville tidlig opp i dag :Gjesp: Ligger og pusler på leketeppet sitt. Jeg holder på å mekke frokost. Sulten som en ulv. Har litt ærender å gjøre i dag. Blir tungvindt fremover nå med bare en bil...

Skrevet

Lenge siden jeg var innom sist, men har ikke glemt deg! Koselig aa lese her inne, virker som dere har det veldig bra og at Gullet stortrives! :)

Skrevet

Du skulle hatt deg en tur til massasje du vennen!! Ikke noe godt med vonde knuter her og der....kjenner til det! ;)

Så snill en liten pjokk dere har da! Helt imponert jeg...

Og han er virkelig til å spise opp! Skjønningen! Men du...på tide med noen nye bilder på msn? jeg venter i spenning!! :)

Skrevet
Vi kan godt trille en tur til uka ;)

Får jeg og være med? Hvis dere ikke har vært allerede, da... :sjenert:

Skrevet

Innom for å ønske deg en strålende dag og for å gi deg en god klem :klem:

Skrevet

Madden er gravid!!!!!!!!!!!!! :legrine::legrine:

Så det i går etter du skrev her Madden, så en ticker som ikke hadde vært der før. Må gratulere så masse! Og jeg skal krysse alt jeg har for at spiren skal vokse seg diger og klar for verden utenfor i oktober! :legrine:

Sitter her med Gullet sitte-liggende på fanget og skriver med en hånd. Han er litt lei av internet så jeg tror vi må finne på noe annet. ;)

Så uåå uåå til alle på KG fra Gullet! :ler:

Fjelrypa: klart du får bli med! Blir over helgen, skal gi beskjed!

Skrevet

Takk for hilsener og klemmer fra HH, Pi@ og Shatika også! :klem:

Gullet er 3 mnd i dag!

Gjest Mayamor
Skrevet

Å det har ikke jeg peiling på, men som "stalker" kommer jo en over slike avsløringer - fort... :Hehe:

Gratulerer så masse med mnd-dagen lille vennen. :klem:

Skrevet

Gooood morgen vennen min :klem:

Innom med en god klem til deg og gullet :klem:

Gjest Myztica
Skrevet

Trilletur tirsdag kanskje?

(Blanda deg akkurat med shatika på msn :hoho: Litt stressa i dag kan man si.... :roll: )

Håper alt er bra med dere!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...