Gå til innhold

Hjemmet eller Norsk Ukeblad? Hva er best?


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Familien er best på strikke/hekle/brodere-ting. Er nok mest bestemor-aktig, men har veldig mange flotte håndarbeidsoppskrifter.

Norsk ukeblad og hjemmet er ganske like tror jeg, men jeg tror nok Norsk Ukeblad er "yngst av dem". Kjøp et eksemplar av hver så kan du sammenligne.

KK synes jeg er mer for damer på vår alder. I siste utgave hadde de for eksempel et intervju med Bertine Zetlitz. det er ikke sånt som moren min synes er så spennende i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Interessant tråd. Lurer på det same i gåve til mi mor. Men eg utelukker KK heilt, har intrykk av at det er litt Det Nye for vaksne kvinner, og har ein del om sex og slikt? Veit ikkje heilt korleis det blir motteke av mamma.

Allers - har ikkje det profilert seg som eit kryssord-blad?

Trur det må bli Norsk Ukeblad eller Hjemmet - i mine øyrer klinger Norsk Ukeblad betre... Hadde det vore bestemor så hadde Hjemmet vore OK, men kanskje dette berre er tull..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det høres ut som en fin presang, hun blir sikkert glad.  :)

Takk!

Det er et desperat forsøk på å være kreativ og gi henne noe BARE til henne, noe totalt unyttig som IKKE skal brukes på kjøkkenet og som hun ikke selv ville kjøpt seg. (mamma kjøper nemlig ikke blader, av en eller annen grunn, selv om hun liker å lese i dem). ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hedda Gabler

Allers - har ikkje det profilert seg som eit kryssord-blad?

Allers har nylig prøvd å profilere seg som mer moderne blad.

Hjemmet har gode kryssord, jeg liker Hjemmet best av de tre. Men store forskjellen er det jo ikke - Norsk Ukeblad faller sikkert i smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allers har nylig prøvd å profilere seg som mer moderne blad.

Hjemmet har gode kryssord, jeg liker Hjemmet best av de tre. Men store forskjellen er det jo ikke - Norsk Ukeblad faller sikkert i smak!

:sjokkert:

STOPP! :ler:

Nå kjente jeg at jeg begynte å tenke "å, har Allers ny profil? Kanskje det hadde vært et lurere valg, og stakkars Allers som ikke får en sjangse til å vise at de er mer enn "best på kryssord" osv osv. Julegaver er dødsseriøse ting" :sjenert:

:ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er jo bare du som kjenner more din. Min mor er nesten 20 år eldre enn din, og hun ville syntes de bladene du nevner er altfor kjerring for henne. Hun ville heller satt pris på et bra aktualitetsmagasin eller noe som omhandler en hobby. Hjemmet osv blir litt for mye hummer og kanari med litt av alt mulig uinteressant for henne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hedda Gabler
:sjokkert:

STOPP!  :ler:

Nå kjente jeg at jeg begynte å tenke "å, har Allers ny profil? Kanskje det hadde vært et lurere valg

:ler: Ta det med ro, de er like kjedelige som før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig har jeg alltid foretrukket å bla i mammas Norsk Ukeblad foran Hjemmet. Jeg synes Hjemmet er litt mer tantete.

Enig, og ville nok gitt min spreke mor Norsk Ukeblad. Synes det er det sprekeste av de bladene der, og går faktisk an å lese for andre folk også. Hjemmet var bestemors blad, men hun er død nå. Kommer helt an på din mrs alder. og på hennes interesser. Hjemmet har mange fine strikke / hekle oppskrfter og mye matoppskrifter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...