Gå til innhold

Vekt


Burpen

Anbefalte innlegg

Naa har jeg veid meg, og jeg har gaatt opp 16 kilo. Haaper ikke jeg gaar opp noe mer naa...foeler meg saa utrolig tung og diger!

Søte Holly! :kose:

Du har helt sikkert trengt hver eneste kilo :Nikke: Skjønner det er tungt å bære på såpass mye ekstra, og at du derfor ikke vil opp noe mer... Det er heldigvis ikke lenge igjen nå!

God :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Søte Holly! :kose:

Du har helt sikkert trengt hver eneste kilo :Nikke: Skjønner det er tungt å bære på såpass mye ekstra, og at du derfor ikke vil opp noe mer... Det er heldigvis ikke lenge igjen nå!

God :klem: til deg!

:klem: Takk for den klemmen! Jeg vet ikke om jeg har trengt hver eneste kilo, men troester meg med at det ikke ser ut som jeg har lagt paa meg noe saerlig utenom magen (og puppene!). Men jeg har hoert at det er vanlig aa stagnere litt i vekten paa slutten, saa da satser jeg paa det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 kilo er mye ekstra å bære på det!

Og her satt jeg og syntes synd på meg selv for mine ekstra 10... :sjenert:

Det er bare så utrolig tungt nå, uansett hva jeg prøver å gjøre :(

:klem: til alle som strever seg gjennom hverdagen nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nikker med Burpen her jeg.

Nå må vi også ikke henge oss så himla opp i de kiloene man går opp! Vi trenger kiloene faktisk, noen går opp 10 kg, noen 20 og andre igjen 35 kg og disse VIL gå bort etter fødselen.

For å si det sånn, jeg vil heller føde en sterk og sunn baby på 3,8-4,5 kg som "tåler" påkjenningen med å bli født enn en svak og spinkel baby på knappe 3 kg. Dere skjønner forskjellen...?!

La oss heller kose oss resten av ukene vi har igjen, med og uten vondter her og der, MED alle kg'ene vi har - og være klar og rede for fødselen av sunne og friske babyer når tiden er inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Scorpina: :klappe:

Jeg er 34 uker i dag, har gått opp 12 kg. Så lenge ryggen min takler påkjenningen og ikke klager for mye så er jeg fornøyd. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 35 uker på vei og har gått opp 3,3 kg, og er veldig fornøyd med det. Har nok fra før av, så det er veldig greit at det ikke kommer så mange grammene til i svangerskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...