Gå til innhold

Er julebrus og eventyrbrus det samme?


Sniff

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den beste julebrusen er rød og kommer fra Grans.

Ringnes sin lettvariant går til nød, men det er bare fordi Grans ikke har noen lettjulebrus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste julebrusen er rød og kommer fra Grans.

Ringnes sin lettvariant går til nød, men det er bare fordi Grans ikke har noen lettjulebrus.

LETTjulebrus? Poenget med jula er jo å bli feit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ringnes sin lettvariant går til nød, men det er bare fordi Grans ikke har noen lettjulebrus.

Joda! Grans har lettjulebrus. Finnes på Ultra, bl.a.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er denne jeg har kjøpt, men det står nå Ringnes, ikke Dahls på min da.

Rignes har kjøpt opp Dahls så vidt jeg vet. Så mulig at Dahls sin julebrus produseres på Rignes for østlandet og sørlandet, kanskje..? Der jeg kommer fra, får vi ihvertfall den brusen med Dahls-merke. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå måtte jeg sjekke julebrusflasken min (Dahls) og det står Rignes på den og (jeg bor i Trøndelag). Uansett, det er den beste julebrusen :Nikke:

Julebrusen jeg synes smaker eventyrbrus er Grans sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som husker et forferdelig skvip fra i fjor som ble kalt julebrus? Den var ny på markedet i fjor og var overalt, iallefall i 1 1/2l. flasker. Noen som husker hva den het(hvem som laga den) slik at jeg kan gjøre mitt beste for å unngå den i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg smakte en rød julebrus (light) i fjor, den var forferdelig.

Hvis det finnes en champagnebrusaktig julebrus light så vil jeg kjøpe den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg sjekke julebrusflasken min (Dahls) og det står Rignes på den og (jeg bor i Trøndelag). Uansett, det er den beste julebrusen :Nikke:

Julebrusen jeg synes smaker eventyrbrus er Grans sin.

OK. Da er det sikkert Rignes som har tatt over produksjonen. Men det spiller ingen rolle hva det står på flaska, for vi vet jo at det er Dahls. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Da er det sikkert Rignes som har tatt over produksjonen. Men det spiller ingen rolle hva det står på flaska, for vi vet jo at det er Dahls. ;)

Nemlig. Og den er fortsatt nummer 1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK. Da er det sikkert Rignes som har tatt over produksjonen. Men det spiller ingen rolle hva det står på flaska, for vi vet jo at det er Dahls. ;)

Ååh, sånn å forstå. Har ikke tenkt over at de kan ha vært kjøpt opp, for på verdens beste pils står det jo fremdeles dahls ;) Nåja. Den julebrusen er allikevel best!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eeew. Den så litt snedig ut. Mulig den ikke var helt heldig på det bildet der:P

Neidu. Det er denne som gjelder. Du ser jo det!

Om det er Ringnes eller Dahls spiller ingen rolle, det er dette som ER julebrus.

Noen som vet hvilke butikker på østlandet som selger den? Eller må jeg vente til jeg reiser til trøndelag i jula? :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er Ringnes eller Dahls spiller ingen rolle, det er dette som ER julebrus.

Noen som vet hvilke butikker på østlandet som selger den? Eller må jeg vente til jeg reiser til trøndelag i jula?  :tristbla:

I Oslo selger visst Bunnpris iallefall Dahls pils, så du kan jo forsøke der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det er Ringnes eller Dahls spiller ingen rolle, det er dette som ER julebrus.

Jeg tror faktisk det er bra at Ringnes har overtatt produksjonen, jeg kan ikke huske at min nærbutikk Ica hadde slik julebrus i fjor, men det har de nå. De fleste butikker har jo brus fra Ringnes, så jeg vil anta at denne brusen selges flere plasser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ringnes er julebrusen ja - og den er brun IKKE rød...

men har smakt en "julebrus" som var rød, og den smakte som rødbrus ja... hvilken var det da? en fra rema???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for julebrusen er brun og kommer fra Dahl's.

Den kommer fra Dahls.  :erter:

Og er best!

eeew. Den så litt snedig ut. Mulig den ikke var helt heldig på det bildet der:P

Neidu. Det er denne som gjelder. Du ser jo det!

Det er det ja! The one & only! :sjarmor: Men den MÅ være i glassflaske!

Må sjekke om den som det står Ringnes på smaker det samme, er et stort minus å bo på østlandet nå ja! Heldigvis skal jeg til bartebyen i jula :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er det ja! The one & only! :sjarmor:  Men den MÅ være i glassflaske!

Må sjekke om den som det står Ringnes på smaker det samme, er et stort minus å bo på østlandet nå ja! Heldigvis skal jeg til bartebyen i jula :-D

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i denne brusen i Oslo/Asker/Bærum?

1. desember, og jeg har ingen julebrus å drikke, for den finnes ikke på mine lokale butikker! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...