Gå til innhold

Jaja---siste ordet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fatter ikke hvor fort ukene flyr jeg. Snart er det desember. :klo: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mulig du er litt forvirret i all hoppingen. Det er vel september som kommer først, nå etter august. 

:P

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Kjempego`søndag ja. :jepp: 

:jepp: 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Nietsoj skrev:

Mulig du er litt forvirret i all hoppingen. Det er vel september som kommer først, nå etter august. 

Hva skulle jeg ha gjort uten deg. Takk. :klem: 

Skrevet

Jeg lurer på hvor august ble av, jeg. Denne måneden har bare rast av gårde i et usannsynlig tempo.

• Liker 1
Skrevet

Ordet er enig. Det har blitt litt sommerrundere grunnet Jerry, men ellers står det bra til i en fin august sier det.

ordet > :jepp::) < meg

• Liker 1
Skrevet
38 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ordet er enig. Det har blitt litt sommerrundere grunnet Jerry, men ellers står det bra til i en fin august sier det.

ordet > :jepp::) < meg

Hmmm... hva mener du,  :hoppe: ? At Ordet mitt overfores?   :sukk:

Det syns ikke Ordet, nemlig.  :jolie:

" Næsj...  er litt stutt-tjukk men ha'kke blitt no' enda tjukkere tenk.  :angry:  "   -  Ordet. 

Skrevet

Gå i hagan og plukk bær du, Ordet. Det er litt igjen. Og senere kommer HU med godsakene sine...ja, saft, syltetøy, gelé og slikt.

" alle bærer der er go'e Jærri   :nigo:  ripsebærer og stikkebærer er bestest.  "   -  Ordet.

Skrevet

(( hjelpes, så fjollete...   :fnise:))

• Liker 1
Skrevet

Det var da voldsomt til bærsnakk her... Helt overbæææærende på bærtur 😂

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, Bakepulver skrev:

Det var da voldsomt til bærsnakk her... Helt overbæææærende på bærtur 😂

"  høh.  Tante Bakepulver liker kanskje ikke bærer og ting som lages av bærer i hagan og skauen? Hæ?  :jolie:  "

-  Ordet ( til jærri )

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Jerry Lee skrev:

"  høh.  Tante Bakepulver liker kanskje ikke bærer og ting som lages av bærer i hagan og skauen? Hæ?  :jolie:  "

-  Ordet ( til jærri )

Tante Bakepulver???? :sjokkbla: Den må du lengre inn i bærskauen med altså :jolie:Jepp!! Mhm! 

• Liker 2
Skrevet

"  :fnise:  TøveTanta du, da!  

Men har'u no' go'maten?  Hæ?  "   -  Ordet.

Skrevet

Du, Ordet?  Slutt å mase på Tanter som ikke vil være Tanta di. Ok?

"  Nei tenk  :jolie: vil vite om det er no' godt å hente. Lei maten din jærri! Neida...men...  "  -  Ordet.

• Liker 1
Skrevet

Om jeg har god mat ja, bestefar @Jerry Lee så absolutt! Har indisk kylling som skal slenges inn i ovnen snart etterfulgt av søtpotet. Retten serveres med salat og fetaost. :jolie:Håper at ordene dine smaker godt.. :Hehe:

• Liker 2
Skrevet

"  jaa-aah... blande ripsebærer og stikkebærer å ha på sukker å vaniljesausen.  DET er godt det!  :spise:  "

-  Ordet.

• Liker 1
Skrevet

Sjokoladekake har jeg også. Mors hjemmelagede med sjokoladekrem imellom og oppå kaka :Hehe:

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bakepulver skrev:

Om jeg har god mat ja, bestefar @Jerry Lee så absolutt! Har indisk kylling som skal slenges inn i ovnen snart etterfulgt av søtpotet. Retten serveres med salat og fetaost. :jolie:Håper at ordene dine smaker godt.. :Hehe:

Bestefar, faktisk. Hehe. Jeg ble ikke far engang...

Kose deg med god mat.  :)

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Bakepulver skrev:

Sjokoladekake har jeg også. Mors hjemmelagede med sjokoladekrem imellom og oppå kaka :Hehe:

Med iskald melk til.   :spise:

Endret av Jerry Lee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...