Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

...med mindre det er snakk om en jordmor/-far eller gynekolog. :opplyser:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre hva da sa du? :fnise:  Godmorgen. 

• Liker 1
Skrevet

"Skrev mer" i en OK doktor/pasient setting.

• Liker 1
Skrevet

Å. Aha. Det ja. :laugh:  For min del kan du gjerne samle dine egne ben litt mere i skrivende stund. 
Utsikten til innsikt er for generøs. lol

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Å. Aha. Det ja. :laugh:  For min del kan du gjerne samle dine egne ben litt mere i skrivende skrevende  stund. 
Utsikten til innsikt er for generøs. lol

Rettet litt :)

• Liker 1
Skrevet

Signor(a), signor(a), hva har De mellom låra?

- Kan ikke se det på grunn ta alle håra! 

:fnise:

(godt observert, An0!)

God morgen og søndag til Ordet og dets passere.

• Liker 1
Skrevet

God søndag til alle sammen fra meg også. :sol:  

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

God søndag, . Håper ikke alle kjeder seg like mye som meg.....

Endret av Catalina Culès
Skrevet

Ikke jeg. Det er stille og rolig her, jeg lytter til nettradio og vurderer å shine over brilleglassene mine. :biggrin: 

• Liker 1
Skrevet

Takk. :) Jeg er nok litt bortreist i dag, for nå reiste jeg meg opp og gikk bort til vasken for å gjøre brilleglassene skinnende blanke...men jeg ryddet med plastavfall, vasket og satte over poteter i gryte istedenfor. Jeg skal nå gjøre forsøk nummer to på å se verden i et klarere lys. :fnise: 

• Liker 2
Skrevet (endret)
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk. :) Jeg er nok litt bortreist i dag, for nå reiste jeg meg opp og gikk bort til vasken for å gjøre brilleglassene skinnende blanke...men jeg ryddet med plastavfall, vasket og satte over poteter i gryte istedenfor. Jeg skal nå gjøre forsøk nummer to på å se verden i et klarere lys. :fnise: 

Ok :) Det er bra at du ikke satte over brillene til koking :laugh: mens du pusset potetene :)

Endret av An0nymBruker
  • Liker 2
Skrevet

Jeg har selv glemt meg bort, og gjort mye rart, som å legge lommeboken i kjøleskapet etter handletur, sette tørrvarer som skal i kjøkkenskapet i kjøleskapet o.l. :laugh:

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det høres deilig ut med kokte poteter med godt tilbehør :spise: Du virker flink til å lage ordentlig gode middager :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Det betyr bare at det er menneskelig å være menneskelig. :jepp: 
Da vet vi helt sikkert at vi ikke er aliens og det er betryggende.

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Det høres deilig ut med kokte poteter med godt tilbehør :spise: Du virker flink til å lage ordentlig gode middager :blomst:

Jeg tilhører nok ikke @Jerry Lees kaliber, men det hender av og til at jeg lager skikkelig fra bunnen av.
I dag blir det fiskeboller i litt tykk og sterk karrisaus her. Skal jeg mekke mat, blir den god og gammeldags.
Ikke noe kjapp-kjapp nymotens her nei...med mindre noen lager til meg da. :lur: 

• Liker 2
Gjest Catalina Culès
Skrevet (endret)

Banansplitt til alle :)

dsc01059.jpg?itok=ARDfZdZYRelatert bilde

Endret av Catalina Culès
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Jeg tilhører nok ikke @Jerry Lees kaliber, men det hender av og til at jeg lager skikkelig fra bunnen av.
I dag blir det fiskeboller i litt tykk og sterk karrisaus her. Skal jeg mekke mat, blir den god og gammeldags.
Ikke noe kjapp-kjapp nymotens her nei...med mindre noen lager til meg da. :lur: 

Det høres veldig godt ut :ninuskapus:

Akkurat nå, Blair Waldorf skrev:

Banansplitt til alle :)

Relatert bilde

Tusen takk :blomst:  :klemmer:

Skrevet

Nå skal snart en kjele med suppe på kok her :) Ordet gleder seg, sier det.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...