Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Chuck skrev denne.  Elvis har en ok versjon. Og Johnny Allen gjorde en flott cajunversjon med trekkspill.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

And the poor Ord's on the line....   :romeo:

"  kutt fjollet'a jærri. Viktigeste saker pågår her...   :opplyser:  "     -   Ordet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Jerry Lee skrev:

Nå er du bare slem og ertete.    :fnise:

...du kan få det ene soverommet med vedovn.    Og kokekaffe, egg og bacon fra vedkomfyr på kjøkkenet.

Jeg tar gjerne akkurat det soverommet med vedovn, for det høres supertrivelig ut og jeg kan høggesage ved
til husbruk som takk for vennligheten, men te som er brygget på erter tror jeg nesten at jeg takker nei til.
                                                                                                                        Det lyder for skummelt. :glare: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"  huuheeii.   Heldig, jeg.   Tassaha masse.   :nigo:  "     -   Ordet.

 

Til Luna svarte nok Ordet mitt.

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tar gjerne akkurat det soverommet med vedovn, for det høres supertrivelig ut og jeg kan høggesage ved
til husbruk som takk for vennligheten, men te som er brygget på erter tror jeg nesten at jeg takker nei til.
                                                                                                                        Det lyder for skummelt. :glare: 

Tullebukkinne!   God morra til deg...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

       :klem: Så...så..sååå, lille Jerri. Ikke gråte nå vettu. Masse gøy du skal gjøre på forumet i dag. :jepp: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet er fremdeles tilhørende hos meg, akkurat slik det skal være. :) 

Ja, det er noen som skravler myyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyye mer enn andre 🥰

Endret av Nietsoj
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg skal ikke si hvem det er, men jeg holder ut med deg fremdeles
          og det har jeg tenkt å gjøre resten av min levetid. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akk ja sann...nå som jeg for en gangs :plystre: liten skyld har litt lyst til å skravle...så er det ingen her. 

Jeg ble sittende å diskutere med meg selv: heter det ene eller det andre støpsel eller stikkontakt?
Drar man ut stikkontakten av støpselet eller omvent? Ingen av delene er innlysende for meg akkurat nå.  :glare: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Akk ja sann...nå som jeg for en gangs :plystre: liten skyld har litt lyst til å skravle...så er det ingen her. 

Jeg ble sittende å diskutere med meg selv: heter det ene eller det andre støpsel eller stikkontakt?
Drar man ut stikkontakten av støpselet eller omvent? Ingen av delene er innlysende for meg akkurat nå.  :glare: 

Spennende tema 🤭

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

...og jeg har småsovet i stolen foran tv i 1,5 time og s bare måtte jeg i seng for jeg var så trøtt og så fikke jeg ikke
sove, som vanlig. Lys våken og rotering med pute og meg selv og tanker på ting som skal gjøres i morgen og
....jeg måtte stå opp igjen og selv om jeg hadde ei skive og et eple før jeg sovnet i stolen, så er jeg sulten igjen nå
og har så lyst på en kaffekopp. Midt på natta liksom?!? Det er vel ikke så lurt... :sjokkbla:  #ubestemmelig

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis mat og drikk kaffe når du har lyst på det anbefales det fra stutt-tjukt hold her.  

Luringen sitter med Menyboller og sjokoladedrikk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...nå ble jeg bollelysten gitt. ....................                   
  :laugh: Tror jeg brygger meg en kaffe og tar ei skive med brunost.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...