Gå til innhold

Vekt


Burpen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

Nå er jeg straks i min 36 uke og skal ha gått opp 9 kilo. (Har mye fostervann ifølge ultralyd...) Klager ikke jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har gaatt opp hvertfall 12 kilo, men veier meg sjeldent saa jeg er ikke helt sikker. Blir ikke veid paa kontroller heller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Ronja¤
Blir ikke veid paa kontroller heller!

Bra!

Det skal ikkje vere naudsynt med vektkontrollar hos normalvektige lenger, men dei fleste jordmødre gjer dette likevel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg veier meg hjemme før hver kontroll, men må alltid passe på at jordmoren noterer vekta, hun er ikke opptatt av det i det hele tatt. Kanskje en grunn til det da :Nikke:

Jeg tror jeg er på +10 kilo nå. Er 34 uker i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er i uke 32 å har lagt på meg 5 kg. så det sier jeg meg fornøyd med. men legen min syntes vist det var litt for lite. :forvirret: han mente at jeg burde gå opp 12 kg totalt. med andre ord 7 kg på to måneder. å det er ganske usannsynlig at det kommer til å skje. la på meg 7 kg sist gang. dagen etter fødsel var jeg 2 kg i minus. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nå 30+5 (eller deromkring) og har gått opp rundt 7 kg. Gikk opp totalt 7 kg med forrige... Men, jeg antok at jeg kom til å gå opp litt mer denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

ca 13 kg og 33 uker på vei... :overrasket::overrasket::overrasket:

Men, trøster meg med at disse kiloene faktisk ikke vises så godt (joda, magen selvfølgelig). Skal nok få gått ned de kiloene igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36+ uker på vei, har gått opp ca 10 kilo, mye i følge vekta men synes ikke det synes noe på meg. Sånn at fettet disser liksom, ser jo at jeg har blitt større, men ser stram og fin ut - hehe ihvertfall med klær på når smile hullene i rumpa og låre ikke vises :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 uker og har gått opp 3 kg i forhold til startvekt. Gikk ned en del på starten av svangerskapet (trolig fordi jeg spiste sunt og ofte). Dersom jeg legger på de kg jeg mistet på starten er det vel ca 10 kg. I følge både lege og jordmor er det ikke noe problem (faktisk ganske normalt) at jeg har gått opp så lite ettersom jeg er godt polstret fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naa har jeg veid meg, og jeg har gaatt opp 16 kilo. Haaper ikke jeg gaar opp noe mer naa...foeler meg saa utrolig tung og diger!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...