Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ordet spiser villbringebær på min tomt og gjett om det koser seg. Her er det bøtter og spann å plukke! :spise: Vokser villjordbær her også, nam nam og skogen er full av sopp. Ordet har vært med kokken min ut og plukket kantareller og traktkantareller idag. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:spise:

Men ikke i mørket, vel? Ordet mitt er " redd for mørten ".

• Liker 1
Skrevet

"  ja-ah! Gumlemørten er jeg redd for, tenk.  :cry3:  "   -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Salka skrev:

Ordet spiser villbringebær på min tomt og gjett om det koser seg. Her er det bøtter og spann å plukke! :spise: Vokser villjordbær her også, nam nam og skogen er full av sopp. Ordet har vært med kokken min ut og plukket kantareller og traktkantareller idag. 

Hvorfor skal Ordet plukke bøtter og spann?

Jeg ville plukket bærene! :opplyser:

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Dr. A. Kula skrev:

Hvorfor skal Ordet plukke bøtter og spann?

Jeg ville plukket bærene! :opplyser:

Nååååååååååååhhhh! :fnise: Bøtter og spann av bær å plukke din kverulant! :hoho: Altså bær nok til å fylle opp både bøtter og spann. Ordet og jeg spiser mange bær hver dag. :spise: Ordet sier det vil lage sjokoladekake med bringebær på til bursdagen min, det er snilt Ord det! :hoppendeglad:

• Liker 2
Skrevet
6 minutter siden, Salka skrev:

Nååååååååååååhhhh! :fnise: Bøtter og spann av bær å plukke din kverulant! :hoho: Altså bær nok til å fylle opp både bøtter og spann. Ordet og jeg spiser mange bær hver dag. :spise: Ordet sier det vil lage sjokoladekake med bringebær på til bursdagen min, det er snilt Ord det! :hoppendeglad:

Ordet lovte deg det? Jaha, du...gjett hvem som må gjøre det for å holde Ordets hinsidige løfte.....   :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Siden Ordet er mitt, mener jeg...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Ordet lovte deg det? Jaha, du...gjett hvem som må gjøre det for å holde Ordets hinsidige løfte.....   :fnise:

Jepp, det gjorde det. Snille Ordet mitt. :rodmer: 

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Salka skrev:

Jepp, det gjorde det. Snille Ordet mitt. :rodmer: 

Jeg gjentar...hvem tror du må gjøre dette?  :angry:   Ordet har ikke snøring på slikt...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Jerry Lee skrev:

Jeg gjentar...hvem tror du må gjøre dette?  :angry:   Ordet har ikke snøring på slikt...

Ordet vel! :hoppendeglad: Ordet mitt kan alt det nemlig, til og med bake. Det kopiordet ditt kan ikke snakke rent en gang og er veldig opptatt av tiss og piss, men MITT Ord er ikke sånn, nemlig. Du bare tror du har Ordet du, men så er det bare et kopiord, et jukseord. :jolie:Jukseordet snylter på deg og lurer deg trill rundt, for det ekte Ordet er her hos meg! 

Jeg gleder meg til sjokoladekake med bringebær på bursdagen min om en liten måned. :spise: 

• Liker 2
Skrevet

"  Nå skal vi spise nattmaten vi. Chiligrill og pottitstappe.   :spise:  "   -  Ordet. 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Salka skrev:

Ordet vel! :hoppendeglad: Ordet mitt kan alt det nemlig, til og med bake. Det kopiordet ditt kan ikke snakke rent en gang og er veldig opptatt av tiss og piss, men MITT Ord er ikke sånn, nemlig. Du bare tror du har Ordet du, men så er det bare et kopiord, et jukseord. :jolie:Jukseordet snylter på deg og lurer deg trill rundt, for det ekte Ordet er her hos meg! 

Jeg gleder meg til sjokoladekake med bringebær på bursdagen min om en liten måned. :spise: 

Tøv og tøys. Blir MEG som må innfri Ordets teite løfte, siden det (Ordet) ikke evner det.  :angry:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Jerry Lee skrev:

Tøv og tøys. Blir MEG som må innfri Ordets teite løfte, siden det (Ordet) ikke evner det.  :angry:

Bare å bake det, jeg blir alltid glad for kake og kake er kake så lenge den er god. :spise: 

Men ordet er mitt. Det er noe alle vet. :jolie:

Her er en låt fra Ordet til deg, det fortalte meg nemlig hvor høyt du elsker denne dama :fnise: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ta ordet i natt. .Det går helt fint. :)

• Liker 2
Skrevet

Pølsesnakk! Ordet ligger på puta mi det, tenk! 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, The Kitten skrev:

Jeg kan ta ordet i natt. .Det går helt fint. :)

"  høh? Ny Tante?  Tante Kitten.  :nordvesta:

Har'u noe go'maten?  Hæ?  "   -  Ordet.

• Liker 2
Skrevet

"  ikke kjefte på meg'a folkens. Er ute i hagemørten og er redd. Men vil ha mere stikkebærer. Med sukker og melk.  "

-  Ordet.

• Liker 1
Skrevet

Kjempego`søndag ja. :jepp: 

Gjest Stringfellow1
Skrevet

men alt for snart blir det mandag igjen, og atter en ny uke...           

:bond:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...