Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

    Jupp. Retroting er populært det. :) 
På et tidspunkt kommer nok min verdi til å øke også. Er det kanskje kilopris der? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KjÆRe JuLE :nisse:

I åR hAr jeG væRt SnILL- OrDet.

TIL JuL ØnSkeR JeG MEg eN nY ryGG tIL oNkEl JerrY, sÅ hAn KaN ta MeG MEd på tUr mED RatTKjElken, JEg fIKk i FjOr.

JeG øNsKer aT TaNte RuMlE fÅr ReIse TIL FrAnkRiKE, Si båDe OUi, Je t'AiMe Og FLeRe ORd MEd.

TAntE LuNa HaR GiTT mEG Så mYE GoD Mat dEttE ÅreT. HÅpER JeG SnArT FÅr KoMMe pÅ mIddAgSBEsøK oG å KosE MeD PuSeN HenNes :catmilk:

JeG GleDeR MeG TiL JeG SkAl I bRyLluP tiL TaNTe HoPpiS Og OnKEl Ost :bryllup: ( Du Må Fri snArT TaNtE HoPpis)

SÅ KaN aLLe TANteNe MinE væRe BruDePikER MenS OnKel DrACulA ViEr dErE i Et MagIsk SloTt :Nikke:

JeG HÅpEr ALLe JeG BrYr MEg Om HaR DeT BrA. Om JeG IkKe HaR ØnSkEt MeG FoR mYe, Så HåPEr JeG At JeG KaN FÅ En SYkKeL tiL JuL.

JuLEKlEm Fra JulEOrDeT.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Nietsoj skrev:

Jeg ble helt tullerusk av kiloprisen og hvem som skal ha fortjenesten når selger og kjøper er under samme paraply... 

Kan skjønne at vi deler! :jepp:  La oss gjemme oss inni den store paraplyen og grovregne litt på det.
Hvis ordet får ha et ord med i laget, så skal vi visst igjennom store ting i året som kommer. :fnise: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sola de skrev:

KjÆRe JuLE :nisse:

I åR hAr jeG væRt SnILL- OrDet.

TIL JuL ØnSkeR JeG MEg eN nY ryGG tIL oNkEl JerrY, sÅ hAn KaN ta MeG MEd på tUr mED RatTKjElken, JEg fIKk i FjOr.

JeG øNsKer aT TaNte RuMlE fÅr ReIse TIL FrAnkRiKE, Si båDe OUi, Je t'AiMe Og FLeRe ORd MEd.

TAntE LuNa HaR GiTT mEG Så mYE GoD Mat dEttE ÅreT. HÅpER JeG SnArT FÅr KoMMe pÅ mIddAgSBEsøK oG å KosE MeD PuSeN HenNes :catmilk:

JeG GleDeR MeG TiL JeG SkAl I bRyLluP tiL TaNTe HoPpiS Og OnKEl Ost :bryllup: ( Du Må Fri snArT TaNtE HoPpis)

SÅ KaN aLLe TANteNe MinE væRe BruDePikER MenS OnKel DrACulA ViEr dErE i Et MagIsk SloTt :Nikke:

JeG HÅpEr ALLe JeG BrYr MEg Om HaR DeT BrA. Om JeG IkKe HaR ØnSkEt MeG FoR mYe, Så HåPEr JeG At JeG KaN FÅ En SYkKeL tiL JuL.

JuLEKlEm Fra JulEOrDeT.

:skratte:    :klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så slitsom denne teksten enn er å lese så har jeg lest den mange ganger.   😀

"  ja-ah foratte er litt gøysomt åsså.   :jepp:  ...enda det enkli erter meg.   Trur eg..    "     -  Ordet til Jærri'n min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, Luna Llena skrev:

Ordet har vært på bingo og vunnet...

  • Bilderesultat for fruktkurv

"  Jafforratte jeg er flinken.   Men snillen åsså å deler med Tanter åsså Onkler.   :Nikke:  "     -  Ordet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jodda.....og jeg sier tusen takk til å smake på gevinsten. :jepp: 

Nei.    Og nei.   Du er fratatt Tantestatus.   Gå deg bort du, nå.   😜

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna
7 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  Jafforratte jeg er flinken.   Men snillen åsså å deler med Tanter åsså Onkler.   :Nikke:  "     -  Ordet.

Ja, du vant hovedgevinsten veldig flink :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...