Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

3 minutter siden, Luna Llena skrev:

Ikke helt sikker på det...:unsure:

 

"  vent til jeg er kjørbar igjen.  Da ruller jeg over dine dekk med mine nye sko.     :lur:  "     -   Ford'n 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  vent til jeg er kjørbar igjen.  Da ruller jeg over dine dekk med mine nye sko.     :lur:  "     -   Ford'n 

Ja vel, men da kommer tanksen min og ruller over deg 😈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Luna Llena skrev:

Ja vel, men da kommer tanksen min og ruller over deg 😈

Den er innbilt....   Ordet mitt...eller jeg, da...har en traktor som skal settes i stand.  :jepp:

Endelig.  Har plaget meg i mange år.  Nå har jeg funnet en mekanikerlærling de sier er trollmann med gamle motorer.   😀

Heldigvis betaler firmaet han er lærling i skatter og avgifter for å gi ham trening (de vil beholde ham pga dyktighet), mens jeg overfører lønnsutgifter og betaler for deler.

"   E'kke Ordet mitt åsså jærri'n snille? Hæ?   :jepp:   Kanskje får jeg kjøre igjen.  "     -  Ford'n.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
3 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Den er innbilt....   Ordet mitt...eller jeg, da...har en traktor som skal settes i stand.  :jepp:

Endelig.  Har plaget meg i mange år.  Nå har jeg funnet en mekanikerlærling de sier er trollmann med gamle motorer.   😀

Heldigvis betaler firmaet han er lærling i skatter og avgifter for å gi ham trening (de vil beholde ham pga dyktighet), mens jeg overfører lønnsutgifter og betaler for deler.

"   E'kke Ordet mitt åsså jærri'n snille? Hæ?   :jepp:   Kanskje får jeg kjøre igjen.  "     -  Ford'n.

Oi,så gøy 😀 Håper den kommer på hjul igjen, lykke til 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Luna Llena skrev:

Oi,så gøy 😀 Håper den kommer på hjul igjen, lykke til 😀

Takk.   Det blir dyrt...og har kviet meg i mange år.   Men nå får vi prøve. Jeg håper og det lykkes.   😀

"  takk masse jærri.  😢   Gleder meg jeg.  "   -  Ford'n.

 

Dette burde kanskje vært i UinteressantTråden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

                                                                        Mitt litt. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Luna Llena skrev:

Ordet ser på Klabb og Babb, nå.

 

Vet det er Knutsen og Ludvigsen som har sangen "Grevling i taket", men av en eller annen grunn har jeg et (falskt?) minne med at det er Klabb og Babb som synger den i serien sin. 

Noen som husker? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, Dr. A. Kula skrev:

Vet det er Knutsen og Ludvigsen som har sangen "Grevling i taket", men av en eller annen grunn har jeg et (falskt?) minne med at det er Klabb og Babb som synger den i serien sin. 

Noen som husker? :klo:

    Mener at du husker feil der altså, herr doktor.  :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Aner ikke,men det er jammen mange dialekter på 'huske'. Bodde i Stjørdal en kort periode,kom en nabounge og spurte en av mine om h*n ville 'desse'. Vi skjønte ingenting med en gang :fnise:

Endret av Chantielle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...