Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

:vinke: tilbake til The Kitten :)

Har du hatt en fin dag i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet

:hallo: alle sammen

The Kitten: Det kommer etterhvert. Har over 300 siders trening vett du, og mange har vært med leeeenge :jepp:

Skrevet

:hallo: alle sammen.

Trulta: Unnskyld for at jeg ikke svarte i går. Dagen min var bra. Det håper jeg din også var.

Skrevet

Jeg skal innom dagboken til Ulva. :)

Skrevet

God dag jenter :)

Nå har det begynt å snø her. hmm, men tror ikke det legger seg. Er jo snart april, skal jo ikke snø da...

Skrevet

Nå har det begynt å snø her. hmm, men tror ikke det legger seg. Er jo snart april, skal jo ikke snø da...

Hei trulta :)

Jeg synes veldig synd på det om snøen legger seg. Det skal ikke snø nå, det er jeg helt enig i.

Jeg tenker med gru på at det var snø på 17. mai et år.

Gjest Ulva35
Skrevet
Jeg skal innom dagboken til Ulva. :)

Har sett det, og svart deg med et langt innlegg :fnise:

Gjest Ulva35
Skrevet

Hei trulta :) Får da ikke håpe at snøen legger seg. Kjedelig at det ikke er :ball: i helga.

Skrevet

Helt enig i det, Ulva! Men neste helg er det :ball:

Planer for kvelden da jenter?

Det blir kino og kinamat på meg.

Gjest Ulva35
Skrevet

Vi skal bare slappe av hjemme trulta. Var meningen vi skulle spille kort med naboen, men de dro på hytta og opp i :snø: Det sa vi nei takk til :ler:

Skrevet

Spille kort er gøy, dere to kan spille vri åtter?? Jeg syns den er morsommere om du bruker mange flere kort enn bar 8, bruk gjerne to kortstokker.

Gjest Ulva35
Skrevet

Vri 8 er kjedelig. Men det hender vi spiller kort. Pleier av og til å ta vår egen lille hyttetur. Ikke langt unna da. Bare opp en trapp til loftstua :fnise: Der er det sånn hyttestil, så da er vi på hyttetur :strix:

Skrevet

VRI 8èr ER IKKE KJEDELIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så koslig at dere har deres egen lille hytte, ikke så langt unna :)

Skrevet

Vri 8-er, er ikke kjedelig til å begynne med, men man kan gå lei.

Skrevet

D skal det meget mye til,før en blir lei av vri 8,kommer helt an på hvem som spiller dette spillet,og som regel er de elstan best,og får til å lage mye liv og røre rundt bordet...

Skrevet

Dette er mitt ord.

Skrevet

Tror ikke der hadde blitt lei vri åtter om dere hadde spilt med med :nigo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...