Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Heisann selv og det samme til deg fra meg. :jepp:  Og ordet.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 timer siden, Kruset skrev:

Heisann :vinke: God lørdag til deg og alle :blomst:

Huhey, Vesla.  :)    Takk.

Ha en fin natt og en deilig søndag.  :klem:

Skrevet

Og nattens Ord er mitt!   :nori:  (( :skaal:))

Skrevet

"  mens jærri tar en liten tår

så knasker jeg på kyllinglår.     :jepp:  "   -  Ordet. 

Skrevet

*monterer hengelås på kjøleskapet*   :angry:

• Liker 1
Skrevet

Ordet er hos meg. Vi har lest godnatthistorier og jeg har sunget litt for lille vennen. Nå snorker ordet høylytt i den vesle senga si :sove:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Kruset skrev:

Ordet er hos meg. Vi har lest godnatthistorier og jeg har sunget litt for lille vennen. Nå snorker ordet høylytt i den vesle senga si :sove:

Hmm...knabba Ordet mitt?  Jaja...greit. Siden du sang.  Sku' ønske du sang for meg...   :fnise:

Fint du er god med Ordet mitt, Vesla.  :Nikke:

• Liker 1
Skrevet
7 minutes ago, Jerry Lee said:

Hmm...knabba Ordet mitt?  Jaja...greit. Siden du sang.  Sku' ønske du sang for meg...   :fnise:

Fint du er god med Ordet mitt, Vesla.  :Nikke:

Det er ikke sikkert du egentlig skulle ønske det. Lille vennen viser seg å være ganske tonedøv, og er fornøyd samme hvem som synger. Det aner meg at ikke det samme gjelder deg :fnise:

• Liker 2
Skrevet
3 minutter siden, Kruset skrev:

Det er ikke sikkert du egentlig skulle ønske det. Lille vennen viser seg å være ganske tonedøv, og er fornøyd samme hvem som synger. Det aner meg at ikke det samme gjelder deg :fnise:

Hahaha...  :fnise:   Sikker på at du er flink...og at jeg hadde holdt ut.  Er du ikke flink holder jeg ut likevel...siden det er deg.  :herremann:

• Liker 1
Skrevet

"   ...zzz...tante Kruset synger pent hu Jærri. ..zzz...  :sove:   "    -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutes ago, Jerry Lee said:

Hahaha...  :fnise:   Sikker på at du er flink...og at jeg hadde holdt ut.  Er du ikke flink holder jeg ut likevel...siden det er deg.  :herremann:

Jeg skal synge så pent jeg bare klarer :nigo: Og høyt, så når det nok helt hjem til deg :jepp:

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, Kruset skrev:

Jeg skal synge så pent jeg bare klarer :nigo: Og høyt, så når det nok helt hjem til deg :jepp:

Veldig bra. Nå "blidde vi gla'e" som Ordet mitt pleier å si.   :)  Og Ordet vil nok synge duett med deg en gang. Men som du sa...det er totalt tonedøv...hold for ørene.   :fnise:

(Ok...nå hører jeg deg. Slett ikke "halvgæ'ærnt"...   :romeo:  :skya:)

• Liker 1
Skrevet

Men må ha en time på øyet nå.

Fin natt med deilig søvn og gøysomme drømmer ønskes (Tante)  @Kruset   :takke:

:natti:  :sove:

• Liker 1
Skrevet

Ordet snorker som sagt høylytt her, som selvsagt er grunnen til at jeg er våken så sent :tellesauer:

God natt og god søvn ønskes @Jerry Lee :)

• Liker 1
Skrevet

Hmm...nå fikk jeg nok en sånn "Bad gateway 502" eller hva det nå sto der. Flere som av og til
mister kontakten med forumet når dere er pålogget? :klo: 

Skrevet (endret)

Ja, det skjer rett som det er :sukk:

Endret av Kruset
Skrevet

Ganske ofte her også og det står at det er forumplassen som er synderen. :klo: 

Skrevet

Neimen om jeg vet hva jeg skal tro, men det er frustrerende når man har brukt lang tid på å skrive et svar, og så slår forumet seg vrengt :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Jupp og jeg er vrang jeg også, for ordet er mitt. :fnise: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...