Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen ☺️ Hører på Lørdagsrådet jeg 

:hug:

Skrevet

Enda godere morgen enn det igjen...og jeg hører på køntri!   :cowboy:

Skrevet

Beste morgen til alle som hører køntrimusikken i nabolaget :nordvesta:

• Liker 1
Skrevet

LørdagsOrdet er mitt. Hele lørdagen...helt til søndagen overtar. Og da er søndagsOrdet mitt.   

Skrevet
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Er du kristen? 

Jeg kan muligens strekke meg til å late som at jeg heter Kirsten, men det er også alt. Humpff. :glare: Mitt.

• Liker 1
Skrevet

"  du jærri? Kan jeg smake på den fuggel'n vi kjøpte? Hæ?  -  Ordet. 

Nei, den er jo rå, og må stekes først. Vent til i kveld.

"  Dummen!!   :jolie:  "   -  Ordet. 

Ok.  :fnise:

Skrevet
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg kan muligens strekke meg til å late som at jeg heter Kirsten, men det er også alt. Humpff. :glare: Mitt.

Kun kristne bruker ORDet Amen.  Men greit det,  Kirsten :hoppe: Langbo.   :fnise:

• Liker 1
Skrevet

*fremføre lille spesialtruddelutten hennes bare for Jerrys skyld så han skjønner at jeg vet hvem han snakker om*  

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

*fremføre lille spesialtruddelutten hennes bare for Jerrys skyld så han skjønner at jeg vet hvem han snakker om*  

Fabelaktig. :skratte:

Eldgamle Jerry husker enda Jerry den Lille som satt i bestefars store godstol med flanellpysj og dyne og hørte på Barnetimen for de minste.  :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Finnes forresten trudelutten til å kunne postes her?   :fnise:

Skrevet (endret)

Bare for deg Jerry.....lytt og kos deg. :klem:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 1
Skrevet

Tusen takk, Hoppis.  :)

Nostalgiske GammalJerry fikk litt blanke øyne og minner. 45 år siden jeg hørte den. Jeg var mye alene så Barnetimen for de minste var en god venn.

:hug:

• Liker 1
Skrevet

Opplest historie som kan lage følelser og bilder i alle lytternes indre, er mye bedre enn å få det ferdig laget og fordøyd. Det mener jeg oppriktig. :jepp: 

Skrevet

"  hvem er den kjærringa'a Jærri? Hæ?  :klo:  "   -  Ordet.

Å, hold klaffen!

"  unnssyll'a Jærri. "   -  Ordet. 

Skrevet

Kanskje Jerry skal fortelle barnetimehistorier verbalt for lille ordet i dag? :jepp: 

Skrevet
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Opplest historie som kan lage følelser og bilder i alle lytternes indre, er mye bedre enn å få det ferdig laget og fordøyd. Det mener jeg oppriktig. :jepp: 

Sant. Og Langbo rev meg med.

Den gangen var det jo bare kos og hygge. Men i ettertid er det jo og minner rundt som stikker fram hue'. Hehe.

- Husker du dette? Hvem andre faste hadde Barnetimen for de minste?  Prøysen, Sandbeck og Vestly?  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...