Sniff Skrevet 23. november 2006 #1 Del Skrevet 23. november 2006 bare lurer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest niomi Skrevet 23. november 2006 #2 Del Skrevet 23. november 2006 Nei, for julebrusen er brun og kommer fra Dahl's. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 23. november 2006 #3 Del Skrevet 23. november 2006 ^Julebrusen er RØD, så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kermit Skrevet 23. november 2006 #4 Del Skrevet 23. november 2006 Og den kommer forresten fra Rignes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 23. november 2006 #5 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror coca cola sin julebrus er veldig lik eventyrbrusen. Julebrusen til ringnes er hvertfall annerledes en eventyrbrusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 23. november 2006 #6 Del Skrevet 23. november 2006 Jeg tror coca cola sin julebrus er veldig lik eventyrbrusen. ← Der er jeg litt uenig. Jeg synes ikke Coca Colas julebrus er noe god i det hele tatt, men eventyrbrusen liker jeg. Men en eller annen julebrus må jo ligne litt på eventyrbrusen. Jeg vet bare ikke hvilken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 24. november 2006 #7 Del Skrevet 24. november 2006 :klø: da vet jeg ikke. Kanskje det er ringnes sin da. Jeg bare trodde julebrusen var mer "krydret" enn eventyrbrusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amanlis Skrevet 24. november 2006 #8 Del Skrevet 24. november 2006 *fikk veldig lyst på julebrus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fresh Skrevet 24. november 2006 #9 Del Skrevet 24. november 2006 Nei, for julebrusen er brun og kommer fra Dahl's. ← Nemlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 24. november 2006 #10 Del Skrevet 24. november 2006 Nei, for julebrusen er brun og kommer fra Dahl's. ← Den kommer fra Dahls. Og er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 24. november 2006 #11 Del Skrevet 24. november 2006 Nei, for julebrusen er brun og kommer fra Dahl's. ← Den kommer fra Dahls. Og er best! ← Der tar dere feil, for julebrusen er brun og kommer fra Ringnes. Det er vel stort sett bare Mack sin julebrus som smaker det samme som rødbrusen. Vet ikke om smaken er helt lik... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 25. november 2006 #12 Del Skrevet 25. november 2006 ringnes sin eventyr og julebrus innebiller jeg at er den samme.. smaker i allefall likt for min del (men nå liker jeg ikke "rødbrus" så jeg smake jo ikke så mye på den) men den gode julebrusen er mørk brun og kommer fra roma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 25. november 2006 #13 Del Skrevet 25. november 2006 Julebrusen som opprinnelig kommer fra Hamar Og Lillehammer bryggeri er best. Men det er kanskje Ringnes som har overtatt produksjon? (Ønsker oppklaring) Den er brun (som Villa Farris).... Var stor stas for en utflytta (dengang) Hamarsing å oppdage at den ble solgt i Oslo!! Men forferdelig trist at den kommer i butikken allerede i oktober og faktisk flere ganger utsolgt innen jul. Og den skal kun nytes fra glassflasker- ikke 1 1/2 liters plastflaske... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 25. november 2006 #14 Del Skrevet 25. november 2006 Vet ikke om det er julebrusen som tidligere kom fra Hamar og Lillehammer bryggeri, men jeg kjøpte en flaske i går med brun julebrus fra Ringnes. Denne brusen kom før fra Dahls, mulig det er samme brusen, men jeg vet ikke sikkert. Ringnes sin røde julebrus er ikke det samme som eventyrbrus, smaker ikke likt nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prestekrage Skrevet 25. november 2006 #15 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Julebrusen jeg snakker om er nok ikke Dalhs... Er en nisse som sitter på/ drar (husker ikke) ei kjelke hvor det står en bruskasse på. På denne bruskassen står det (har i allefall stått i alle år) Hamar og Lillehammer bryggeri... Tror jammen det må googles litt..... Funn Dette er den beste julebrusen Endret 25. november 2006 av prestekrage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. november 2006 #16 Del Skrevet 25. november 2006 Julebrusen er definitivt rød og kommer fra Hansa. Den minner litt om eventyrbrusen som ble lagd ved nordlandsbryggeriet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 25. november 2006 #17 Del Skrevet 25. november 2006 (endret) Funn Dette er den beste julebrusen ← eeew. Den så litt snedig ut. Mulig den ikke var helt heldig på det bildet der:P Neidu. Det er denne som gjelder. Du ser jo det! Endret 25. november 2006 av miow Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cappuccino Skrevet 25. november 2006 #18 Del Skrevet 25. november 2006 Neidu. Det er denne som gjelder. Du ser jo det! ← Er denne jeg har kjøpt, men det står nå Ringnes, ikke Dahls på min da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miow Skrevet 25. november 2006 #19 Del Skrevet 25. november 2006 Er denne jeg har kjøpt, men det står nå Ringnes, ikke Dahls på min da. ← Nåh :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 25. november 2006 #20 Del Skrevet 25. november 2006 Julebrusen er brun, men den kommer ikke fra Dahls, den kommer fra CB! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå