Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Gjest Ulva35
Skrevet

Herlig med penger igjen på skatten. Jeg fikk jo litt baksmell, men Ulvemannen har ikke fått sin ennå. Rart :klø:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dere fått selvangivlen da?? Du, men ikke mannen din, som har samme adresse som deg??

Min har ikke kommet ennå.

Skrevet

Her i huset er det bare jeg og min bror som har fått selvangivelsen. Vi fikk vår i dag.

Skrevet
Lilla?

Ja, hvorfor ikke?

Gjest Ulva35
Skrevet
Har dere fått selvangivlen da?? Du, men ikke mannen din, som har samme adresse som deg??

Min har ikke kommet ennå.

Ja jeg har fått og ikke han. Veldig rart. Kommer den ikke i dag bør vi kanskje etterlyse den. Har vært litt trøbbel med posten her hos oss.

Skrevet

Halla! Ulva :)

Har dagen svart til forventningene så langt?

Gjest Ulva35
Skrevet

Ja, det har den. Nydelig :sol: og jeg har tenkt å gå meg en tur snart. Din dag så langt da?

Skrevet
Ja, det har den. Nydelig :sol: og jeg har tenkt å gå meg en tur snart. Din dag så langt da?

Toppers. :sol: her også :)

Skrevet

:vinke:

Jeg har sjekket på altinn jeg, jeg får igjen penger på skatten. Kanskje jeg får igjen enda mer også, bare føre på masse på selvangivelsen det.

Skrevet
:vinke:

Jeg har sjekket på altinn jeg, jeg får igjen penger på skatten. Kanskje jeg får igjen enda mer også, bare føre på masse på selvangivelsen det.

:duskedame:

Skrevet

Jeg skal gå en tur med ei venninne senere i kveld.

Gjest Ulva35
Skrevet

Jeg gikk en tur med svigerinnen min før i dag. :) Sol og fint vær i hele da. Herlig.

Må stikke nå, men ha en fin kveld The Kitten(og alle andre) :)

Skrevet
Jeg gikk en tur med svigerinnen min før i dag. :) Sol og fint vær i hele da. Herlig.

Må stikke nå, men ha en fin kveld The Kitten(og alle andre) :)

Ha en fin kveld du også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...