Gå til innhold

Er julebrus og eventyrbrus det samme?


Sniff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tror coca cola sin julebrus er veldig lik eventyrbrusen.

Der er jeg litt uenig. Jeg synes ikke Coca Colas julebrus er noe god i det hele tatt, men eventyrbrusen liker jeg.

Men en eller annen julebrus må jo ligne litt på eventyrbrusen. Jeg vet bare ikke hvilken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, for julebrusen er brun og kommer fra Dahl's.

Den kommer fra Dahls.  :erter:

Og er best!

Der tar dere feil, for julebrusen er brun og kommer fra Ringnes.

Det er vel stort sett bare Mack sin julebrus som smaker det samme som rødbrusen. Vet ikke om smaken er helt lik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringnes sin eventyr og julebrus innebiller jeg at er den samme.. smaker i allefall likt for min del (men nå liker jeg ikke "rødbrus" så jeg smake jo ikke så mye på den)

men den gode julebrusen er mørk brun og kommer fra roma

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Julebrusen som opprinnelig kommer fra Hamar Og Lillehammer bryggeri er best. Men det er kanskje Ringnes som har overtatt produksjon? (Ønsker oppklaring)

Den er brun (som Villa Farris)....

Var stor stas for en utflytta (dengang) Hamarsing å oppdage at den ble solgt i Oslo!!

Men forferdelig trist at den kommer i butikken allerede i oktober og faktisk flere ganger utsolgt innen jul. Og den skal kun nytes fra glassflasker- ikke 1 1/2 liters plastflaske...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke om det er julebrusen som tidligere kom fra Hamar og Lillehammer bryggeri, men jeg kjøpte en flaske i går med brun julebrus fra Ringnes. Denne brusen kom før fra Dahls, mulig det er samme brusen, men jeg vet ikke sikkert.

Ringnes sin røde julebrus er ikke det samme som eventyrbrus, smaker ikke likt nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prestekrage

Julebrusen jeg snakker om er nok ikke Dalhs...

Er en nisse som sitter på/ drar (husker ikke) ei kjelke hvor det står en bruskasse på. På denne bruskassen står det (har i allefall stått i alle år) Hamar og Lillehammer bryggeri...

Tror jammen det må googles litt.....

Funn Dette er den beste julebrusen

Endret av prestekrage
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...