Gå til innhold

Jaja---siste ordet


Gjest Ulva35

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Kanskje Jerry skal fortelle barnetimehistorier verbalt for lille ordet i dag? :jepp: 

Jepp. Jerry "Trudelutten" Langbo i farta.   :eeeh:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Jeg og ordet har vært på butikken å handlet, så nå skal vi bake kake som vi skal ha til dessert i dag. Og middagen blir taco. 

"  blir'e sånn schlottskake da Tante Bler? Hæ?  :fnise: send et par stykker i posten'a.  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  blir'e sånn schlottskake da Tante Bler? Hæ?  :fnise: send et par stykker i posten'a.  "   -  Ordet. 

Nix, mini pavlova. Men det blir noe gris å sende i posten :fnise:.  Så skal du ha må du komme hit :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Blair Waldorf skrev:

Nix, mini pavlova. Men det blir noe gris å sende i posten :fnise:.  Så skal du ha må du komme hit :nigo:

"  Kan'ke komme for atte vi skal koke fuggel'n vår i dag.  :jepp:  "   -  Ordet. 

Kremt! Steke, Ordet. STEKE.  🙈

"  Å ja. Sånn var det. Men vi kan'ke komme på kake Tante Bler. unnssyll'a.  :sukk:  "   -  Ordet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Catalina Culès
4 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  Kan'ke komme for atte vi skal koke fuggel'n vår i dag.  :jepp:  "   -  Ordet. 

Kremt! Steke, Ordet. STEKE.  🙈

"  Å ja. Sånn var det. Men vi kan'ke komme på kake Tante Bler. unnssyll'a.  :sukk:  "   -  Ordet. 

En hel høne, da eller ? :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Blair Waldorf skrev:

En hel høne, da eller ? :kaklehone:

Hehe. Tøvefant.  Høner stekes ikke. De må laaaaangtidskokes til f.eks frikassé.

Nei, to kyllinger delt i to. (Hvorfor klipper de fugl og ikke skjærer?  :klo:) Stekes i ovn med en haug godsaker.

"  :jepp:    :spise:   "    -  Ordet. 

Endret av Jerry Lee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg og ordet akkurat spist bananpannekaker til frokost/lunsj/kall det hva du vil. Kaffe har lille vennen også fått. Nå må denne her studere litt og kanskje går en tur for å handle.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Kruset skrev:

Her har jeg og ordet akkurat spist bananpannekaker til frokost/lunsj/kall det hva du vil. Kaffe har lille vennen også fått. Nå må denne her studere litt og kanskje går en tur for å handle.

Men hei sier du ikke lenger...   :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jerry Lee skrev:

Men det jeg spurte om? 

Det var vel de du nevnte der? :klo: 
Det fantes en veldig kjent en som het Jens Bolling også. Han fortalte eventyr i alle fall.

Artig å høre på for alle som liker sånne gammeldagse eventyr. :jepp: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hørt på alle sammen. Mye ligger på nett fremdeles, så det er alltid artig å rote litt i historien. :) 
Pluss han herre her: Ingebrigt Davik 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte om du HUSKER ( for tredje gang)...ikke hva du har hørt.. Noe jeg ikke ser ut til å få svar på.  :fnise:

Nuh, vel..blås i det.

God middag.  :)

"  spise nå'a jærri?   :jepp:    :spise:  "   -  Ordet. 

Ja, om et par strakser.

Og Ordet er selvfølgelig bare mitt.    :vinke:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser hva du skriver og forstår det også (hver eneste gang), men du skjønner det Jerry at folk har forsøkt å finne ut min alder veldig lenge nå og jeg kan ikke/vil ikke svare noe som helst som kan fortelle konkret om det. Jeg gjør intet unntak nå ettersom at jeg liker å være inkognito på det viset. :fnise:  

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt å se Ordet blir påpasset.

Doktor'n har passet seg og befinner seg et sted Ordet ikke bør være. Selv om det har erfaring hos Jærri med varene som serveres her.

Fortsatt god lørdag alle sammen. 

Endret av Dr. A. Kula
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...