Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå kan jeg snart fortelle om hva jeg har gjort på spansk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulva35
Skrevet

Skjønner svært lite spansk jeg The Kitten :sjenert:

trulta: Joda, bra nok i første kamp og de spiller myyyye bedre enn i fjor, men det skal jo ikke mye til :fnise:

De burde ha vunnet over Viking. Men nå blir The Kitten galen på oss snart. Kom deg inn i tråden min, så snakker vi fotball.

Tenk det du, at The Kitten er på besøk i en fotballtråd nesten hver dag :biggrin:

Skrevet
:velkommen: hjem Mia :)

Takk :) Jeg sa hei jenter i den andre tråden, men sier det gjerne her også!

:vinke: jenter!! :nigo:

Har ikke vært her så mye siden jeg kom hjem. Har prioritert husarbeid og soving.. :fnise:

Skrevet

Har du fått sovet ut nå?

Jeg har aldri hatt jetlag, så vet ikke hvordan det er.

Skrevet

Ja det har jeg :) Tror jeg da.. hehe.. har alltid likt å ligge lenge om morgenen

Skrevet

Det er kjempegodt det. Hadde vært litt greit å hatt en jobb der en begynner 11.

Men selvfølgelig være ferdig kl 16

Skrevet

Ja ikke sant? Derfor er det veldig deilig å ha kveldsvakt en gang iblant. Det eneste som er dumt er at man ikke er ferdig før kl 22..

Skrevet

Ja, det er sant. Sånn sett er det deilig å bare jobbe dag, men hadde vært godt å sove litt lenger.

Skrevet

Jepp.. og kjipt å ha dagvakt etter senvakt.. sånn som jeg har i morgen.. Men men.. Har fri lørdag og søndag, så da kan jeg sove lenger :)

Skrevet

Bra at du ikke begynner rett på arbeidshelg da.

Senvakt etter tidlig likte ikke jeg heller.

Skrevet

Jeg hadde egentlig arbeidshelg i helga som var, så det er jo litt kjekt.. men jeg får to helger på rad nå da etter denne frihelga. Men det skal gå greit. Har jobbet mange helger på rad før så.

Skrevet

Blir litt vant til det, men det er kjedelig lell.

Men godt med en fridag midt i uken også.

Husker at det var veldig lett å få vakter på helg, kunne være mange som ville ha de midt i uken, men ikke på helg.

Skrevet

Ikke sant... Sånn er det her også. Men jeg får alltid tilbud om vakter midt i uka også. Siden jul tror jeg faktisk at jeg kunne jobbet hver bidige dag om jeg hadde villet.. det er iallefall ikke langt ifra.. men så har vi hatt MYE fravær etter jul også..

Skrevet

Greit å ta på seg litt ekstra, men viktig å ikke jobbe seg i hjel.Må si nei lell om det ikke er så lett.

Skrevet
Såpass.. Ikke verst av pusekatten det.

Jeg er fremdeles litt sjokka over det selv. :fnise:

Siler ut all :skravle: om :ball: så godt jeg kan da.

Gjest Ulva35
Skrevet

:velkommen: hjem mia :)

Og The Kitten: Det er sååå koselig å ha deg på besøk inne hos meg :klem: Mye mer enn fotball man kan snakke om ikke sant :jepp:

Skrevet
:velkommen: hjem mia :)

Og The Kitten: Det er sååå koselig å ha deg på besøk inne hos meg :klem: Mye mer enn fotball man kan snakke om ikke sant :jepp:

:helen: Det er koselig å være på besøk også. Det eneste er at jeg skulle ønske jeg hadde bedre oversikt over hva alle andre holdt på med. Hvordan klarer du å holde styr på alle sammen? :klø:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...