Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

5 timer siden, Kruset skrev:

Heisann :vinke: God lørdag til deg og alle :blomst:

Huhey, Vesla.  :)    Takk.

Ha en fin natt og en deilig søndag.  :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet er hos meg. Vi har lest godnatthistorier og jeg har sunget litt for lille vennen. Nå snorker ordet høylytt i den vesle senga si :sove:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Kruset skrev:

Ordet er hos meg. Vi har lest godnatthistorier og jeg har sunget litt for lille vennen. Nå snorker ordet høylytt i den vesle senga si :sove:

Hmm...knabba Ordet mitt?  Jaja...greit. Siden du sang.  Sku' ønske du sang for meg...   :fnise:

Fint du er god med Ordet mitt, Vesla.  :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutes ago, Jerry Lee said:

Hmm...knabba Ordet mitt?  Jaja...greit. Siden du sang.  Sku' ønske du sang for meg...   :fnise:

Fint du er god med Ordet mitt, Vesla.  :Nikke:

Det er ikke sikkert du egentlig skulle ønske det. Lille vennen viser seg å være ganske tonedøv, og er fornøyd samme hvem som synger. Det aner meg at ikke det samme gjelder deg :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Kruset skrev:

Det er ikke sikkert du egentlig skulle ønske det. Lille vennen viser seg å være ganske tonedøv, og er fornøyd samme hvem som synger. Det aner meg at ikke det samme gjelder deg :fnise:

Hahaha...  :fnise:   Sikker på at du er flink...og at jeg hadde holdt ut.  Er du ikke flink holder jeg ut likevel...siden det er deg.  :herremann:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutes ago, Jerry Lee said:

Hahaha...  :fnise:   Sikker på at du er flink...og at jeg hadde holdt ut.  Er du ikke flink holder jeg ut likevel...siden det er deg.  :herremann:

Jeg skal synge så pent jeg bare klarer :nigo: Og høyt, så når det nok helt hjem til deg :jepp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kruset skrev:

Jeg skal synge så pent jeg bare klarer :nigo: Og høyt, så når det nok helt hjem til deg :jepp:

Veldig bra. Nå "blidde vi gla'e" som Ordet mitt pleier å si.   :)  Og Ordet vil nok synge duett med deg en gang. Men som du sa...det er totalt tonedøv...hold for ørene.   :fnise:

(Ok...nå hører jeg deg. Slett ikke "halvgæ'ærnt"...   :romeo:  :skya:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm...nå fikk jeg nok en sånn "Bad gateway 502" eller hva det nå sto der. Flere som av og til
mister kontakten med forumet når dere er pålogget? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Neimen om jeg vet hva jeg skal tro, men det er frustrerende når man har brukt lang tid på å skrive et svar, og så slår forumet seg vrengt :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...