Gå til innhold

Er julebrus og eventyrbrus det samme?


Sniff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia Dahls!

Ingen over, ingen ved siden av. Brun og god, med en fantastisk nisse på den blå etiketten. Som det ALLTId har vært. På glassflaske, selvfølgelig.

Helt enig i at vi kaller det Dahls, selv om Ringnes eier fabrikken. Den produseres uansett i Trondheim. Og smaker som den alltid har gjort.

Nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Julebrus og eventyrbrus er definitivt IKKE det samme! Julebrus smaker etterligning, kunstig og iallefall ikke jul. Mens eventyrbrus smaker av.....eventyr!

:ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i Drammen er det en kar som blir kalt for Julebruskongen. Han hamstrer Aass julebrus sånn at han har til et helt år. I fjor hadde ikke Aass tenkt å produsere julebrus fordi det ikke lønte seg for dem. Men Julebruskongen satte i gang en kampanje sånn at bryggeriet ombestemte seg. Og brusen er i butikkene her i år også, og den er veldig god!

Her er noen videoer med Julebruskongen fra Drammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En julebrus smaker eventyrbrus og en annen champanjebrus. Bare juks :(

Nei, nei! Julebrusen fra Hamar smaker JULEBRUS, ikke champagnebrus.

Hamarbrus er best! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, endelig noen som er enige med meg!! :-D Julebrusen fra Borg er helt fantastisk, både rød og brun! Den er jo selvfølgelig umulig å få tak i noe annet sted enn østfold, så enn så lenge sitter jeg her med Dahls... men pappa har lovt å kjøpe og ha liggende i kjøleskapet til jeg kommer hjem :hoppe::nisse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...