Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171941 Del Skrevet 1. oktober 2017 Tante @Kruset er oppe I motsetning til hoppe Men Jerry og dokter Ordet vokter Snart skal Ordet sove Såpass må vi love 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171942 Del Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Har Ordet ikke fått "sovemedisinen" enda? " Nei foratte jeg skal ikke sove... " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171943 Del Skrevet 1. oktober 2017 (endret) Litt godt å drikke Skader nok ikke Om drikken er sterk Stopper den hodeverk Til dagen derpå Som ikke er nå Endret 1. oktober 2017 av Dr. A. Kula 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171944 Del Skrevet 1. oktober 2017 4 minutter siden, Kruset skrev: Og hvis det blir for mye for ordet, er denne tanta fortsatt våken. " tar en tur om du har no' spise. Her i huset er det jo tomt som vanlig... " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171945 Del Skrevet 1. oktober 2017 2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Tante @Kruset er oppe I motsetning til hoppe Men Jerry og dokter Ordet vokter Snart skal Ordet sove Såpass må vi love 👍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171946 Del Skrevet 1. oktober 2017 5 minutes ago, Jerry Lee said: " tar en tur om du har no' spise. Her i huset er det jo tomt som vanlig... " - Ordet. Det er alltid noe å spise hos meg Hva synes du om matmuffins, lille venn? Eller chili sin carne, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171947 Del Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Det er alltid noe å spise hos meg Hva synes du om matmuffins, lille venn? Eller chili sin carne, kanskje? " all mat er god mat...nesten. jatakk. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171948 Del Skrevet 1. oktober 2017 6 minutter siden, Kruset skrev: Det er alltid noe å spise hos meg Hva synes du om matmuffins, lille venn? Eller chili sin carne, kanskje? Chilli sin Carne er jo bare chilli! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171949 Del Skrevet 1. oktober 2017 3 minutes ago, Jerry Lee said: " all mat er god mat...nesten. jatakk. " - Ordet. Da går vi for muffins. Chilien er best med litt (mye) guacamole på siden, og det har jeg ikke tenkt å lage på denne tiden av døgnet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171950 Del Skrevet 1. oktober 2017 1 minute ago, Dr. A. Kula said: Chilli sin Carne er jo bare chilli! Ja, jeg har for vane å knaske chili omkring kl. 4 om natten. Neida, men om man vil det, finnes en pakke i kjøleskapet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171951 Del Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Da går vi for muffins. Chilien er best med litt (mye) guacamole på siden, og det har jeg ikke tenkt å lage på denne tiden av døgnet. Flott. Ordet tar det det får. Påstår det er tomt her, men er ikke helt sant....vil vel bare ha andres mat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171952 Del Skrevet 1. oktober 2017 Akkurat nå, Kruset skrev: Ja, jeg har for vane å knaske chili omkring kl. 4 om natten. Neida, men om man vil det, finnes en pakke i kjøleskapet. Blir jo en ekstra sterk opplevelse om noen skulle få gleden av å smake på dine lepper da. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171953 Del Skrevet 1. oktober 2017 1 minute ago, Dr. A. Kula said: Blir jo en ekstra sterk opplevelse om noen skulle få gleden av å smake på dine lepper da. Ikke i kveld, hvertfall. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171954 Del Skrevet 1. oktober 2017 Ble det ikke chilli på deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171955 Del Skrevet 1. oktober 2017 Jeg får vente til neste gang jeg har et håp om å dele med noen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171956 Del Skrevet 1. oktober 2017 (()) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. oktober 2017 #171957 Del Skrevet 1. oktober 2017 " meeen nå skal vi ---> ...natta. " - Ordet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 1. oktober 2017 #171958 Del Skrevet 1. oktober 2017 Sove skal jeg også, tro det eller ei. Nå er jeg plutselig så trøtt at jeg nesten mistet evnen til å skrive Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 1. oktober 2017 #171959 Del Skrevet 1. oktober 2017 Takk for at du skrev. Skrev gjerne mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. oktober 2017 #171960 Del Skrevet 1. oktober 2017 Slik "samtale" er ikke lov å ha mellom doktor og pasient. Såpass vet vi. 3 timer siden, Dr. A. Kula skrev: Noen?! Skal være MASSE! Å tygge pepperkuler er noe av fårikålopplevelsen. Det skal være masse løse pepperkorn ja, men jeg tygger aldri. Spytter ut gjør jeg. ...midt på natten klokken seks våkner Hoppes indre heks hun vil fores med no`n kjeks spiser av hånden til en eks ...våken, sulten nå for tiden sove kan hun gjøre siden over og ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå